ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ : «ΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ»

Μάι 201630

ΘΕΜΑ: ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ

Οι μαθητές της Γ΄τάξης, αφού πρώτα ανακάλυψαν την αξία της ανακύκλωσης, χωρισμένοι σε ομάδες, ετοίμασαν συνθήματα και τα έγραψαν σε ΠΟΣΤΕΡ.

Ύστερα διέδωσαν τα μηνύματά τους σε όλους τους μαθητές του σχολείου, με μορφή διαδήλωσης.

Στο μάθημα της Αγγλικής γλώσσας, από την καθηγήτρια κ. Τσακίρδαη Ελπίδα-Μαρία, διδάχθηκαν σχετικό λεξιλόγιο και ετοίμασαν τις κάρτες της ανακύκλωσης «Γλωσσομπερδέματα και ανακύκλωση»

Δείτε το παρακάτω ΒΙΝΤΕΟ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: “Κλιματική αλλαγή”ΤΡΑΓΟΥΔΙ: “Το κλίμα αλλάζει”

Μάι 201626

Έτοιμο το τραγουδάκι μας για την Κλιματική αλλαγή.

Ευχαριστούμε τους μουσικούς: Αϊβαζίδη Παναγιώτη (κανονάκι), Ευφρεμίδη Στέφανο (κιθάρα, κρουστά) και Αυγερινό Αντώνη (μπάσο) για την πολύτιμη βοήθειά τους.

Μπορείτε να το τραγουδήσετε και να το χορέψετε με τη βοήθεια του βίντεοκλιπ

Επίσης υπάρχει  με τη μουσική και τα λόγια του τραγουδιού (καραόκε)

«Το κλίμα αλλάζει»

1 Το κλίμα αλλάζει Άλλαξε κι εσύ

Γιατί αλλιώς η γη μας θα καταστραφεί

 

2 Το κλίμα αλλάζει Πες το δυνατά

Πρέπει να βοηθήσουμε Ζώα και φυτά

 

3 Σπίτια, εργοστάσια Αμάξια  έχουν γεμίσει

Διοξείδιο του άνθρακα Κοντεύει να μας πνίξει

 

4 Κι έτσι ο πλανήτης μας Συχνά βαριανασαίνει

Και η θερμοκρασία του Συνέχεια αναβαίνει

 

5 Τυφώνες, πλημμύρες Φωτιές και ξηρασία

Μικροί μεγάλοι ανησυχούν «υπάρχει σωτηρία;»

 

6 Και πάλι ο άνθρωπος μπορεί Να βρει ωραία λύση

Το λάθος να διορθωθεί Και να σωθεί η φύση

 

7 Το κλίμα αλλάζει Άλλαξε κι εσύ

Γιατί αλλιώς η γη μας θα καταστραφεί

 

8 Το κλίμα αλλάζει Πες το δυνατά

Πρέπει να βοηθήσουμε Ζώα και φυτά

 

9 Νέες πηγές ενέργειας Κατάφερε να φτιάξει

Αέρα, ήλιο και ζεστά Νερά να τα δαμάσει

 

10 Τον Μπλέκα έμαθε καλά Πως πρέπει να γεμίσει

Και πως η ανακύκλωση Είναι σπουδαία λύση

 

11 Ήρθε η ώρα τώρα πια Για να αναλάβεις δράση

Φύτεψε δένδρα όσα μπορείς Προστάτεψε τα δάση

 

12 Υπόσχεση θα δώσουμε Μεγάλοι και παιδιά

Τη γη μας πως θα σώσουμε Εδώ και τώρα πια

 

13 Το κλίμα αλλάζει Άλλαξε κι εσύ

Γιατί αλλιώς η γη μας θα καταστραφεί

 

14 Το κλίμα αλλάζει Πες το δυνατά

Πρέπει να βοηθήσουμε Ζώα και φυτά

 

15 Το κλίμα αλλάζει Άλλαξε κι εσύ

Γιατί η γη μας είναι Μια και μοναδική

 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ : «ΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ»

Μάι 201626

ΕΙΚΑΣΤΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ: «ΖΩΓΡΑΦΙΖΩ ΤΗ ΦΥΣΗ  ΦΥΣΩΝΤΑΣ»

 

Οι μαθητές της Γ’ τάξης, χωρισμένοι σε ομάδες,  δημιούργησαν τα «Δένδρα» τους φυσώντας την μπογιά με καλαμάκια.

Χρησιμοποιώντας το καλαμάκι σαν πινέλο, έβαλαν μπογιά στο χαρτί.

