no rotate image set no rotate image set no rotate image set no rotate image set

E-TWINNING PROJECT: ROLLING STORIES

Την φετινή σχολική χρονιά οι μαθητές των τάξεων Ε΄και Στ΄του σχολείου μας  συμμετέχουν σε ένα ευρωπαϊκό πρόγραμμα συνεργασίας μαθητών/τριών από διάφορες χώρες με τίτλο “Rolling Stories”, στο πλαίσιο των προγραμμάτων etwinning της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.

Τα συνεργαζόμενα σχολεία είναι τα ακόλουθα:

  1. Annexa Joan Puigbert School , Girona, Kαταλονία -Ισπανία
  2. La Benaula School, Caldes de Malavella,Kαταλονία -Ισπανία
  3. 2ο Δημοτικό Σχολείο Κάτω Αχαϊάς, Αχαΐα, Ελλάδα
  4. Δημοτικό Σχολείο Σερίφου, Κυκλάδες, Ελλάδα
  5. Escola EB2,3 Padre Joaquim Flores, Revelhe – Fafe, Πορτογαλία
  6. Ali Rıza Efendi Primary School, Eskişehir, Τουρκία [αποχώρησε από τη συνεργασία μετά τα Χριστούγεννα λόγω υποχρεώσεων της υπεύθυνης εκπαιδευτικού]
  7. Primary School of Rožňava, Σλοβακία
  8. Novomykhailivka School, Dnipopetrovsk, Ουκρανία  [αποσύρθηκε τον Οκτώβριο λόγω των πολεμικών εχθροπραξιών στη χώρα]

Στόχος είναι να επικοινωνήσουμε μέσω της Αγγλικής γλώσσας, να γνωριστούμε, να εξασκήσουμε τις ικανότητες μας στον υπολογιστή μέσω της πλατφόρμας συνεργασίας twinspace και, φυσικά,  να συντάξουμε μια συνεργατική ιστορία που θα “κυλήσει” από χώρα σε χώρα και θα μας ενώσει!

Μπορείτε να παρακολουθείτε την πορεία μας σε αυτή τη σελίδα!

 

1η δραστηριότητα:

Μέσω της εφαρμογής google earth, ταξιδέψαμε στις πόλεις των συνεργαζόμενων σχολείων, βρήκαμε σε ποια χώρα βρίσκονται, εντοπίσαμε τις πρωτεύουσες , τις γλώσσες που ομιλούνται εκεί  και , υπό τους ήχους των αντίστοιχων εθνικών ύμνων, ζωγραφίσαμε τις σημαίες των χωρών αυτών.

our partners collage serifos

2η δραστηριότητα:

Γνωρίσαμε τις οκτώ εκπαιδευτικούς που συμμετέχουν στο πρόγραμμα μέσω ενός κουίζ. Καθεμία είχε ετοιμάσει ένα κολάζ για τον εαυτό της και ένα αντίστοιχο ηχητικό μήνυμα και έπρεπε να ταιριάξουμε εικόνα με ήχο.

Meet the the teachers the quiz serifos

3η δραστηριότητα :

Παρακολουθήσαμε βίντεο σχετικά με την ασφάλεια στο διαδίκτυο, συζητήσαμε και αναρωτηθήκαμε και , τέλος, καταγράψαμε σε ένα κοινόχρηστο έγγραφο στην εφαρμογή canva τι πρέπει να προσέχουμε κατά την παρουσία μας στο διαδίκτυο.

Serifos Primary school students work on e safety

 

4η δραστηριότητα:

Παρακολουθήσαμε στο YouTube ένα σύντομο βίντεο με τίτλο: “Pezzettino” του Ιταλού Leo Leoni , σχετικό με την αποδοχή της διαφορετικότητας και την ενίσχυση της μοναδικότητας του κάθε ατόμου.

