Πασχαλινές δημιουργίες των μαθητών/-τριών μας! Σας ευχόμαστε Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα!
Read More >>Δράση για τον Σχολικό Προσανατολισμό- Ε΄ & Στ΄ τάξεις
Την Τετάρτη, 24-04-2024, το σχολείο μας επισκέφθηκε η κα Δερδελάκου Σταυρούλα- Κοινωνιολόγος, Σύμβουλος Σταδιοδρομίας η οποία μίλησε στα παιδιά των Ε’ και Στ’ τάξεων για την αυτογνωσία και τα συναισθήματα....
Read More >>Ολοήμερη εκδρομή της Στ΄ τάξης στο Ναύπλιο!
Η Στ’ Δημοτικού πραγματοποίησε την ολοήμερή της εκδρομή στο Ναύπλιο! Περπατήσαμε όλη την παλιά πόλη του Ναυπλίου, περιηγηθήκαμε στα ιστορικά σημεία και γευτήκαμε ένα σημαντικό...
Read More >>