“Εορτασμός Εθνικής Επετείου 25ης Μαρτίου 1821″

25 03 2016 12 Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες,
σας ενημερώνουμε ότι την Πέμπτη 24-03-2022 λόγω του εορτασμού της εθνικής επετείου της 25ης Μαρτίου 1821 οι μαθητές θα προσέλθουν στο σχολείο χωρίς τσάντες στις 08:15 π.μ. και θα σχολάσουν στις 10:00 π.μ..
Οι μαθητές του Σχολείου σε επίπεδο Τμήματος θα τιμήσουν την Επανάσταση του ΄21, με αφιερώματα, προβολές, συζήτηση, εικαστικές δημιουργίες, δραματοποίηση, μουσική κ.ά.
Τα δρομολόγια του λεωφορείου θα γίνουν κανονικά.

Την Παρασκευή 25-03-2022, σύμφωνα με εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, στη δοξολογία θα συμμετάσχουν μόνον η σημαιοφόρος με τους παραστάτες του σχολείου, όπως και στην επιμνημόσυνη δέηση και την κατάθεση στεφάνων στο μνημείο των ηρώων.
Ώρα προσέλευσης σημαιοφόρου και παραστατών 09:45 π.μ. στο χώρο του σχολείου.
Οι υπόλοιποι μαθητές του σχολείου μας, με συνοδεία των γονέων τους θα πρέπει να βρίσκονται στο χώρο της παρέλασης μετά το πέρας της Δοξολογίας, περίπου στις 11:00 π.μ.
Όσοι μαθητές θέλουν μπορούν να φορέσουν παραδοσιακές στολές, οι υπόλοιποι μπορούν να φορέσουν: τα κορίτσια λευκό πουκάμισο ή μπλούζα με μπλε φούστα και τα αγόρια αντίστοιχα άσπρο πουκάμισο ή μπλούζα και μπλε παντελόνι (η ενδυμασία είναι ενδεικτική και δεν αποτελεί λόγο αποκλεισμού κάποιου μαθητή από την παρέλαση).
Λόγω των περιοριστικών μέτρων για την πανδημία του COVID19 οι μαθητές θα έχουν μαζί τους μάσκα την οποία δεν θα την φορέσουν την ώρα της παρέλασης.
Μετά το τέλος της παρέλασης, οι γονείς θα πρέπει να μεριμνήσουν ώστε να παραλάβουν τα παιδιά τους.

Κι αν πάλιωσαν τα λάβαρα, δεν πάλιωσαν οι μνήμες…Χρόνια Πολλά.

Δημοσιεύθηκε στη Αρχική | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο “Εορτασμός Εθνικής Επετείου 25ης Μαρτίου 1821″

“Ημέρα Γης…ας την προσέχουμε όχι μόνο μια μέρα, αλλά κάθε μέρα!!!!”

2 Το Δημοτικό Σχολείο Νέων Βρασνών, σήμερα Τρίτη 22 Μαρτίου του 2022, συμμετείχε στη διαδικτυακή ημερίδα και συμβολική δενδροφύτευση που διοργάνωσε ο Οργανισμός Πολιτισμού Αθλητισμού και Παιδείας Πολιτισμού και Αθλητισμού του Δήμου Βόλβης, θέλοντας να τιμήσει τις παγκόσμιες ημέρες Γης Νερού και Δασών.
Μαθητές και εκπαιδευτικοί του σχολείου μας είχαν την ευκαιρία να μάθουν χρήσιμες πληροφορίες και οδηγίες φυτεύματος από τον Δασολόγο – Περιβαλλοντολόγο Δρ. Θανάση Γεράσιμο.
Ευχαριστούμε τον Πρόεδρο του ΟΠΑΠ Δήμου Βόλβης κ. Επιτρόπου Παναγιώτη για την πρόσκληση που μας έκανε αλλά και τη συμβολική δωρεά δύο δενδρυλλίων για το σχολείο μας.
Η Ημέρα της Γης αποτελεί μια ημερομηνία κατά την οποία διοργανώνονται εκδηλώσεις σε ολόκληρο τον κόσμο με στόχο την ευαισθητοποίηση σε περιβαλλοντικά θέματα. Συντονίζεται παγκοσμίως από το Δίκτυο Ημέρας της Γης (Earth Day Network) και εορτάζεται σε περισσότερες από 175 χώρες κάθε χρόνο. To 2009, τα Ηνωμένα Έθνη όρισαν τις 22 Απριλίου ως «Διεθνή Ημέρα της Μητέρας Γης».
Πώς καθιερώθηκε η Ημέρα της Γης
Η Ημέρα της Γης καθιερώθηκε το 1970, στις ΗΠΑ, με πρωτοβουλία του γερουσιαστή Γκέιλορντ Νέλσον και σηματοδοτεί τη γένεση του σύγχρονου περιβαλλοντικού κινήματος. Σύντομα, εξαπλώθηκε σε ολόκληρο τον κόσμο και σήμερα, γιορτάζεται σε περισσότερες από 190 χώρες σε όλο τον πλανήτη. Το Δίκτυο Ημέρας της Γης συντονίζει τις προσπάθειες.

