“Χαρά και συγκίνηση στην τελετή λήξης της σχολικής χρονιάς από το Δημοτικό Σχολείο Νέων Βρασνών”

Στον προαύλιο χώρο του σχολείου μας πραγματοποιήθηκε σήμερα (14/06/22) η γιορτή λήξης των μαθημάτων για την εκπαιδευτική περίοδο 2021-2022 με παιχνίδια, αθλοπαιδιές και τραγούδια, από τους μαθητές του σχολείου.
Μια γιορτή γεμάτη χαρούμενες αλλά και συγκινητικές στιγμές, οι μαθητές, οι γονείς και οι εκπαιδευτικοί του Δημοτικού Σχολείου Νέων Βρασνών, αποχαιρέτησαν την σχολική χρονιά που μόλις ολοκληρώθηκε.
Ανάμεικτα ήταν τα συναισθήματα για τον διευθυντή του σχολείου κ. Κυπαρίσση Σωκράτη, οποίος αποχαιρέτησε συγκινημένος τους μαθητές, τους γονείς και τους συναδέλφους του αφού η φετινή χρονιά ήταν η τελευταία του στην εκπαίδευση λόγω συνταξιοδότησης αλλά και για τα παιδιά της ΣΤ΄ τάξης τα οποία αποχαιρέτησαν με έκδηλη αγάπη, τους δασκάλους και τους συμμαθητές τους από τις μικρότερες τάξεις, μιας και από το φθινόπωρο θα ξεκινήσουν να φοιτούν στο γυμνάσιο.
Ιδιαίτερη αναφορά θα πρέπει να γίνει στα παιδιά της Στ΄ τάξης, τα οποία με τα χρήματα του ταμείου τους δώρισαν στο σχολείο ένα tablet για τους μαθητές του σχολείου μας. Πραγματικά αξίζουν τα συγχαρητήρια μας!
Τελειώνοντας ένα μεγάλο ευχαριστώ στη γυμνάστρια του σχολείου κ, Αμανατίδου Βέρα, αλλά και τη μουσικό μας κ. Γαβριήλ Παρασκευή για τη συμμετοχή τους στη γιορτή μας.
Καλό καλοκαίρι σε όλους!!!
137234567891011121314151617182021222425262728382930313236333534

Δημοσιεύθηκε στη Αρχική | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο “Χαρά και συγκίνηση στην τελετή λήξης της σχολικής χρονιάς από το Δημοτικό Σχολείο Νέων Βρασνών”

“Τα παιδιά δεν πρέπει να εργάζονται…παρά μόνο στα όνειρα!”

Παιδικής Εργασίας 12 Ιουνίου, σαν σήμερα η Διεθνή Οργάνωση Εργασίας αποφάσισε να ορίσει την ημέρα ως την Παγκόσμια Ημέρα κατά της Παιδικής Εργασίας.
Σκοπός είναι φυσικά οι πολίτες ολόκληρου του πλανήτη να ενημερωθούν και να καταπολεμήσουν την παιδική εργασία.
Έκθεση της UNICEF εκτιμά ότι περισσότερα από 246 εκατομμύρια παιδιά κάτω των 18 ετών εργάζονται και 73 εκατομμύρια από τα εργαζόμενα παιδιά είναι ηλικίας κάτω των δέκα ετών και κάθε χρόνο τουλάχιστον 22 χιλιάδες από αυτά σκοτώνονται σε εργατικά ατυχήματα. Η πλειοψηφία σε Ασία – Αφρική. 93 εκατομμύρια παιδιά εκτός Εκπαίδευσης, κυρίως κορίτσια.
Τα άτυχα αυτά παιδιά είναι τόσο φτωχά. Μπορεί να είναι ορφανά ή παρατημένα ή με γονείς που δεν ενδιαφέρονται για τη ζωή και τις ανάγκες τους. Ίσως οι γονείς είναι άρρωστοι και δεν μπορούν να εργαστούν και να φροντίσουν την οικογένειά τους. Πολλά παιδιά δεν έχουν κανέναν να τα βοηθάει και να τα προστατεύει. Μόνα τους παλεύουν να αντιμετωπίσουν φοβερές δυσκολίες. Μπορεί να προσέχουν τα μικρότερα αδέλφια τους ή ακόμα και τους γονείς τους. Στη χειρότερη περίπτωση τα εκμεταλλεύονται ξένοι άνθρωποι και τα απειλούν.
Αυτά τα παιδιά δεν είναι μόνο σε μια μακρινή χώρα που την βλέπουμε, την ακούμε ή τη διαβάζουμε στις ειδήσεις. Είναι και δίπλα μας (στην Ελλάδα π.χ. υπάρχουν χιλιάδες). Ας ρίξουμε μια ματιά γύρω μας…
Ημέρα Παιδικής Εργασίας.

