Ευχαριστήρια επιστολή του Δημάρχου Ανατολικής Μάνης, κ.Πέτρου Ανδρεάκου!

Με αφορμή την ευχαριστήρια επιστολή του Δημάρχου Ανατολικής Μάνης, κ.Πέτρου Ανδρεάκου προς τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς για την παρουσία τους στις εορταστικές εκδηλώσεις της...

Read More >>