Επίσκεψη στον πολυχώρο “The play ground”

Παρασκευή 18 Οκτωβρίου 2024

Όλες οι τάξεις του σχολείου μας πραγματοποιήσαμε επίσκεψη στον πολυχώρο αθλητικών δραστηριοτήτων “The play ground”, που βρίσκεται στο Πλατύ Μεσσηνίας.

Τα παιδιά πέρασαν καταπληκτικά! Συμμετείχαν σε αθλητικές δραστηριότητες και παιχνίδια με την καθοδήγηση και επίβλεψη του εξειδικευμένου προσωπικού του πολυχώρου.

Αθλητικές εκδηλώσεις για την 11η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού

Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2024 

Στα πλαίσια εορτασμού της 11ης Πανελλήνιας Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού το σχολείο μας επισκέφθηκε, μαζί με το Δημοτικό Σχολείο Θουρίας, το Δημοτικό Στάδιο Σπερχογείας.

Όλα τα παιδιά συμμετείχαν, μαζί με δασκάλους τους, σε οργανωμένες αθλητικές και χορευτικές δραστηριότητες. Σκοπός ήταν η ανάδειξη της σημασίας της φυσικής δραστηριότητας, της σωματικής άσκησης και του αθλητισμού στην υγεία και τη βελτίωση της ποιότητας ζωής.

Με σύνθημα: «Αθλούμαστε Μαζί. Δίνουμε ποιότητα στη Ζωή» μαθητές και εκπαιδευτικοί ήρθαν σε επαφή με τον αθλητισμό ως βασικό παράγοντα σωματικής και ψυχικής ευεξίας και επιβεβαίωσαν ότι η ενασχόληση με οποιοδήποτε άθλημα αποτελεί ένα υγιές διέξοδο, που προσδίδει στο άτομο δυνάμεις, ψυχικές και σωματικές, για να αντιμετωπίσει τις δυσκολίες της καθημερινότητας και καλλιεργεί την ευγενή άμιλλα.

Άλλωστε: “Αξία έχει η συμμετοχή και όχι η νίκη.”
                                                                                                                                                 Πιέρ ντε Κουμπερτέν

Ανανεώνουμε το ραντεβού μας για το 2025, την 12η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού!

΄Εναρξη σχολικού έτους 2024-25

Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2024

Η νέα σχολική χρονιά ξεκίνησε για τους μαθητές και τις μαθήτριες του σχολείου μας με την ιεροτελεστία του Αγιασμού. Μετά την ξεκούραση των καλοκαιρινών διακοπών, έχοντας την  ευλογία και τη βοήθεια του Θεού, ξεκινάμε με όρεξη και θετική ενέργεια την καινούργια μας προσπάθεια.

Ο Αγιασμός  τελέστηκε από τον ιερέα του χωριού μας στο προαύλιο του σχολείου μας, παρουσία του προέδρου του τοπικού διαμερίσματος, κου Παναγιώτη Περρωτή, εκπαιδευτικών, γονέων και μαθητών του σχολείου μας. Στον Αγιασμό συμμετείχε, όπως κάθε χρόνο, το Νηπιαγωγείο Σπερχογείας .

Μετά την τελετή του Αγιασμού, τις ευχές και τους σύντομους χαιρετισμούς, ακολούθησε η είσοδος των μαθητών στις τάξεις τους, η γνωριμία με τους φετινούς εκπαιδευτικούς τους, η παραλαβή των νέων βιβλίων τους και προσωρινού ωρολογίου προγράμματος μαθημάτων.

Ευχές για καλή πρόοδο των παιδιών μας! Το σχολικό έτος 2024–25 να είναι μια χαρούμενη και δημιουργική σχολική χρονιά!

Εορτή λήξης σχολικού έτους 2023 – 2024

Καλές διακοπές

Την Πέμπτη 13 Ιουνίου 2024 στις 7.30 μ.μ. πραγματοποιήθηκε στο προαύλιο του σχολείου μας η καλοκαιρινή μας εορτή με τη συμμετοχή όλων των τάξεων του σχολείου μας, παρουσία γονέων κηδεμόνων και άλλων μελών των οικογενειών των μαθητών αλλά και επισκεπτών –  κατοίκων της κοινότητάς μας.

Η γιορτή ξεκίνησε με την απαγγελία ποιημάτων από τους μαθητές της Στ΄ τάξης. Τα ποιήματα είχαν θέμα τον αποχωρισμό του δημοτικού σχολείου και είχαν φτιαχτεί με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης.

Ακολούθως, παιδιά από τις τέσσερις μεγαλύτερες τάξεις χόρεψαν πέντε λαϊκούς και παραδοσιακούς χορούς.