Μέσα από τους παρακάτω συνδέσμους μπορείτε να ενημερωθείτε παιδιά περισσότερο:
• Μπορώ να βοηθήσω τη γη

• Η Ημέρα της γης
https://drive.google.com/file/d/1pk20G48I2Aje6dIqFDNtnfV1tHjfgiTz/view?fbclid=IwAR1c7Nj0IXwEXjTg7m0LWLhQhlwXWrbKiizF4lp8thZqcs9Guje5tiVmTIE
Δημιουργός : Λίνα Κυνηγοπούλου
• Παγκόσμια Ημέρα Γης

Δημιουργός : Βάσια Βούργα
• Ημέρα Γης- Earth day
https://drive.google.com/file/d/1HHCmUaR65mecWlRvCj97m9c6X9P0YZll/view?fbclid=IwAR1d1-En54FyZixYASrmGqfBtEoxCI6DXd-tOwqNIchL5F8VHk2HE6xgvno
Δημιουργός : Έλλη Αποστολίδου
• Ημέρα Γης – Φύλλα Εργασίας
https://drive.google.com/file/d/1qyYj01_kaHLEtZVWdQv2RXOwDMsA91Eu/view
Δημιουργός: Μανιφάβα Θεοδώρα
Δέκα συμβουλές ενάντια στην αλλαγή του κλίματος.
1. Σβήνετε τα φώτα που δεν χρειάζεστε, κυρίως όταν βγαίνετε από ένα δωμάτιο.
2. Αντικαταστήστε τις κοινές λάμπες με λαμπτήρες χαμηλής ενεργειακής κατανάλωσης.
3. Αν αποφασίσετε να αγοράσετε κλιματιστικό, προτιμήστε συσκευές ενεργειακής κατηγορίας Α και φροντίστε να έχουν την κατάλληλη ισχύ (BTU).
4. Το καλοκαίρι ρυθμίστε τη θερμοκρασία του κλιματιστικού σας όχι χαμηλότερα από 27°C.
5. Αντικαταστήστε τον ηλεκτρικό σας θερμοσίφωνα με έναν ηλιακό.
6. Φροντίστε τα μαγειρικά σκεύη να εφαρμόζουν σωστά στις εστίες της κουζίνας.
7. Επιλέξτε προγράμματα χαμηλής θερμοκρασίας για το πλυντήριό σας. Επιπλέον, πλένετε τα ρούχα σας σε ώρες μη αιχμής χρησιμοποιώντας νυχτερινό ρεύμα.
8. Αν το ψυγείο σας δεν έχει αυτόματη απόψυξη, φροντίστε να κάνετε τακτικά απόψυξη.
9. Όταν αντικαταστήσετε τις συσκευές σας, προτιμήστε συσκευές με ενεργειακή σήμανση Α.
10. Μην αφήνετε αναμμένες σε κατάσταση αναμονής (stand by) την τηλεόραση, τον υπολογιστή, τον εκτυπωτή, το στερεοφωνικό, το DVD και όλες γενικώς τις συσκευές.
1 Ημέρα Γης2 Ημέρα Γης3 Ημέρα Γης4 Ημέρα Γης5 Ημέρα Γης6 Ημέρα Γης7 Ημέρα Γης8 Ημέρα Γης9 Ημέρα Γης10 Ημέρα Γης11 Ημέρα Γης12 Ημέρα Γης

Δημοσιεύθηκε στη Αρχική | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο “Ημέρα Γης…ας την προσέχουμε όχι μόνο μια μέρα, αλλά κάθε μέρα!!!!”

“Επίδοση Βαθμολογίας Β΄ Τριμήνου”

1 Αγαπητοί γονείς, την Παρασκευή 18/03/2022 θα δοθούν στους μαθητές βαθμοί Β΄ τριμήνου σε κλειστό φάκελο, ο οποίος θα ανοιχτεί στο σπίτι παρουσία γονέων, σύμφωνα με τις οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας. Εξακολουθούν να ισχύουν οι μέρες και οι ώρες ενημέρωσης των γονέων για την πρόοδο των μαθητών. Για τις τάξεις Α΄ και Β΄ θα πραγματοποιηθεί την ίδια ημέρα, τηλεφωνικά ενημέρωση για την πρόοδο των μαθητών/τριών από τις εκπαιδευτικούς των τάξεων αυτών.

