Επιστροφή σε ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Την Παρασκευή 22 Μαρτίου πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων του σχολείου μας ο εορτασμός της εθνικής επετείου για την 25η Μαρτίου από τους μαθητές της ΣΤ τάξης. Η γιορτή περιελάμβανε το χρονικό της 25ης Μαρτίου και το θεατρικό: <<Ο Καραγκιόζης στην Επανάσταση>>.

ΕΟΡΤΑΣΜΟΣ 25ης ΜΑΡΤΙΟΥ

Τη Δευτέρα 24 Μαρτίου 2014 και ώρα 09:30 πραγματοποιήθηκε, στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας, ο εορτασμός της εθνικής επετείου της 25ης Μαρτίου. Η γιορτή πραγματοποιήθηκε από τους μαθητές της ΣΤ΄τάξης του σχολείου μας, παρουσία γονέων, μαθητών και εκπαιδευτικών. Την τρίτη 25 Μαρτίου ,οι μαθητές, παρακολούθησαν τη Θεία Λειτουργία στον ιερό ναό Προφήτη Ηλία, στη …

κτήμα Μπαμπατζιμόπουλου

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΕ ΟΙΝΟΠΟΙΕΙΟ

Στις 5 Νοεμβρίου  οι μαθητές της Α΄,Β΄και Ε΄ τάξης του σχολείου μας επισκέφθηκαν το οινοποιείο, στο κτήμα του κυρίου Μπαμπατζιμόπουλου,στο χωριό  Όσσα του Δήμου Λαγκαδά. Το πρόγραμμα περιείχε ξενάγηση,από υπεύθυνη οινολόγο,  στους αμπελώνες του κτήματος καθώς και ενημέρωση των μαθητών για το πώς παράγεται το κρασί και πώς εμφιαλώνεται. Σας παρουσιάζουμε μερικές φωτογραφίες από την …

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ

Το διήμερο 29 και 30 Μαρτίου 2014, εκπαιδευτικοί του σχολείου  πραγματοποιήσαμε  επίσκεψη στο Άγιο Όρος για προσκύνηση λόγω των Άγιων ημερών του Πάσχα. Το Σάββατο 29 Μαρτίου στις 8 η ώρα το πρωί πήραμε το ταχύπλοο, από την Ουρανούπολη και μετά από μία ώρα ταξίδι κατεβήκαμε στον αρσανά της Ι.Μ.Σίμωνος Πέτρας. Αφού περπατήσαμε επί …

ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ”Τα Καινούρια Ρούχα του Βασιλιά”

Οι μαθητές του σχολείου μας, είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν, στο χώρο του σχολείου, την Πέμπτη 8 Μαΐου 2014,την πολύ επιτυχημένη θεατρική παράσταση “Τα Καινούρια Ρούχα του Βασιλιά” του Γιάννη Καλατζόπουλου  βασισμένο στο ομότιμο παραμύθι του Χάνς Κρίστιαν Άντερσεν. Το αλληγορικό αυτό παραμύθι, έδωσε στον Γιάννη Καλατζόπουλο το έναυσμα για να προχωρήσει σε μια διασκευή …

ΛΟΥΛΟΥΔΟΦΥΤΕΥΣΗ 16-4-2013 009

ΛΟΥΛΟΥΔΟΦΥΤΕΥΣΗ

ΜΟΥΣΕΙΟ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΩΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ

Την Παρασκευή 9 Μαΐου 2014, οι μαθητές των τάξεων Α΄,Γ΄, Δ΄και Ε΄ του σχολείου μας επισκέφτηκαν το πάρκο Δεινοσαύρων , στο Ωραιόκαστρο θεσσαλονίκης, και αρχικά ξεναγήθηκαν στο μουσείο παραδοσιακών παιχνιδιών ενώ αργότερα συμμετείχαν και τα ίδια τα παιδιά σε διάφορα παραδοσιακά παιχνίδια. Η συμμετοχή αυτή ενθουσίασε τα παιδιά που στο τέλος φύγανε με τις καλύτερες …

Αρχαιολογικό Μουσείο Θάσου

ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΛΙΜΕΝΑ ΘΑΣΟΥ

Την Πέμπτη 25 Απριλίου,οι μαθητές της ΣΤ΄τάξης του σχολείου μας πραγματοποίησαν εκπαιδευτική εκδρομή στο Λιμένα Θάσου. Η εκδρομή περιελάμβανε επίσκεψη στο αρχαιολογικό μουσείο της Θάσου. Τόσο οι μαθητές όσο και οι συνοδοί δάσκαλοι έμειναν απόλυτα ικανοποιημένοι από την επίσκεψη αυτή.

ΠΑΡΕΛΑΣΗ 28ΗΣ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.