Μετά, φυσώντας την μπογιά, δημιούργησαν τα κλαδιά του δένδρου και τα χόρτα.

Ύστερα, μάζεψαν μικρά φύλλα από την αυλή και βάζοντας επάνω τους μπογιά, άφησαν το αποτύπωμά τους στο κάδρο.

Τέλος κάθε ομάδα έδωσε όνομα στο δημιούργημά της. 13277966_631197077037249_2004583013_n 13281893_631197093703914_770467625_n 13282249_631197010370589_1926110973_n 13285579_631197037037253_870890956_n 13285663_631197070370583_875802843_n ola1  13292999_631197020370588_1115998253_n

Διαφάνεια1 Διαφάνεια2 Διαφάνεια4Διαφάνεια3

Πρόγραμμα : «Κλιματική αλλαγή»

Μάι 201626

Θέμα: ¨Σπορά σε υλικά ανακύκλωσης»

Ήρθε η ώρα να υιοθετήσουμε  το φυτό μας.

Οι 14 μικρές ντοματιές (προσφορά της Γεωπόνου εκπαιδευτικού και φίλης μας Αρβαντά Αγγελικής) απέκτησαν «γονείς και σπίτι».

Αφού ετοιμάσαμε «σπίτια» από κουτιά απορρυπαντικών, γάλακτος κ.ά. τοποθετήσαμε στον πάτο μερικά πετραδάκια για να στραγγίζουν τα νερά.

Μετά ρίξαμε χώμα και στο κέντρο βάλαμε τις μικρές ριζούλες ντοματιάς. Τέλος τα ποτίσαμε και τα τοποθετήσαμε κοντά σε φως.

Κάθε μαθητής θα βρει όνομα για την υιοθετημένη ντοματιά του και στο τέλος της σχολικής χρονιάς θα την τοποθετήσει στην αυλή του σπιτιού του. Ακολουθεί βίντεο.

http://vod-new.sch.gr/asset/detail/S1OfgroUdcXGTlMRVeToF4nL/13278148_630881120402178_252842854_n13275849_630881090402181_1156911237_n13281952_630881073735516_1222868047_n13288991_630880517068905_815546903_nΠαρουσίαση2

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ 2016

Μάι 201620

Στις 11 Μαΐου 2016 γιορτάστηκε παγκοσμίως η Ημέρα Αγωνιστικού Προσανατολισμού. Το σχολείο μας δήλωσε συμμετοχή πολύ καιρό πριν στην επίσημη ιστοσελίδα www.worldorienteeringday.com. Οι μαθητές των Δ’, Ε’ και ΣΤ’ τάξεων ενημερώθηκαν και προετοιμάστηκαν με την αρωγή και καθοδήγηση τόσο του Βασίλη Χορτομάρη, πολιτικού μηχανικού και ενεργού μέλους της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Αγωνιστικού Προσανατολισμού, όσο και των εκπαιδευτικών Ιωάννας Μερτζανίδου και Ελπίδας Τσακίρδαη. Η ημέρα του αγώνα έφτασε και 42 μαθητές πήραν μέρος έχοντας στα χέρια τους τον χάρτη τον οποίο ετοίμασε ο κ. Χορτομάρης σύμφωνα με το υπόμνημα της Διεθνούς Ομοσπονδίας Orienteering. Έτρεξαν, έψαξαν, προσανατολίστηκαν και έκαναν ένα καλό αγώνα με μεγάλη επιτυχία και τεράστιο ενθουσιασμό. Πιστεύουμε ότι τα οφέλη τα οποία αποκόμισαν είναι πολλαπλά, με κυριότερο τη συνειδητοποίηση της σημασίας  του καλού προσανατολισμού. Ελπίζουμε και ευχόμαστε στο μέλλον να τους δούμε να παίρνουν μέρος σε παρόμοιους αγώνες, ακόμα και στην ενήλικη ζωή τους.

