Στο πλαίσιο του πολιτιστικού μας προγράμματος Κέρκυρα-Ρέθυμνο,γέφυρες παράδοσης και πολιτισμού 2026, που συμμετείχε το σχολείο μας, υποδεχτήκαμε το Δημοτικό Σχολείο Γωνιάς Ρεθύμνου Κρήτης στις 22 Μαΐου, με μουσική και τοπικά κερκυραϊκά εδέσματα.Οι μαθητές μας μαζί με τους μαθητές της Κρήτης τραγούδησαν, χόρεψαν, έπαιξαν θεατρικά δρώμενα και μια ωραία φιλία αναπτύχθηκε μεταξύ μας. Συμμετείχαν επίσης η Κερκυραϊκή μαντολινάτα και Λυράρηδες από την Κρήτη.Γευτήκαμε βέβαια και τοπικά προϊόντα από το Ρέθυμνο.Ευχαριστούμε πολύ το σύλλογο γονέων για την πολύτιμη βοήθειά τους και τα εκλεκτά εδέσματα που μας προσέφεραν, όπως επίσης και τον Δήμο Βόρειας Κέρκυρας για τη συνδιοργάνωση.