Δημοσιεύθηκε στη Αρχική | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο “Τα παιδιά δεν πρέπει να εργάζονται…παρά μόνο στα όνειρα!”

“Η ημερήσια εκδρομή μας!”

Ύστερα από τρία χρόνια που δεν είχαμε πραγματοποιήσει
εκπαιδευτικές επισκέψεις και εκδρομές λόγω Covid-19, σήμερα το σχολείο μας διοργάνωσε ημερήσια εκπαιδευτική επίσκεψη στη χερσόνησο του Όρους Άθως στη Χαλκιδική (περίπλους με καράβι), με σκοπό τη γνωριμία της μοναδικής μοναστικής κοινότητας του Αγίου Όρους.
Ξεκινήσαμε με κατεύθυνση το νοτιότερο άκρο του Αγίου Όρους μέχρι τη σκήτη της Αγίας Άννας, ενώ ταυτόχρονα έγινε ξενάγηση από τον έμπειρο ξεναγό του σκάφους. Από απόσταση 500 περίπου μέτρων είδαμε πανοραμικά όλα τα μοναστήρια. Μια μοναδική ευκαιρία να απολαύσουμε το μαγικό τοπίο και τη θαυμαστή αρχιτεκτονική των μοναστηριών.
Περίπου στις 14:15 φτάσαμε στην Ουρανούπολη και κατεβήκαμε για φαγητό. Απαραίτητη στάση για καφέ και παγωτό στην Ιερισσό. Αργά το απόγευμα πήραμε τον δρόμο της επιστροφής έχοντας αποκομίσει εμπειρίες μοναδικές, οι οποίες θα μας συντροφεύουν για πολλά χρόνια.
Αυτή η εκδρομή ήταν μια πραγματικά ξεχωριστή μέρα, γιατί συνδύασε τη συναρπαστική ιστορία του Όρους Άθως, μια όμορφη κρουαζιέρα και την εμπειρία των μαθητών μας να ταξιδέψουν με καράβι.
Ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στα παιδιά μας και στους γονείς για τη συνέπειά τους και την συμπεριφορά τους.
Και του χρόνου να είμαστε καλά!!!
Άγιο Όρος 1Άγιο Όρος 2Άγιο Όρος 3Άγιο Όρος 4Άγιο Όρος 5Άγιο Όρος 6Άγιο Όρος 7Άγιο Όρος 8 Άγιο Όρος 9Άγιο Όρος 10Άγιο Όρος 11Άγιο Όρος 12

Δημοσιεύθηκε στη Αρχική | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο “Η ημερήσια εκδρομή μας!”

“Μίλα τώρα, το τραγούδι μας για το Bullying”

Σήμερα μετά από μια συνολική προσπάθεια των παιδιών και των εκπαιδευτικών του σχολείου μας ολοκληρώσαμε με μια βιντεοσκόπηση την εκτέλεση του τραγουδιού μας κατά του Bullying.
Ήταν μια προσπάθεια στα πλαίσια του προγράμματος αντιμετώπισης του σχολικού εκφοβισμού και της αποδοχής του άλλου και του διαφορετικού. Οι στίχοι του τραγουδιού γράφτηκαν συνολικά από όλους τους μαθητές του σχολείου μας, με τις ιδέες και την ευαισθησία τους μας εξέπληξαν ευχάριστα.
Για την μουσική του τραγουδιού μας θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε ιδιαίτερα τον μαθητή της Στ τάξης Χαϊδούδη Βασίλειο που με το πηγαίο ταλέντο του έντυσε μουσικά την προσπάθειά μας.
Πιστεύοντας στη συνεργασία και στα θαυμαστά αποτελέσματα που μπορεί να φέρει σας παρουσιάζουμε τη δουλειά μας.