CIMG2553CIMG2556CIMG2563CIMG2577CIMG2595CIMG2633

P1050823CIMG2614

Δείτε το σχετικό βίντεο

http://vod-new.sch.gr/asset/detail/r1rpUhJXHccjIDUblha01bKo

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ “ORIENTEERING” με θέμα την ανακύκλωση, Ε & ΣΤ τάξεις

Απρ 201626

Στο πλαίσιο των προγραμμάτων “Κλιματική αλλαγή” και “Υπαίθρια Ζωή & Περιβαλλοντική Εκπαίδευση”, οι μαθητές των Ε και ΣΤ τάξεων είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τον αγωνιστικό προσανατολισμό και τα οφέλη του, μέσα από ένα παιχνίδι στην αυλή του σχολείου μας και στην περιοχή γύρω από αυτό. Κάποιοι μαθητές έκαναν δικές τους κατόψεις, ενώ όλοι μαζί χαρτογράφησαν την περιοχή σύμφωνα με το υπόμνημα της Διεθνούς Ομοσπονδίας Orienteering. Στη συνέχεια ετοίμασαν αυτοσχέδια “φαναράκια” για τους σταθμούς, έγραψαν μηνύματα για καθένα από τα ανακυκλώσιμα υλικά και χωρίστηκαν σε ομάδες. Εντόπισαν τους σταθμούς στο χάρτη και ο αγώνας άρχισε. Κάθε φορά που μια ομάδα παιδιών έβρισκε ένα αντικείμενο – ανακυκλώσιμο υλικό, όλα τα παιδιά έγραφαν στο χέρι τους το αρχικό γράμμα του υλικού (με μαρκαδόρο που βρισκόταν εκεί). Επίσης έγραφαν το μήνυμα σε χαρτί και στη συνέχεια έγινε έλεγχος των χεριών για να φανεί αν πέρασαν όλοι από τους σταθμούς. Η ομάδα που τελείωσε πρώτη ήταν η νικήτρια! Τέλος, συζητήσαμε τα μηνύματα και τις πληροφορίες των υλικών ανακύκλωσης με σκοπό την ευαισθητοποίηση και τον προβληματισμό, ενώ έγινε και η απαραίτητη αξιολόγηση. Την 11η Μαΐου 2016, Παγκόσμια Ημέρα Προσανατολισμού, οι μαθητές μας θα πάρουν μέρος στους επίσημους αγώνες προσανατολισμού, στο σχολείο μας στη Σκοτούσσα. Ελπίζουμε να το διασκεδάσουν παράλληλα με το όφελος της άμιλλας.

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ “ORIENTEERING” με θέμα την ανακύκλωση, Γ και Δ τάξεις

Απρ 201626

Στο πλαίσιο του προγράμματος “Κλιματική αλλαγή”, οι μαθητές των Γ και Δ τάξεων είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τον αγωνιστικό προσανατολισμό και τα οφέλη του, μέσα από ένα παιχνίδι στην αυλή του σχολείου μας και στην περιοχή γύρω από αυτό. Αφού οι μαθητές της Δ τάξης χαρτογράφησαν την περιοχή και έκαναν αυτοσχέδια “φαναράκια” για τους σταθμούς, έγραψαν μηνύματα για καθένα από τα ανακυκλώσιμα υλικά και χωρίστηκαν σε ομάδες.  Στους χάρτες που πήραν η κάθε ομάδα ξεκινούσε από διαφορετικό σταθμό στον οποίο πήγαινε αφού έριχνε το ζάρι. Κάθε φορά επανερχόταν στο σταθμό εκκίνησης λέγοντας το μήνυμα. Η ομάδα που τελείωνε πρώτη και είχε περάσει από όλους τους σταθμούς ήταν η νικήτρια. Οι μαθητές της Γ τάξης  έπαιξαν σε πιο απλή μορφή. Αφού εντόπισαν τους σταθμούς στο χάρτη, ο αγώνας άρχισε. Κάθε φορά που μια ομάδα παιδιών έβρισκε ένα αντικείμενο – ανακυκλώσιμο υλικό, όλα τα παιδιά έγραφαν στο χέρι τους το αρχικό γράμμα του υλικού (με μαρκαδόρο που βρισκόταν εκεί). Επίσης έγραφαν το μήνυμα σε χαρτί και στη συνέχεια έγινε έλεγχος των χεριών για να φανεί αν πέρασαν όλοι από τους σταθμούς. Η ομάδα που τελείωσε πρώτη ήταν η νικήτρια!

