
Επίσκεψη στο Εθνολογικό Μουσείο Αλεξ/πολης
Εκπαιδευτική εκδρομή του ΜΚΟ Σαπών στην Άλεξ.πολη, με διαδραστικές δράσεις για τους μαθητές/τριες του σχολείου μας, στο Εθνολογικό Μουσείο Αλεξ/πολης.

Στα πλαίσια της παγκόσμιας ημέρας περιβάλλοντος 2021 έγινε παρουσίαση του βιβλίου της συγγραφέα και συναδέλφου Χρυσάνθης Καραϊσκου στη Γ τάξη του σχολείου μας. Το βιβλίο με τίτλο Δωσ’ μου μια δεύτερη ευκαιρία- ένα παραμύθι για την ανακύκλωση πάντα επίκαιρο και απολαυστικό. Οι μαθητές μέσα από το παραμύθι γνώρισαν τη διαδικασία της ανακύκλωσης και την προστασία του περιβάλλοντος. Ταυτίστηκαν με τους ήρωες και τις συμπεριφορές τους και άφησαν τη φαντασία τους να ταξιδέψει… 

Στα πλαίσια του προγράμματος Role Models, θετικά πρότυπα, επισκέφτηκε το σχολείο μας η Κική Τσακαλδήμη, Ορειβάτης του Έβερεστ!!! Μαζί με τους μαθητές του σχολείου έκαναν “ορειβασία”, παραχώρησε συνέντευξη και απάντησε στις ερωτήσεις των μαθητών. Οι μαθητές γεμάτοι περιέργεια και δέος άκουσαν την περιγραφή της και το αγώνα της για να κατακτήσει την κορυφή του κόσμου, το Έβερεστ!!!
Περισσότερα στο βίντεο που ακολουθεί….