Τίτλος ιστορίας: «Τα τζιτζίκια και τα μυρμήγκια»
Στόχος: Κατανόηση του όρου συνεργασία και η συνειδητοποίηση της αναγκαιότητάς της. Μέσα στο σχολείο αλλά και το σπίτι, μπορούν να μάθουν τον καταμερισμό της εργασίας, τη συνεργασία, την υπεύθυνη ανάληψη μιας δουλειάς για ένα κοινό αποτέλεσμα.
Αφού διαβάσαμε το παραμύθι, τα παιδιά επανέλαβαν την ιστορία. Ακολούθησαν ερωτήσεις για συζήτηση και διερεύνηση του θέματος. Αφού παρακολούθησαν σχετικά βίντεο, μετά χωρίστηκαν σε ομάδες, προσπάθησαν να συνεργαστούν, να μοιράσουν αρμοδιότητες και να ζωγραφίσουν σε χαρτί του μέτρου εικόνες από την ιστορία με τα μυρμήγκια και τους τζίτζικες. Οι ομάδες ζωγράφισαν : το σχολείο, τις αποθήκες συλλογής σπόρων, την παιδική χαρά, το υδραγωγείο, τα σπίτια και τον χώρο ψυχαγωγίας των μυρμηγκιών όπου τα τζιτζίκια χορεύουν, τραγουδούν και παίζουν μουσική με αντάλλαγμα την τροφή του χειμώνα. Η ομάδα των τζιτζικιών χόρεψε και τραγούδησε το «ΧΟΚΥ ΠΟΚΥ» ενώ η ορχήστρα χρησιμοποίησε τα αυτοσχέδια μουσικά όργανα που είχαμε παρουσιάσει σε προηγούμενο μάθημα. Στο τέλος τα ενώσαμε και δημιουργήσαμε το χωριό «των τζιτζικιών και των μυρμηγκιών». Οι μαθητές παραδέχτηκαν πως μπορεί αρχικά να δυσκολεύτηκαν αλλά τελικά τους άρεσε το αποτέλεσμα της ομαδικής δουλειάς και συνεργασίας.

























