 

 

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ “ORIENTEERING” με θέμα την ανακύκλωση, Α και Β τάξεις

Απρ 201626

Στο πλαίσιο του προγράμματος “Κλιματική αλλαγή”, οι μαθητές των Α και Β τάξεων μυήθηκαν στον αγωνιστικό προσανατολισμό με απλό και κατανοητό τρόπο. Αρχικά μελετήσαμε το σχέδιο της αυλής μας και εντοπίσαμε που βρίσκονται διάφορα σημεία. Αφού ετοιμάσαμε αυτοσχέδια “φαναράκια” για τους σταθμούς και μηνύματα για καθένα από τα ανακυκλώσιμα υλικά, χωριστήκαμε σε ομάδες. Εντοπίσαμε τους σταθμούς στο χάρτη μας και ο αγώνας άρχισε. Κάθε φορά που μια ομάδα παιδιών έβρισκε ένα αντικείμενο – ανακυκλώσιμο υλικό, όλα τα παιδιά έγραφαν στο χέρι τους το αρχικό γράμμα του υλικού (με μαρκαδόρο που βρισκόταν εκεί). Επίσης έγραφαν το μήνυμα σε χαρτί και στη συνέχεια έγινε έλεγχος των χεριών για να φανεί αν πέρασαν όλοι από τους σταθμούς. Τέλος, συζητήσαμε τα μηνύματα των υλικών ανακύκλωσης με σκοπό την ευαισθητοποίηση και τον προβληματισμό, ενώ κάποια από αυτά τα κάναμε σύνθημα. Πάνω από όλα όμως εξασκήσαμε τον προσανατολισμό, μια δεξιότητα πολύ χρήσιμη για όλους τους ανθρώπους που είναι καλό να αποκτάται σε μικρή ηλικία.

 

ΚΑΘΑΡΑ ΔΕΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΧΑΡΤΑΕΤΟΙ

Μαρ 201611

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΑΡΤΑΕΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΘΑΡΑ ΔΕΥΤΕΡΑ

ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ

Τα παρακάτω είναι από το υλικό που στάλθηκε στα σχολεία μας από τον  Υπεύθυνο σχολικών δραστηριοτήτων κ. Πούλιο Ιωάννη.

Θυμηθείτε τα παιδικά σας χρόνια και φτιάξτε μαζί με τα παιδιά  έναν χαρταετό. Σίγουρα θα τους μείνει στη μνήμη αυτή η υπέροχη εμπειρία.

Βίντεο 1

Βίντεο 2 

Φύλλο εργασίας cf86cf8dcebbcebbcebf-ceb5cf81ceb3ceb1cf83ceafceb1cf82-1cebf-cf87ceb1cf81cf84ceb1ceb5cf84cf8ccf82

Ιστορία για  την Καθαρά Δευτέρα και τον χαρταετό από ανακυκλώσιμα υλικά 

Τραγούδια και μελωδίες για τον χαρταετό

  1. Το τραγούδι του Μίκη Θεοδωράκη «Χαρταετοί»
  2. “Χαρταετοί”, χορωδία Λάμπρου

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ

Μαρ 20167

  11060314_1089091564439752_2763955628225063521_n-1

Μέρα που είναι σήμερα, αξίζει να ξαναθυμηθούμε την ταινία μικρού μήκους, το τραγούδι “ΣΤΟΠ ΣΤΗ ΒΙΑ” και την ιστορία πολλαπλών λύσεων που πραγματεύεται τη διαχείριση συγκρούσεων “ΤΟ ΜΑΤΩΜΕΝΟ ΣΗΜΕΙΟ”.

Στις 17 Μαρτίου 2015 όλοι οι μαθητές του σχολείου μας υπόγραψαν το Συμβόλαιο της μη βίας. 110 φωνές υποσχέθηκαν πως θα γίνουν πολίτες ενεργοί και όχι απλοί θεατές στα φαινόμενα της βίας. Ήταν το λιγότερο που μπορούσαμε να κάνουμε στη μνήμη του Βαγγέλη, του Άλεξ και τόσων άλλων…

ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΤΗΣ ΜΗ ΒΙΑΣ

Επίσης αξίζει να ξανατραγουδήσουμε το τραγούδι της ΣΥΜΦΙΛΙΩΣΗΣ “Κόλλα 5 …βήματα”

Μέσα από αυτές και πολλές άλλες δράσεις , προσπαθούμε να δώσουμε τα κατάλληλα εφόδια στη νεολαία μας, ώστε να μπορεί να πει ΣΤΟΠ, σε κάθε μορφή ΒΙΑΣ που θα συναντά στη ζωή του.

« Παλιότερα άρθραΠιο πρόσφατα άρθρα »
European SchoolRadio Logo

Καλώς ήρθατε στο Ιστολόγιο του Δημοτικού Σχολείου Σκοτούσσης. Εδώ είναι ο χώρος που οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές του σχολείου μας εκφράζονται και παρουσιάζουν τις ανησυχίες και τις δημιουργίες τους.

Ιστορικό



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων