Στιγμές από τη ζωή στην τάξη
Μια γωνιά ελεύθερης έκφρασης, μια γωνιά επικοινωνίας και χαμόγελου!
Μηνύματα στους φίλους μας, στους δασκάλους μας, μηνύματα χαρούμενα, μηνύματα αγάπης που σκορπούν χαμόγελα!
Δουλεύοντας στην τάξη το αγαπημένο βιβλίο της Μαρίνας Γιώτη “Το ΓΕΤΙ, η δύναμη του ακόμη”,
καταλήξαμε πως οι σκέψεις μας παίζουν καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξή μας και ιδιαίτερα οι θετικές που μας κάνουν να πάμε ένα βήμα μπροστά!
Άλλο ένα αγαπημένο βιβλίο, του Mackesy Charlie, “Το αγόρι, ο τυφλοπόντικας, η αλεπού και το άλογο”
μας υπενθύμισε πως τα σημαντικά πράγματα στη ζωή είναι πολλά και είναι δίπλα μας.
Εξάσκηση στο μισό και στο διπλάσιο σήμερα, έτσι λοιπόν κόψαμε φρούτα στη μέση για το μισό και στη συνέχεια τα διπλασιάζαμε. Φυσικά δεν θέλαμε να πάνε χαμένα τόσα φρούτα, μισά ή και ολόκληρα, έτσι τα φτιάξαμε φρουτοσαλάτα και τα απολαύσαμε!
Το βιβλίο με τα δικά μας παραμύθια!
Παιχνίδια με την προπαίδεια, ένας ευχάριστος τρόπος να κάνουμε επανάληψη σε όσα έχουμε μάθει!
Στα πλαίσια της πρώτης θεματικής των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων γνωρίσαμε καλύτερα τον εαυτό μας αλλά και τους συμμαθητές μας!
Το κουκουβαγάκι της Φιλαναγνωσίας, το μόνο που ζητά είναι να του διαβάζουμε κάθε μέρα κι από λίγο!
Χριστουγεννιάτικη κατασκευή με κάλτσα και ρύζι!
Όταν κάνουμε πόλεμο
η γη έχει πονόλαιμο
πονάει η καρδιά της
και κλαίνε τα παιδιά της
κι όλο κάνουμε πόλεμο
κι άντε με τον πόλεμο
τον άρρωστο λαιμό της
από τον πόλεμό της.
Ενάντια στον πονόλαιμο
στον πόνο και στον πόλεμο
υπάρχει μια ασπιρίνη
άνθρωποι, πέστε ΕΙΡΗΝΗ.
Ζωγραφιές των παιδιών από το ποίημα
“Όταν κάνουνε πόλεμο”
Υπαπαντή: η Ορθόδοξη γιορτή της Μητέρας στις 2 Φεβρουαρίου
Σήμερα στην τάξη μας γιορτάσαμε την επίσημη θρησκευτική μας γιορτή της μητέρας. Ζωγραφίσαμε μια κάρτα κι από μέσα, όλοι μαζί αυτοσχεδιάσαμε και ομαδικά σκαρφιστήκαμε ένα ποίημα για την αγαπημένη μας μαμά! Χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες του κόσμου!
Μαθαίνουμε τις πτώσεις με τις αγαπημένες γριούλες της Κυρίας Σιντορέ.
Γιορτή της αγάπης και φυσικά γιορτάσαμε κι εμείς την αγάπη που έχει πολλές μορφές!
22/2/2022 Μια ημέρα γεμάτη…2! Ψάχνουμε ευκαιρία για γιορτή και καλύτερη μέρα για γιορτή και επανάληψη δεν θα μπορούσαμε να βρούμε.
Και κάπως έτσι καλωσορίζουμε την Αποκριά! Τσικνοπέμπτη και διαβάσαμε την ιστορία του Αρλεκίνου, φτιάξαμε ομαδικά τον δικό μας Αρλεκίνο από κομμάτια χαρτονιών και μια μάσκα που μας προστατεύει αλλά αναδεικνύει και το μεγάλο μας χαμόγελο!
1 Μαρτίου και ο Μάρτης μας έδειξε το ένα από τα δυο του πρόσωπα, βάλαμε μαρτάκι, είπαμε τα κάλαντα και χαζεύαμε από το παράθυρο το χιόνι! Καλό μήνα σε όλους!
Απόκριες στην τάξη μας! Φτιάξαμε χειροποίητες στολές και μάσκες μελισσάκια, χορέψαμε το γαϊτανάκι και περάσαμε υπέροχα! Καλές Απόκριες σε όλους!
6 Μαρτίου, ημέρα αφιερωμένη στην εξάλειψη της σχολικής βίας και του σχολικού εκφοβισμού. Οι μαθητές της Β΄τάξης φώναξαν με τον δικό τους τρόπο, STOP!