Στη συνέχεια ο εκπαιδευτικός της Στ΄ τάξης απηύθυνε αποχαιρετιστήριο λόγο στα παιδιά της τάξης του και μαζί με εκπροσώπους του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων απένειμε ενθύμια για τη φοίτηση των παιδιών στο σχολείο μας.

Η γιορτή συνεχίστηκε με τους μαθητές της Α΄ και Γ΄ τάξης οι οποίοι παρουσίασαν τη θεατρική παράσταση «Μια θάλασσα πλαστικά» βασισμένη στο ομώνυμο βιβλίο της Κατερίνας Τσάνταλη.

Η γιορτή μας ολοκληρώθηκε με τα παιδιά της Β΄, Δ΄ και Ε΄ τάξης να τραγουδούν το τραγούδι του Παντελή Θαλασσινού «Ν΄ αγαπάς».

Σας ευχόμαστε να περάσετε ένα υπέροχο καλοκαίρι γεμάτο χαρά και ξέγνοιαστες στιγμές! Απολαύστε τον ήλιο, τη θάλασσα και τις περιπέτειες με φίλους και οικογένεια. Ξεκουραστείτε και γεμίστε τις μπαταρίες σας για τη νέα σχολική χρονιά που θα έρθει.

Καλές διακοπές!

Ολοκλήρωση δράσεων δανειστικής βιβλιοθήκης

CamScanner 2024 06 14 08.23 01

Η ολοκλήρωση των εκπαιδευτικών δράσεων, που αφορούν στη δανειστική βιβλιοθήκη μας, έγινε με την παρουσίαση βιβλίων που άγγιξαν περισσότερο συναισθηματικά τους μαθητές, με σκοπό να τα προτείνουν και να πείσουν και τους συμμαθητές τους να τα διαβάσουν κι αυτοί.

Παρακάτω εικόνες από τις παρουσιάσεις των βιβλίων.

 

Καλό καλοκαίρι και καλή συνέχεια στις δράσεις της δανειστικής μας βιβλιοθήκης μετά τις διακοπές!

Λήξη σχολικού έτους 2023-24 – Πρόσκληση σε καλοκαιρινή εορτή

Ανώνυμο σχέδιο 11

Σας προσκαλούμε στην καλοκαιρινή γιορτή του σχολείου μας, που θα γίνει την Πέμπτη 13 Ιουνίου 2024 στις 7.30 μ.μ. στον προαύλιο χώρο του σχολείου μας.

Οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί του Δημ. Σχολ. Σπερχογείας

 

Συμμετοχή σχολείου μας στους 4ους Μαθητικούς Αγώνες Ρητορικής Τέχνης

Ανώνυμο σχέδιο 10

Πολλά συγχαρητήρια στους μαθητές/τριες της Ε΄και Στ΄τάξης του σχολείου μας, για τη συμμετοχή τους στους 4ους Μαθητικούς Αγώνες Ρητορικής Τέχνης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Περιφέρειας Πελοποννήσου, στο αγώνισμα της εκφραστικής ανάγνωσης. Εξαιρετική εμπειρία κι ευελπιστούμε σε περισσότερες συμμετοχές και διακρίσεις στο μέλλον.

Συμμετοχή στην 2η Εικαστική Έκθεση Μαθητικής Δημιουργίας 2024

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΤΗ 2Η ΕΙΚΑΣΤΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ 2024

Το Δημοτικό Σχολείο Σπερχογείας συμμετείχε στην 2η Εικαστική Έκθεση Μαθητικής Δημιουργίας 2024 με γενικό τίτλο: «Παιδί & Τέχνη: Ζω – Εμπνέομαι – Μπορώ – Φιλοτεχνώ!». Η έκθεση διοργανώθηκε το τριήμερο 29 – 31 Μαΐου 2024 στον χώρο του 8ου Δημοτικού Σχολείου Καλαμάτας  από τον Σύμβουλο Εκπαίδευσης κον Μιχαήλ Πολυχρονόπουλο και τα 17  Δημοτικά Σχολεία της 2ης Ενότητας της Δ.Π.Ε. Μεσσηνίας.

Το σχολείο μας συμμετείχε με εικαστικές δημιουργίες παιδιών του τμήματος ΖΕΠ και άλλων τάξεων. Το θέμα που είχαμε επιλέξει είχε τίτλο “Το σχολείο μας μια αγκαλιά”. Όλος ο κόσμος μια αγκαλιά. Όλα τα χρώματα μια αγκαλιά. Τα έργα μας συνέθεταν μια ζεστή, πολύχρωμη αγκαλιά από τα παιδιά του Δημοτικού Σχολείου Σπερχογείας αφιερωμένη σε όλα τα παιδιά του κόσμου. 

Στην Εικαστική Έκθεση συμμετείχαν τα Δημοτικά Σχολεία:

  1. 5ο Δ.Σ. Καλαμάτας «Μπενάκειον»
  2. 8ο Δ.Σ. Καλαμάτας
  3. 9ο Δ.Σ. Καλαμάτας
  4. 11ο Δ.Σ. Καλαμάτας
  5. 12ο Δ.Σ. Καλαμάτας
  6. 13ο Δ.Σ. Καλαμάτας
  7. 14ο Δ.Σ. Καλαμάτας
  8. 16ο Δ.Σ. Καλαμάτας
  9. 22ο Δ.Σ. Καλαμάτας
  10. Δ.Σ. Σπερχογείας
  11. Δ.Σ. Βαλύρας
  12. Δ.Σ. Τρίκορφου
  13. Δ.Σ. Δωρίου
  14. Δ.Σ. Μελιγαλά
  15. 1ο Δ.Σ. Δυτ. Μάνης «Π. Φωτέας»
  16. Δ.Σ. Κάμπου
  17. ΙΔ. Δ.Σ. Εκπαιδευτηρίων Μπουγά

Παρακάτω φωτογραφίες με την προετοιμασία και τη συμμετοχή μας:

Ευχαριστήριο μήνυμα προς το ΚΤΕΛ ΑΣΤΙΚΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ

Το Δημοτικό Σχολείο Σπερχογείας, το σχολείο μας, συμμετέχει σε διάφορα εκπαιδευτικά προγράμματα, οπότε ήταν συχνή, αναγκαία αλλά δύσκολη η μετακίνηση ολιγάριθμων ομάδων μαθητών σε διάφορα σημεία στο κέντρο της πόλης της Καλαμάτας.

Η δυσκολία αυτή αντιμετωπίστηκε όταν απευθυνθήκαμε στον υπεύθυνο του ΚΤΕΛ ΑΣΤΙΚΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ, ο οποίος ανταποκρίθηκε θετικά  και εξασφαλίσαμε άψογη εξυπηρέτηση και συνεργασία.

Το ΚΤΕΛ ΑΣΤΙΚΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ “αγκάλιασε” τους μαθητές του σχολείου μας, αλλά και το διδακτικό προσωπικό και είμαστε ευγνώμονες γι΄αυτό. Αποκτήσαμε έναν πολύτιμο συνεργάτη και υλοποιήσαμε και ένα καινούργιο εκπαιδευτικό πρόγραμμα που το εντάξαμε στα εργαστήρια δεξιοτήτων στην ενότητα “Ζω καλύτερα – Ευ Ζην” και υποενότητα “Οδική ασφάλεια – Μέσα μεταφοράς”.

 

Εκπαιδευτική επίσκεψη στην Κορώνη Μεσσηνίας

IMG 20240530 110732

Πέμπτη 30 Μαΐου 2024

Όλες οι τάξεις του σχολείου μας συμμετείχαν σε  εκπαιδευτική επίσκεψη στην Κορώνη Μεσσηνίας. Αμέσως μετά την άφιξή μας στην πόλη, πραγματοποιήσαμε επίσκεψη γνωριμίας στο Δημοτικό Σχολείο Κορώνης. Εκπαιδευτικοί και μαθητές των δύο σχολείων ήρθαν σε επικοινωνία και γνωρίστηκαν μεταξύ τους. Αξίζει να αναφέρουμε ότι εντυπωσιαστήκαμε από την εξαιρετική θέα που προσφέρει το προαύλιο του σχολείου. Επίσης να ευχαριστήσουμε μαθητές και εκπαιδευτικούς του Δημοτικού Σχολείου Κορώνης για την θερμή υποδοχή και φιλοξενία μας.

Η Επίσκεψή μας συνεχίστηκε με ξενάγηση στο Κάστρο της Κορώνης. Τα παιδιά γνώρισαν μέρος της ιστορίας του κάστρου και επισκεφθήκαμε τη Μονή Τιμίου Προδρόμου η οποία βρίσκεται εντός των τειχών. Τα παιδιά ξεναγήθηκαν από τις μοναχές εντός της Μονής, αγόρασαν ενθύμια και ξεκουράστηκαν στον καταπράσινο κήπο της.

Επόμενος σταθμός στην επίσκεψή μας ο Ιερός Ναός Παναγίας Ελεήστριας , εκτός των τειχών του κάστρου. Το άλσος της αποτελεί μία όαση πρασίνου και η περιοχή έναν πραγματικό εξώστη στο απέραντο γαλάζιο της Μεσογείου.

Τελικός προορισμός μας ήταν εξοχικό κέντρο της περιοχής, δίπλα στη θάλασσα, για φαγητό και ξεκούραση.

Αργά το μεσημέρι πήραμε τον δρόμο της επιστροφής.

Ακολουθούν φωτογραφίες από την εκδρομή μας.