Στη συνέχεια κουβεντιάσαμε με αφορμή το βίντεο και καταγράψαμε σε ανάρτηση στο  twinboard (δυνατότητα που παρέχει το twinspace) τι μας κάνει διαφορετικούς και ιδιαίτερους.

ΠΕΖΖΕΤΤΙΝΟ 1

 

5η δραστηριότητα:

Οι μαθητές/τριες παρουσίασαν τον εαυτό τους με ένα σύντομο κείμενο στην εφαρμογή padlet, αφού χωρίστηκαν σε διακρατικές ομάδες.

Επίσης, μέσω της εφαρμογής avatar maker, έφτιαξαν το προσωπικό τους άβαταρ για να συνοδεύσουν το κείμενό τους.

Creating avatars and writing students introductions in the padlet team Primary School of Serifos

 

6η δραστηριότητα:

Κατά την επόμενη δραστηριότητα του προγράμματος , οι μαθητές/τριες του κάθε σχολείο δημιούργησαν ένα σύντομο βίντεο, στο οποίο μοιράστηκαν τις συνήθειες της καθημερινότητας στο σχολικό χώρο, καθώς επίσης παρουσίασαν τα κτήρια και τους χώρους του σχολείου τους.

Η ομάδα κάθε χώρας έπρεπε να παρακολουθήσει το εκάστοτε βίντεο και στη συνέχεια να απαντήσει κάποιες σχετικές ερωτήσεις μέσω την εφαρμογής kahoot.

watching school videos and playing kahoots

7η δραστηριότητα:

Η επόμενη δραστηριότητα μας εισήγαγε στη λαϊκή παράδοση κάθε χώρας ως εξής. Κάθε σχολείο σε πρώτη φάση έπρεπε να επιλέξει ένα λαϊκό μύθο ή παράδοση της περιοχής του, και να το παρουσιάσει στους συνεργάτες με κάποιες χαρακτηριστικές φωτογραφίες σε ένα πόστερ. Οι υπόλοιπες χώρες έπρεπε στο forum του twinspace να μαντέψουν βασιζόμενοι στις εικόνες το μύθο.

Guessing National Stories

Σε δεύτερη φάση, αποκαλύφθηκαν οι μύθοι και οι λαϊκές ιστορίες και , οι μαθητές/τριες έπρεπε να διαβάσουν την ιστορία και να παίξουν δύο παιχνίδια βασισμένα σε αυτή.

serifos pictures

Η εικόνα που υπέβαλε το Δημοτικό Σχολείο Σερίφου για να μαντέψουν οι συνεργάτες μας ένα λαϊκό παραμύθι της Σερίφου.

 

Χριστουγεννιάτικη δραστηριότητα:

Τρία από τα συνεργαζόμενα σχολεία συναντήθηκαν σε πραγματικό χρόνο και μέσω τηλεδιάσκεψης συνεργατικά συνέθεσαν μια χριστουγεννιάτικη ιστορία, την οποία εικονογράφησαν κιόλας.

Όλα όμως τα σχολεία μπήκαν στο twinboard και σχολίασαν τι τους αρέσει (ή όχι) από τα Χριστούγεννα.

Writing Christmas messages

 

Χειμερινή δραστηριότητα: 

Τρία από τα συνεργαζόμενα σχολεία συναντήθηκαν ξανά μέσω τηλεδιάσκεψης και συνέθεσαν μία χειμωνιάτικη ιστορία σε πραγματικό χρόνο και την εικονογράφησαν. Σε αυτή τη δραστηριότητα συμμετείχε και το σχολείο μας.

collage winter story serifos             the snowman 2

 

8η δραστηριότητα:

Οι ιστορίες που κυλούν θα αρχίσουν να παίρνουν μορφή!

Αυτό το διάστημα δουλεύουμε στις διακρατικές ομάδες μας και προσπαθούμε, αφού δώσουμε συνεργατικά ένα όνομα σε κάθε μια από τις 12 ομάδες εργασίας, για να ξεκινήσουμε τη συγγραφή των δικών μας πρωτότυπων ιστοριών!

