Γιορτή λήξης 2014-15
Μαμάδες εν δράση!
Συμμετείχαμε στη δράση “Ζωγραφίζω για τα Χριστούγεννα” , του δήμου Κατερίνης.
Ορισμένα από τα έργα μας που είδαμε αναρτημένα στον πεζόδρομο της Κατερίνης.
» (συνέχεια…)
Ορισμένα από τα έργα μας που είδαμε αναρτημένα στον πεζόδρομο της Κατερίνης.
» (συνέχεια…)