Δημοσιεύθηκε στη Αρχική | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο “Επίδοση Βαθμολογίας Β΄ Τριμήνου”

«Πέντε δωρεάν self-tests από Δευτέρα 14 Μαρτίου 2022 σε μαθητές»

.jpg Αγαπητοί γονείς,
οι μαθητές όλων των βαθμίδων, εμβολιασμένοι και μη, θα μπορούν να προμηθευτούν από τη Δευτέρα 14 Μαρτίου 2022 έως και την Πέμπτη 17 Μαρτίου 2022, πέντε (5) δωρεάν αυτοδιαγνωστικά (self) τεστ από τα φαρμακεία, προκειμένου να καλύψουν τις ανάγκες ελέγχου των ημερών από 18 Μαρτίου έως και 1 Απριλίου 2022.

Υπενθυμίζεται ότι:
• Ο προσυμπτωματικός διαγνωστικός έλεγχος για τον νέο κορονοϊό μέσω αυτοδιαγνωστικής δοκιμασίας (self test) είναι υποχρεωτικός για όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες, εμβολιασμένους και μη.
• Βεβαίωση αρνητικού self test οφείλουν να φέρουν όλοι οι μαθητές από 4 έως 18 ετών.
• Οι γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/τριών που φοιτούν σε δημόσιες σχολικές μονάδες καταχωρίζουν τη δήλωση και το αποτέλεσμα στην πλατφόρμα edupass.gov.gr, από την οποία εκδίδεται και η Σχολική Κάρτα για COVID-19.
• Η δωρεάν διάθεση self test από τα φαρμακεία γίνεται μόνο κατά τις εργάσιμες μέρες και ώρες, ώστε κατά τις διημερεύσεις και διανυκτερεύσεις να μπορούν να εξυπηρετούν έκτακτες ανάγκες.
Τι γίνεται αν ένας μαθητής διαγνωστεί θετικός στον ιό
Αν ένας μαθητής διαγνωστεί θετικός στον COVID-19, τότε θα μπαίνει σε καραντίνα για 5 ημέρες τουλάχιστον. Η καραντίνα θα διακόπτεται μετά από 5 ημέρες:
• εφόσον δεν υπάρχουν συμπτώματα, ή τα συμπτώματα μετά το πενθήμερο – προεξάρχοντος του πυρετού – υποχωρούν, και
• με αρνητικό σελφ τεστ.
Εάν ο πυρετός συνεχίζει ή υπάρχει θετικό self ή rapid test, η καραντίνα θα παρατείνεται.

Δημοσιεύθηκε στη Αρχική | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο «Πέντε δωρεάν self-tests από Δευτέρα 14 Μαρτίου 2022 σε μαθητές»

«Πανελλήνια Ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού, η 6η Μαρτίου»

