Με μεγάλη χαρά και ενθουσιασμό αποχαιρετήσαμε σήμερα τη σχολική χρονιά με μια ξεχωριστή γιορτή γεμάτη παιχνίδι, συνεργασία και όμορφες στιγμές!
Οι μαθητές συμμετείχαν σε συναρπαστικές δραστηριότητες τύπου Survivor, δοκιμάζοντας τις δυνάμεις, την ταχύτητα και την ομαδικότητά τους. Το γέλιο και ο ενθουσιασμός ήταν διάχυτα στο παιχνίδι με το σκάσιμο των μπαλονιών, ενώ η αναζήτηση του κρυμμένου θησαυρού κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον όλων μέχρι την τελευταία στιγμή.
Μετά τα παιχνίδια, μικροί και μεγάλοι απόλαυσαν νόστιμη πίτσα, ανταλλάσσοντας ευχές για ένα όμορφο και ξέγνοιαστο καλοκαίρι.
Ήταν μια ημέρα γεμάτη χαμόγελα, συνεργασία και όμορφες αναμνήσεις, που θα μείνουν χαραγμένες στις καρδιές των παιδιών. Ευχόμαστε στους μαθητές και τις οικογένειές τους καλό καλοκαίρι, ξεκούραση και πολλές όμορφες στιγμές!
Καλές διακοπές και ραντεβού ξανά τον Σεπτέμβριο με υγεία, χαρά και νέες εμπειρίες!




















