Άλλη μία σχολική χρονιά έφτασε στο τέλος της, γεμάτη γνώσεις, εμπειρίες, συνεργασίες και όμορφες στιγμές. Ευχόμαστε σε όλους τους μαθητές και τις μαθήτριές μας, στους γονείς και στους/στις εκπαιδευτικούς ένα καλοκαίρι γεμάτο ξεγνοιασιά, παιχνίδι, χαμόγελα και όμορφες αναμνήσεις.
Ραντεβού ξανά τον Σεπτέμβρη με υγεία και πολλή διάθεση για νέες περιπέτειες στη μάθηση!

