Συλλυπητήριο μήνυμα

Μετά τη θλιβερή είδηση του αδόκητου χαμού της εκπαιδευτικού Μπλάνη-Ανδρονικάκη Μαρίας, αγαπητής συναδέλφου, ο Σύλλογος Διδασκόντων του Δ.Σ. Πλατάνου συνήλθε σε έκτακτη συνεδρίαση και με σεβασμό στη μνήμη της εκλιπούσης αποφάσισε:

*Να εκφράσει τη βαθιά του θλίψη και τα ειλικρινή συλλυπητήρια στους οικείους της.

*Να παραστεί στην εξόδιο ακολουθία.

*Να καταθέσει στεφάνι στη μνήμη της.

 » (συνέχεια…)