βά Αγαπητοί γονείς ,
τα τελευταία χρόνια, ένα από τα κυριότερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν όλες οι σχολικές μονάδες, είναι οι συγκρούσεις μεταξύ των μαθητών που παρατηρούνται κυρίως κατά την ώρα του διαλείμματος αλλά και μέσα στην τάξη. Έχει επίσης παρατηρηθεί ότι στα σχολεία μας υπάρχει ραγδαία αύξηση των περιστατικών επιθετικής συμπεριφοράς των μαθητών (σωματικής και λεκτικής). Τέτοια περιστατικά βλάπτουν τις διαπροσωπικές σχέσεις τόσο μεταξύ των μαθητών όσο και μεταξύ των μαθητών και των δασκάλων.
Εμφανίζεται με τη μορφή του λεκτικού εκφοβισμού (κοροϊδία, διακρίσεις, ντροπιαστικά σχόλια), του κοινωνικού εκφοβισμού (διάδοση φημών, καταστροφή προσωπικών αντικειμένων, απομόνωση από την ομάδα), του σωματικού εκφοβισμού (χτυπήματα, σπρωξίματα, κλωτσιές), του ηλεκτρονικού εκφοβισμού (εκβιασμός μέσω Διαδικτύου και ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, μέσω μηνυμάτων στο κινητό τηλέφωνο).
Η αλήθεια είναι, πως τα περισσότερα θύματα, τουλάχιστον αρχικά, αποκρύπτουν τον εκφοβισμό που υφίστανται, είτε από φόβο, ντροπή και αίσθημα υπαιτιότητας, είτε επειδή νιώθουν ότι θα απογοητεύσουν τους γονείς τους με την «αδυναμία» τους. Γι αυτό πρωταρχικής σημασίας είναι να διατηρούν οι γονείς μία σχέση εμπιστοσύνης και επικοινωνίας με τα παιδιά τους. Επίσης είναι σημαντικό να παρατηρούν και να διερευνούν, εάν υφίστανται, κάποια από τα παρακάτω:
• Σκισμένα, βρώμικα, τσαλακωμένα ρούχα, κατεστραμμένα βιβλία, απώλειες χωρίς να δίνονται λογικές εξηγήσεις
• Μελανιές, γδαρσίματα
• Φαίνεται φοβισμένο και αρνητικό στο να πάει στο σχολείο
• Πτώση επιδόσεων και αδιαφορία για το σχολείο
• Διαλέγει παράλογη διαδρομή για το σχολείο
• Δεν φέρνει συμμαθητές ή φίλους στο σπίτι
• Έχει λίγη όρεξη για φαγητό, πονοκεφάλους ή στομαχόπονο
• Φαίνεται απογοητευμένο, στεναχωρημένο, έχει εναλλαγές στο συναίσθημα του με ξαφνικά ξεσπάσματα θυμού.
• Ανήσυχος ύπνος με εφιάλτες και πιθανά κλάματα στον ύπνο του
• Κλέβει ή ζητά έξτρα χρήματα για να καλοπιάνει τους θύτες
Όπως τα θύματα έτσι και οι θύτες αποκρύπτουν την άσκηση του εκφοβισμού, είτε επειδή δεν νιώθουν ότι η συμπεριφορά τους είναι επιζήμια, είτε επειδή δεν θέλουν να αντιμετωπίσουν πιθανές αρνητικές συνέπειες από τους ενήλικες. Οπότε και εδώ είναι εξαιρετικά σημαντική η σχέση, που έχει αναπτυχθεί, μεταξύ παιδιού και γονέα. Επίσης σημαντικό είναι οι γονείς να δίνουν βάση στα παρακάτω:
• Επιθετικότητα, αντιδραστικότητα, εκδικητικά συναισθήματα
• Ανάγκη χειραγώγησης και κυριαρχίας στους άλλους
• Προσβολές και βίαια πειράγματα στα άλλα παιδιά
• Ελάχιστη ευαισθησία στον πόνο των άλλων
• Παρορμητικότητα
Εάν οι γονείς υποψιάζονται πως το παιδί τους εμπλέκεται, ως θύμα ή θύτης, σε σχολικό εκφοβισμό, είναι ουσιαστικό να επικοινωνήσουν τόσο με το σχολείο όσο και με το ίδιο το παιδί ήρεμα, ψύχραιμα και σε κλίμα συναισθηματικής ασφάλειας. Εάν παρά την βοήθεια του εκπαιδευτικού προσωπικού και την προσωπική τους προσπάθεια, οι γονείς συνεχίζουν να βλέπουν τις συνέπειες του μπούλινγκ στο παιδί τους, να αλλάζει έντονα η συμπεριφορά του και να πλήττεται η ψυχική του ισορροπία, είναι σημαντικό να αναζητήσουν βοήθεια από ειδικούς, μιας και οι συνέπειες του μπούλινγκ, για τα θύματα αλλά και για τους θύτες, μπορούν να αποβούν έως και καταστροφικές, τόσο στην παιδική όσο και στην ενήλικη ζωή.
ΤΑΙΝΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΡΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
Daisy Chain, 5΄

Βασισμένο στο μυθιστόρημα «Dandelion» του Γκάλβιν Σκοτ Ντέιβις, το «Daisy Chain» είναι ένα αλά Τιμ Μπάρτον animation παραμύθι, που εξηγεί στα μικρά παιδιά τι είναι το bullying και στους γονείς πώς πρέπει να το κατανοούν και να το αντιμετωπίζουν. H Κέιτ Γουίνσλετ είναι η φωνή του «Daisy Chain», της αυστραλέζικης μικρού μήκους ταινίας animation κατά του bullying που αξίζει να δείτε.

Δε νιώθω ασφαλής πουθενά, 2΄
https://www.youtube.com/watch?v=DQzNYEPMIPA
«Δε νιώθω ασφαλής πουθενά», δηλώνει με παράπονο το μικρό αγόρι που όλοι κοροιδεύουν στο σχολείο. «Νιώθω ολομόναχος». Το ασπρόμαυρο αnimation σχεδιάστηκε ώστε κάθε φορά που κάποιος το μοιράζεται στο Facebook να μικραίνει η διάρκειά του κατά ένα χιλιοστό του δευτερολέπτου, με τελικό σκοπό το φιλμάκι να συρρικνωθεί σε μια εικόνα, που ο χρήστης θα μπορεί να τη μοιραστεί και αυτή. Η κεντρική ιδέα που κρύβεται πίσω από αυτήν την καμπάνια ήταν πως όσο πιο πολύ μιλάμε για το bullying τόσο πιο γρήγορα θα το σταματήσουμε.