Writing words in the forum for the group name It was fun Primary School of Serifos

 

 

Η συνέχεια σε λίγο καιρό…

 

Εαρινή δραστηριότητα:

Πέντε από τα συνεργαζόμενα σχολεία συναντηθήκαμε διαδικτυακά λίγες μέρες πριν τις πασχαλινές διακοπές με σκοπό να ειδωθούμε ξανά και να δημιουργήσουμε μια ανοιξιάτική ιστορία σε πραγματικό χρόνο.

Οι μαθητές/τριες όλων των σχολείων που συμμετείχαν είχαν πολλή όρεξη και συνέθεσαν ένα διασκεδαστικό ανοιξιάτικο κείμενο .

Online meeting for the spring story Primary School of Serifos

 

9η δραστηριότητα:

Αφού δόθηκαν τα ονόματα στις διακρατικές ομάδες, οι μαθητές της κάθε ομάδας από το κάθε σχολείο έγραφαν από μία πρόταση σε ένα κοινόχρηστο αρχείο word. Οι μαθητές της ίδιας ομάδας από τα υπόλοιπα σχολεία συνέχιζαν ο ένας μετά τον άλλο την ιστορία μέχρι να γράψουν όλα τα μέλη των ομάδων.

setnences for the collaborative stories Serifos

10 δραστηριότητα:

Αφού ολοκληρώθηκε η συγγραφή των ιστοριών, το κάθε σχολείο ανέλαβε να δώσει τίτλο με σύσκεψη εθνικής ομάδας και να εικονογραφήσει με χρήση εφαρμογών ΑΙ δύο από τις παραπάνω ιστορίες. Οι μαθητές του σχολείου μας χρησιμοποίησαν τις εφαρμογές Chatgpt και Gemini  για την εικονογράφηση.

titles and illustrations

11η δραστηριότητα:

Λίγο πριν πούμε αντίο, το σχολείο μας συναντήθηκε με το Annexa School από τη Girona και οι μαθητές μας με πολλή όρεξη και καλοκαιρινή διάθεση συνέθεσαν από κοινού μια καλοκαιρινή ιστορία.

Our Summer Story

12η δραστηριότητα:2

Το πρόγραμμα έληξε μελωδικά. Αποφασίσαμε να κάνουμε τη συνεργασία μας τραγούδι και , έτσι, κάθε σχολείο έγραψε κάποιους στίχους που περιέγραφαν την πορεία μας στο πρόγραμμα. Μόλις όλα τα σχολεία έγραψαν, η συντονίστρια εκπαιδευτικός από την Girona με τους μαθητές της έβαλαν το τραγούδι στην εφαρμογή SunoAI και το μελοποιήσαν. Ακούστε το τραγούδι μας!

Our Rolling Song Primary School of Serifos 1

 

Μετά την λήξη όλων των δραστηριοτήτων, ακολούθησε αξιολόγηση από όλους τους εμπλεκόμενους φορείς. Οι μαθητές υποχρεωτικά αξιολόγησαν με ερωτήσεις κλειστού τύπου καθώς και με τη δημιουργία ενός συννεφόλεξου,   οι εμπλεκόμενες εκπαιδευτικοί συμπλήρωσαν υποχρεωτικά μια διαδικτυακή φόρμα ανατροφοδότησης και οι γονείς των μαθητών, προαιρετικά, αξιολόγησαν το πρόγραμμα απαντώντας σε μια ερώτηση ανοιχτού τύπου.

Με τις δώδεκα διακρατικές εικονογραφημένες ιστορίες φτιάξαμε ένα ebook. Διαβάστε το εδώ.

Τέλος, είμαστε πολύ περήφανοι για το ηλεκτρονικό μας περιοδικό, το οποίο περιλαμβάνει όλες τις ιστορίες που κύλησαν από χώρα σε χώρα από την αρχή του προγράμματος.

Το βρίσκετε εδώ και ….καλή ανάγνωση!