Ενημέρωση για την Τηλεκπαίδευση από την Πέμπτη 4/3/2021


Αύριο Τρίτη 2/3/2021 θα γίνουν rapid test σε όσους μαθητές οι γονείς τους το επιθυμούν. Οι γονείες που επιθυμούν να γίνει test στο παιδί τους, έρχονται στο Σχολείο, μετά τις 10:00 π.μ.,το συνοδεύουν στο χώρο του Λυκείου που θα γίνονται τα test, και μετά φέρνουν το μαθητή στο Σχολείο μας.Η ανακοίνωση του Συλλόγου Γονέων και
Για ενημέρωσή σας, λόγω ύπαρξης ανησυχίας από όλη την εκπαιδευτική κοινότητα του Σχολείου μας, σας γνωρίζουμε τα παρακάτω:
Το σχολείο ενημερώθηκε από το Π.Ι. Πελασγίας ότι μαθητής της Δ΄ τάξης του Σχολείου μας, βρέθηκε θετικός σε τέστ ανίχνευσης covid-19 που πραγματοποιήθηκε το πρωί της Δευτέρας 22-2-2021.
Εφαρμόστηκαν οι οδηγίες αντιμετώπισης και διαχείρισης της συγκεκριμένης κατάστασης
Σας γνωρίζουμε ότι από την Πέμπτη 18/2/2021 το Σχολείο μας επαναλειτουργεί κανονικά (προσέλευση μαθητών 08:00 – 08:15 π.μ.)
Σας γνωρίζουμε ότι την Τετάρτη 17/2/2021, με απόφαση της Δημάρχου Στυλίδας κας Βιργινίας Στεργίου δεν θα λειτουργήσουν τα σχολεία του Δήμου Στυλίδας. Την ημέρα αυτή οι μαθητές θα κάνουν τηλεκπαίδευση, με το πρόγραμμα και τις ώρες που γινόταν τον Νοέμβριο (Η ΣΤ τάξη δεν θα κάνει τηλεκπαίδευση στις ώρες της κας Τσώλα, λόγω αδείας της).
https://stylida.gr/news/anastoli-leitoyrgias-sholeion-dimoy-stylidas-gia-tetarti-17-2-2021
Σας γνωρίζουμε ότι τη Δευτέρα 15/2/2021 και την Τρίτη 16/2/2021, με απόφαση της Δημάρχου Στυλίδας κας Βιργινίας Στεργίου δεν θα λειτουργήσουν τα σχολεία του Δήμου Στυλίδας. Τις ημέρες αυτές οι μαθητές θα κάνουν τηλεκπαίδευση, με το πρόγραμμα και τις ώρες που γινόταν τον Νοέμβριο (Η ΣΤ τάξη δεν θα κάνει τηλεκπαίδευση στις ώρες της κας Τσώλα, λόγω
Με απόφαση του Δήμου Στυλίδας https://stilida.com/media/2021/01/img_1251.jpg την Τρίτη 19/1/2021 η έναρξη των μαθμάτων θα γίνει στις 10:00 π.μ.
«Με απόφαση του Περιφερειάρχη Στερεάς Ελλάδας κ. Φάνη Σπανού, κατόπιν συνεννόησης με την Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Στερεάς Ελλάδας και λόγω του παγετού που επικρατεί σε αρκετές περιοχές, αποφασίστηκε για αύριο, Δευτέρα 18 Ιανουαρίου 2021, η μετάθεση της ώρας έναρξης λειτουργίας των σχολικών μονάδων στις 10.00 πμ.
Αναλόγως, θα προσαρμοστούν και τα δρομολόγια μεταφοράς μαθητών, ώστε να ελαχιστοποιηθούν οι κίνδυνοι

Οι μαθητές, οι εκπαιδευτικοί και ο Διευθυντής του Δημοτικού Σχολείου σας εύχονται:
Αγαπητοί Γονείς και Κηδεμόνες σας καλούμε μέχρι την Τρίτη 8/12/2020, να καταθέσετε στο σχολείο Υπεύθυνη Δήλωση Κατοικίας συνοδευόμενη από σχετικό αποδεικτικό (π.χ. εκκαθαριστικό taxis, λογαριασμό ηλ. ρεύματος ) προκειμένου ο Διευθυντής της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης να ορίσει το Γυμνάσιο εγγραφής των μαθητών/τριών για το σχολικό έτος 2021-2022.
Τα στοιχεία μπορούν να σταλούν και στο
Ερώτηση :
Δεν έχω σύνδεση στο internet, πως μπορώ να συνδεθώ και να παρακολουθήσω το μάθημα;
Απάντηση :
Στην περίπτωση που δεν υπάρχει σύνδεση στο internet, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη δυνατότητα Call In, δηλαδή την κλήση σταθερού Ελληνικού αριθμού από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο. Αυτό θα σας επιτρέψει να συμμετέχετε στο
Αγαπητοί γονείς, για να δείτε τον οδηγό πατήστε στον παρακάτω σύνδεσμο:
https://drive.google.com/file/d/1UvuPR9vnkdr74zCO_eAvv8L0WwUSOCxE/view?usp=sharing
Οι σύνδεσμοι των εκπαιδευτικών έχουν σταλλεί στο mail των μαθητών