Το this day, 7΄

Ένα εκπληκτικό βίντεο που σε καθηλώνει μέσα από την παιδική εικόνα και την ένταση στην αφήγηση από τον Καναδό ποιητή Shane Koyczan. Το βίντεο με τίτλο «To This Day»αφηγείται τις ιστορίες εκφοβισμού παιδιών και εστιάζει όχι μόνο στα τραύματα, στην απομόνωση και στη μάχη για να ξεπεραστούν συναισθηματικές ουλές, αλλά και στην ελπίδα για ένα καλύτερο αύριο.

Νίκησε τον νταή, χωρίς να τον αγγίξεις, 4΄

Ένα βίντεο που μέσα από απλά σκίτσα δίνει με κατανοητό τρόπο χρήσιμες πληροφορίες στα παιδιά για το πώς μπορούν να διαχειριστούν όσο το δυνατόν καλύτερα μια δύσκολη κατάσταση που βιώνουν.

Θέλουμε να κάνουμε τα παιδιά μας ν’ αγαπούν το σχολείο γιατί εκεί θα συναντήσουν τους φίλους τους και τους δασκάλους τους και να νιώθουν άσχημα όταν είναι μακριά από αυτό!!!

Δημοσιεύθηκε στη Αρχική | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο «Πανελλήνια Ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού, η 6η Μαρτίου»

«Εγγραφές μαθητών στα Δημοτικά Σχολεία – Δικαιολογητικά και διαδικασία»

images Αγαπητοί γονείς,
με την αριθ. : Φ.6/18474/Δ1/18-2-2022 εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας, οι αιτήσεις για την εγγραφή των μαθητών/τριών που φοιτούν για πρώτη φορά στην Α΄ τάξη του δημοτικού σχολείου, για το σχολικό έτος 2022-2023, θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2022 στο χώρο του Σχολείου, μετά από ραντεβού του γονέα με τον Διευθυντή του Σχολείου, εφαρμόζοντας αυστηρά τα υγειονομικά μέτρα προστασίας για τον covid-19.
Κατά το σχολικό έτος 2022- 2023 στην Α΄ Τάξη του Δημοτικού Σχολείου θα φοιτήσουν οι μαθητές/τριες που γεννήθηκαν από 01-01-2016 έως και 31-12-2016
Τηλέφωνο Διευθυντή: 2397022940
Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του/της Διευθυντή/τριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
Απαραίτητα δικαιολογητικά εγγραφής
1. Αίτηση εγγραφής του γονέα ή κηδεμόνα προς το σχολείο φοίτησης (Συμπληρώνεται στο σχολείο).
2. Αίτηση εγγραφής στο Ολοήμερο-Πρωινή Ζώνη (Προαιρετικά-συμπληρώνεται στο Σχολείο)
3. Βιβλιάριο Υγείας του παιδιού (ή άλλου επίσημου εγγράφου από το οποίο προκύπτει ο εμβολιασμός του παιδιού).
4. Αποδεικτικό μόνιμης κατοικίας (Λογαριασμός ΔΕΗ, σταθερού τηλεφώνου, νερού κλπ.) μέσα από το οποίο να διαπιστώνεται η διεύθυνση κατοικίας του γονέα/κηδεμόνα.
5. Βεβαίωση φοίτησης Νηπιαγωγείου (από το Νηπιαγωγείο).

Αφού ολοκληρωθεί αυτό το πρώτο στάδιο, ο γονέας/κηδεμόνας παραλαμβάνει από το σχολείο το ΑΔΥΜ, το οποίο και συμπληρώνει ο γιατρός που παρακολουθεί το παιδί, και το επιστρέφει στο σχολείο.