Η σκέψη μας αυτές τις μέρες βρίσκεται δίπλα στους κατοίκους της Ουκρανίας, δείχνουμε έμπρακτα τη βοήθειά μας στέλνοντας τρόφιμα αλλά και την ευχή μας να τελειώσει σύντομα ο πόλεμος!
2 Απριλίου, Παγκόσμια ημέρα για το παιδικό βιβλίο.
Ώρα να μάθουμε την ώρα!
Κλείσαμε με τη βοήθεια της κ. Μαρίας Παναγιωτοπούλου λεξούλες που στάζουν μέλι σε ένα βάζο και επινοήσαμε μια αλφαβήτα σκέτη γλύκα.
Άνοιξη στη τάξη μας!
Πασχαλινές δημιουργίες. Αγαπημένη κατασκευή από κανέλες, κορδέλες και ψεύτικα λουλούδια για να φτιάξουμε τον σταυρό του μαρτυρίου.
- Αρχική
- Το σχολείο μας
- Τάξεις
- Επικοινωνία
- ΣΤ’ Δημοτικού 2022-2023
- Ψηφιακά δωμάτια WebEx
- Εκπαιδευτικοί 2024-2025
- Στιγμές από τη ζωή στην τάξη
- Η Α΄ βασιλόπιτα της τάξης μας
- ΣΤ’ Δημοτικού 2021-2022
- Κανονισμός Λειτουργίας 2022-2023
- Δ’ τάξη 2024-2025
- Τηλεκπαίδευση
- Πρόγραμμα εξ αποστάσεως
- Χρήσιμες συνδέσεις
- Διάφορα αλλά όχι αδιάφορα
- Στ΄τάξη 2023-2024
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΥΡΓΕΤΟΥ
Πότε ιδρύθηκε και λειτούργησε το Δημοτικό Σχολείο είναι άγνωστο και αυτό γιατί όλα τα παλαιά αρχεία κάηκαν το 1917 από την πυρκαγιά που προκλήθηκε από ένα τμήμα στρατού που διέμενε σ? αυτό την εποχή εκείνη.
Από μαρτυρίες γνωρίζουμε ότι το Δημ. Σχολείο λειτούργησε για πρώτη φορά το 1840 περίπου ως μονοτάξιο, το 1939 προάχθηκε σε 5/τάξιο και το 1956 έγινε 6/τάξιο και λειτουργεί μέχρι σήμερα.
Τα έτη 1955-1958, 1960-1962 και 1972-1974 στο Σχολείο μας λειτούργησε και Νυχτερινό Σχολείο.
Το Σχολείο μας στην αρχή στεγαζόταν σε αίθουσα της Εκκλησίας και το 1916 στεγάστηκε στο Τούρκικο κτίριο που βρισκόταν στο χώρο του σημερινού Δημοτικού Σχολείο και λεγόταν «Κούλια».
Το 1917 μετά την πυρκαγιά που προκλήθηκε σ’ αυτό οι κάτοικοι του χωριού επισκεύασαν το καμένο κτίριο και μετά από διάφορες κατά καιρούς επιδιορθώσεις προσθήκες και επισκευές το Σχολείο λειτούργησε έως το 1991, μετά γκρεμίστηκε και κτίστηκε το σημερινό διδακτήριο το οποίο στεγάζει τους μαθητές από το 1995 έως και σήμερα.
Το συγκεκριμένο διδακτήριο , που βρίσκεται πάνω στον κεντρικό οδικό άξονα που διασχίζει το χωριό ,πληροί όλες τις προδιαγραφές ενός σύγχρονου σχολείου. Είναι ευάερο και ευήλιο .Διαθέτει έξι (6) άνετες κι ευρύχωρες αίθουσες , αίθουσα πολλαπλών χρήσεων , όπου και γίνονται οι σχολικές γιορτές και εκδηλώσεις ,αίθουσα Προβολών και Μουσικής με συσκευή τηλεόρασης μεγάλων διαστάσεων ,συσκευές video-dvdplayer-cdplayer και αρμόνιο, αίθουσα εποπτικών οργάνων , εργαστήριο-χημείο , γραφεία Δ/ντή και Δασκάλων. Στον μεγάλο προαύλιο χώρο υπάρχουν διαμορφωμένα γήπεδα μπάσκετ, βόλεϊ, μίνι ποδοσφαίρου και ειδικά διαμορφωμένος χώρος παιδικής χαράς με διάφορα όργανα-παιχνίδια.
Σήμερα στο Σχολείο φοιτούν περίπου εκατό (100) μαθητές, οι οποίοι προέρχονται από την Τοπική Κοινότητα Πυργετού αλλά και από κοντινές Τοπικές Κοινότητες τα σχολεία των οποίων έχουν κλείσει λόγω μικρού αριθμού μαθητών, όπως της Ραψάνης, του Σ.Σ.Ραψάνης, της Κάτω Αιγάνης, του Παλαιόπυργου και της Κουλούρας.
Πρόσφατα σχόλια