Δημοσιεύθηκε στη Αρχική | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο «Εγγραφές μαθητών στα Δημοτικά Σχολεία – Δικαιολογητικά και διαδικασία»

“Τα νέα δωρεάν self test σε μαθητές από 23/02/2022”

self test 5 Αγαπητοί γονείς,
από την Πέμπτη 24 Φεβρουαρίου 2022 θα μπορούν οι μαθητές να προμηθευτούν από τα φαρμακεία δωρεάν self test.
Συγκεκριμένα, θα δικαιούνται 5 δωρεάν self test, τα οποία θα μπορούν να τα χρησιμοποιήσουν μέχρι και τα μέσα Μαρτίου.
Υπενθυμίζεται ότι:
• Ο προσυμπτωματικός διαγνωστικός έλεγχος για τον νέο κορονοϊό μέσω αυτοδιαγνωστικής δοκιμασίας (self test) είναι υποχρεωτικός για όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες, εμβολιασμένους και μη.
• Βεβαίωση αρνητικού self test οφείλουν να φέρουν όλοι οι μαθητές από 4 έως 18 ετών.
• Οι γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/τριών που φοιτούν σε δημόσιες σχολικές μονάδες καταχωρίζουν τη δήλωση και το αποτέλεσμα στην πλατφόρμα edupass.gov.gr, από την οποία εκδίδεται και η Σχολική Κάρτα για COVID-19.
• Η δωρεάν διάθεση self test από τα φαρμακεία γίνεται μόνο κατά τις εργάσιμες μέρες και ώρες, ώστε κατά τις διημερεύσεις και διανυκτερεύσεις να μπορούν να εξυπηρετούν έκτακτες ανάγκες.
Τι γίνεται αν ένας μαθητής διαγνωστεί θετικός στον ιό
Αν ένας μαθητής διαγνωστεί θετικός στον COVID-19, τότε θα μπαίνει σε καραντίνα για 5 ημέρες τουλάχιστον. Η καραντίνα θα διακόπτεται μετά από 5 ημέρες:
• εφόσον δεν υπάρχουν συμπτώματα, ή τα συμπτώματα μετά το πενθήμερο – προεξάρχοντος του πυρετού – υποχωρούν, και
• με αρνητικό σελφ τεστ.
Εάν ο πυρετός συνεχίζει ή υπάρχει θετικό self ή rapid test, η καραντίνα θα παρατείνεται.

Δημοσιεύθηκε στη Αρχική | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο “Τα νέα δωρεάν self test σε μαθητές από 23/02/2022”

«Πέντε δωρεάν self-tests από την Τετάρτη 2 Φεβρουαρίου 2022 σε μαθητές»

self test main12 Αγαπητοί γονείς.
πέντε δωρεάν self-tests θα διατίθενται από τα φαρμακεία από την Τετάρτη 2/2 έως την Τρίτη 8/2 σε όλους τους μαθητές.
Όπως σημειώνει ο Πανελλήνιος Φαρμακευτικός Σύλλογος, η λειτουργία του συστήματος διάθεσης self-test θα ανασταλεί από το Σάββατο 5/2 και ώρα 17:00 έως τη Δευτέρα 7/2 και ώρα 8:00.

Τι πρέπει να γνωρίζετε για τα self-tests
1. Το πρώτο self-test της επόμενης εβδομάδας για μαθητές και εμβολιασμένους εκπαιδευτικούς πραγματοποιείται έως και 24 ώρες πριν την προσέλευση στο σχολείο την Τρίτη.
2. Το self-test πραγματοποιείται έως και 24 ώρες πριν από την προσέλευση κάθε Τρίτη και Παρασκευή στο σχολείο,
3. Ο προσυμπτωματικός διαγνωστικός έλεγχος για το νέο κορoνοϊό μέσω αυτοδιαγνωστικής δοκιμασίας (self test) είναι υποχρεωτικός για όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες, εμβολιασμένους και μη.
4. Βεβαίωση αρνητικού self test οφείλουν να φέρουν όλοι οι μαθητές από 4 έως 18 ετών.
5. H δήλωση και το αποτέλεσμα για τις δημόσιες σχολικές μονάδες καταχωρίζεται στην πλατφόρμα edupass.gov.gr, από την οποία εκδίδεται και η Σχολική Κάρτα για COVID-19,
6. H πλατφόρμα edupass.gov.gr αφορά μόνο τις δημόσιες σχολικές μονάδες.

Δημοσιεύθηκε στη Αρχική | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο «Πέντε δωρεάν self-tests από την Τετάρτη 2 Φεβρουαρίου 2022 σε μαθητές»

«Η Γιορτή των Τριών Αγίων Ιεραρχών»

272661767 4534185173377962 7515613499503965828 n
30 Γενάρη η γιορτή των Τριών Ιεραρχών! Η ημέρα της παιδείας και των γραμμάτων! Την προσφορά των Τριών Ιεραρχών στα Γράμματα, τίμησε την Παρασκευή 28 Ιανουαρίου 2022, το σχολείο μας, με βίντεο, συζητήσεις, εργασίες και παράσταση αντιπροσωπείας μαθητών/τριών στον εκκλησιασμό του ιερού ναού Κωνσταντίνου και Ελένης, την Κυριακή 30 Ιανουαρίου 2022, με τήρηση φυσικά όλων των προβλεπόμενων υγειονομικών μέτρων για την προστασία από τον covid 19.

Χρόνια πολλά, με υγεία και δύναμη, σε μαθητές και εκπαιδευτικούς!

Δημοσιεύθηκε στη Αρχική | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο «Η Γιορτή των Τριών Αγίων Ιεραρχών»

“Ημέρα μνήμης για τα θύματα του Ολοκαυτώματος των Ελλήνων Εβραίων”

3 Το Ολοκαύτωμα των Εβραίων είναι μια από τις μεγαλύτερες θηριωδίες στην ανθρώπινη Ιστορία.
Η 27η Ιανουαρίου έχει καθιερωθεί από το 2005, με απόφαση της Γενικής Συνέλευσης του ΟΗΕ, ως Διεθνής Ημέρα Μνήμης για τα θύματα του Ολοκαυτώματος των Εβραίων από τη Ναζιστική Γερμανία.
Έναν χρόνο πριν, με ομόφωνη απόφαση της Βουλής των Ελλήνων είχε καθιερωθεί η ίδια ημερομηνία σαν Ημέρα Μνήμης και Τιμής για τους Έλληνες Εβραίους που είχαν χάσει τη ζωή τους στα στρατόπεδα συγκέντρωσης των Ναζί, αλλά και σε όσους με αυταπάρνηση και θάρρος κινδύνευσαν για να σώσουν πολλούς Έλληνες Εβραίους συμπολίτες τους από τον βέβαιο θάνατο που τους περίμενε.
Οι Ναζί, οι οποίοι ανέλαβαν την εξουσία στη Γερμανία τον Ιανουάριο του 1933, πίστευαν ότι οι Γερμανοί ήταν «φυλετικά ανώτεροι» και ότι οι Εβραίοι, που θεωρούνταν «κατώτεροι», αποτελούσαν μια εξωτερική απειλή για την επινοημένη γερμανική φυλετική κοινότητα.

Κατά τη διάρκεια του Ολοκαυτώματος, οι γερμανικές αρχές στράφηκαν εναντίον και άλλων «φυλετικά/βιολογικά κατώτερων» πληθυσμιακών ομάδων όπως: Ρομά (Τσιγγάνοι), ατόμων με αναπηρίες και ορισμένων σλαβικών λαών (Πολωνοί, Ρώσοι και άλλοι), άλλες ομάδες υπέστησαν διώξεις λόγω των πολιτικών φρονημάτων, της ιδεολογίας και των σεξουαλικών προτιμήσεών τους, όπως κομμουνιστές, σοσιαλιστές, μάρτυρες του Ιεχωβά και ομοφυλόφιλοι.
Καθώς η ναζιστική τυραννία εξαπλωνόταν στην Ευρώπη, οι Γερμανοί και οι συνεργάτες τους καταδίωξαν και δολοφόνησαν εκατομμύρια ανθρώπων. Περίπου δύο με τρία εκατομμύρια Σοβιετικοί αιχμάλωτοι πολέμου δολοφονήθηκαν ή πέθαναν από πείνα, ασθένειες, αμέλεια ή βασανιστήρια.
Η πλειοψηφία αυτών των ανθρώπων πέθαινε από τον εγκλεισμό και τις κακουχίες. σε κέντρα θανάτου, που συχνά αποκαλούνται στρατόπεδα εξόντωσης, όπου και δολοφονήθηκαν σε ειδικές εγκαταστάσεις αεροθαλάμων.
Στα πρώτα χρόνια του ναζιστικού καθεστώτος, η Εθνική Σοσιαλιστική κυβέρνηση δημιούργησε στρατόπεδα συγκέντρωσης για τον εγκλεισμό σε αυτά πραγματικών και φαντασιακών πολιτικών και ιδεολογικών αντιπάλων.
Αν και σε σχέση με την υπόλοιπη Ευρώπη και ιδιαίτερα την Κεντρική, ο αντισημιτισμός στα Βαλκάνια ήταν ηπιότερος, ο αριθμός των Εβραίων θυμάτων των ναζιστών ήταν και αυτός πολύ μεγάλος.
Μια πόλη με έντονο το εβραϊκό στοιχείο ήταν και η Θεσσαλονίκη της οποίας η Εβραϊκή Κοινότητα πλήρωσε μεγάλο τίμημα στο Ολοκαύτωμα. Λίγες ημέρες μετά την είσοδο των γερμανικών στρατευμάτων τον Απρίλιο του 1941 στη Θεσσαλονίκη απαγορεύθηκε η είσοδος των Εβραίων της πόλης σε καφενεία, ζαχαροπλαστεία κ.ά. Ενώ στις 6 Μαρτίου 1943 στήνεται το σκηνικό για την τελευταία πράξη της τραγωδίας. Εκεί θα οδηγηθεί το ανθρώπινο κοπάδι έτοιμο να παραδοθεί στη σφαγή.
Στις 15 Μαρτίου 1943 αναχωρεί ο πρώτος συρμός με προορισμό τα στρατόπεδα θανάτου, Άουσβιτς και Μπιρκενάου. Διαδοχικές αποστολές που αναχωρούν η μια μετά την άλλη θα μεταφέρουν σε λίγες εβδομάδες τους Εβραίους της Θεσσαλονίκης στοιβαγμένους σε βαγόνια που προορίζονταν για ζώα, στον τόπο της εξόντωσής τους.
Εδώ θα πρέπει να τονισθεί η αυτοθυσία αρκετών Ελλήνων Χριστιανών, που με κίνδυνο της ζωής τους πρόσφεραν φιλόστοργο άσυλο σε πολλούς Εβραίους.
Σε αυτήν την προσπάθεια βρέθηκαν μαζί, ο κλήρος, η εθνική αντίσταση και τα σώματα ασφαλείας, αλλά και ολόκληρος ο ελληνικός λαός που συμπαραστάθηκε όπου και όπως μπορούσε, νιώθοντας από την πρώτη στιγμή φρίκη απέναντι στο έγκλημα, έστω και αν δεν το είχε συλλάβει σε όλη του την έκταση, όπως άλλωστε δεν το είχαν συλλάβει και τα θύματα.
Σημαντική, επίσης, ήταν η συνεισφορά του Γενικού Προξένου της Ιταλίας στη Θεσσαλονίκη, Γκουέλφο Ζαμπόνι (Guelfo Zamboni), ο οποίος εφοδίασε με πλαστά πιστοποιητικά ιθαγένειας περίπου 300 Εβραίους της Θεσσαλονίκης, επιτρέποντάς τους έτσι να καταφύγουν στην ιταλική ζώνη κατοχής στην Αθήνα.
Σε αριθμούς
Οι αριθμοί μιλούν από μόνοι τους και είναι αμείλικτοι για το «φόρο» των Ελλήνων Εβραίων της Θεσσαλονίκης στο Ολοκαύτωμα αφού από τους 46.091 Θεσσαλονικείς Εβραίους που μεταφέρθηκαν στα στρατόπεδα συγκέντρωσης, επέστρεψαν μόνο 1.950…
Σχεδόν στο σύνολό τους, οι επιβιώσαντες Έλληνες Εβραίοι – όχι μόνο αυτοί που κατοικούσαν στη Θεσσαλονίκη, αλλά και όσοι ζούσαν σε άλλες πόλεις της Ελλάδας – είχαν χάσει από τη ναζιστική λαίλαπα, οικογένειες, συγγενείς και φίλους και παρότι είχαν καταφέρει να γλυτώσουν τον θάνατο, η επανένταξή τους στον κοινωνικό ιστό της πόλης όπου ζούσαν ήταν, τουλάχιστον κατά τα πρώτα μεταπολεμικά χρόνια, ένα ακόμη σοβαρό εμπόδιο που θα έπρεπε να υπερβούν.
Το ελληνικό κράτος της εποχής -μάλιστα σε μια ιδιαίτερα δύσκολη περίοδο για τα ελληνικά πράγματα, μετά τον πόλεμο και πριν τον Εμφύλιο- ήταν από τα πρώτα στην Ευρώπη, που θέσπισε νόμους για την επιστροφή των περιουσιών που είχαν απομείνει, αλλά και αυτό στην πράξη αποδείχθηκε «Γολγοθάς», με πολλούς Εβραίους δικαιούχους, νόμιμους ιδιοκτήτες, να πασχίζουν για χρόνια στα δικαστήρια για να αποδείξουν ότι τους ανήκε η περιουσία τους, καθώς είχαν χαθεί ή καταστραφεί οι τίτλοι ιδιοκτησίας, ή ακόμη είχαν πεθάνει συγγενείς, γνωστοί, γείτονες, φίλοι, μάρτυρες για να επιβεβαιώσουν την κυριότητα της περιουσίας.
Για το συγκεκριμένο άρθρο χρησιμοποιήθηκαν στοιχεία από το «www.ushmm.org», την Ισραηλιτική Κοινότητα Θεσσαλονίκης και το «ΑΜΠΕ».

Δημοσιεύθηκε στη Αρχική | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο “Ημέρα μνήμης για τα θύματα του Ολοκαυτώματος των Ελλήνων Εβραίων”