Δημοσιεύθηκε στη Αρχική | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο “Μίλα τώρα, το τραγούδι μας για το Bullying”

“Μαθητές Δημοτικών Σχολείων ανακαλύπτουν και μελετούν την τοπική τους ιστορία”

mathites istoria oraiokastro programma 770x400 Οι μαθητές των Δημοτικών Σχολείων περιοχής Ωραιοκάστρου και Βρασνών ανακαλύπτουν και μελετούν την τοπική τους ιστορία μέσα από τη διερεύνηση ιστορικών πηγών του τόπου τους.
Να ανακαλύψουν και να μελετήσουν την ιστορία του τόπου τους είχαν την δυνατότητα μαθητές Δημοτικών σχολείων Ωραιοκάστρου και Νέων Βρασνών, συμμετέχοντας στο διεπιστημονικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα με θέμα: «Οι μαθητές των Δημοτικών Σχολείων περιοχής Ωραιοκάστρου και των Νέων Βρασνών του Δήμου Βόλβης ανακαλύπτουν και μελετούν την τοπική τους ιστορία μέσα από τη διερεύνηση ιστορικών πηγών του τόπου τους».
Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε κατά τη διάρκεια των σχολικών ετών 2019-2021 μετά από έγκριση του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και την έγκριση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ).
Η υλοποίηση του προγράμματος έγινε από τον Συντονιστή του Εκπαιδευτικού Έργου, Δρ. Απόστολο Παρασκευά, σε συνεργασία με την Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κ. Μακεδονίας, το 2ο ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Κεντρικής Μακεδονίας, τη Διεύθυνση Π.Ε. Δ. Θεσσαλονίκης, τον καθηγητή Νικόλαο Λαμπρινό του ΠΤΔΕ-ΑΠΘ, το Κέντρο Ψηφιακής Γεωγραφικής Εκπαίδευσης, την αρχαιολόγο Αρχοντία Πολυζούδη, το Μουσείο Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης, την Ιστορική και Λαογραφική Εταιρεία Χαλκιδικής και το Τμήμα Κινηματογράφου του ΑΠΘ.
Επίσης, η υλοποίηση του προγράμματος έγινε με την ευγενική υποστήριξη των Δήμων Ωραιοκάστρου και Βόλβης και τη Σχολική Επιτροπή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του Δήμου Ωραιοκάστρου.
Στις 7 Ιουνίου 2022, στις 18.30, στην αίθουσα εκδηλώσεων του «Πέτρινου Σχολείου» του 1ου Δημοτικού Σχολείου Ωραιοκάστρου θα πραγματοποιηθεί εκδήλωση με θέμα την απονομή των συλλογικών τόμων με ISBN στους συγγραφείς εκπαιδευτικούς του Διεπιστημονικού Εκπαιδευτικού Προγράμματος.
Απονομή Συλλογικών Τόμων στα σχολεία.
Το Βιβλίο.

Δημοσιεύθηκε στη Αρχική | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο “Μαθητές Δημοτικών Σχολείων ανακαλύπτουν και μελετούν την τοπική τους ιστορία”

“Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος”

282705328 114265837965363 7533488905340696 nΜε αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος (5 Ιουνίου), μαθητές του σχολείου μας παρακολούθησαν ημερίδα του Δήμου Βόλβης, με θέμα την Βιοποικιλότητα, Κυκλική Οικονομία και Μηδενική Ρύπανση, στο κλειστό Γυμναστήριο Σταυρού.
Η Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος θεσπίστηκε από τον ΟΗΕ και εορτάζεται κάθε χρόνο στις 5 Ιουνίου. Είναι η ημέρα που παγκοσμίως γίνονται ενέργειες προς ενημέρωση και υπενθύμιση του κοινού για τα περιβαλλοντικά και οικολογικά θέματα που αφορούν τον πλανήτη μας.
Ο ετήσιος εορτασμός της μας δίνει τη δυνατότητα να τονίσουμε τη σημασία του φυσικού περιβάλλοντος για τη ζωή στον πλανήτη αλλά και την ανάγκη προστασίας του.
Η προστασία του πλανήτη μας επιβάλλεται σήμερα να γίνει ο πρωταρχικός στόχος των όλων μας και αυτό μπορεί να γίνει μόνο από ενημερωμένους πολίτες και υπεύθυνους πολιτικούς. Οι δράσεις που απαιτούνται γίνονται μόνο με τις συνέργειες όλων μας.
Αυτή η ημέρα, θεσπίστηκε για να μας υπενθυμίζει έναν τρόπο ζωής που στηρίζεται στο χρέος μας να παραδώσουμε στην επόμενη γενιά τουλάχιστον τους κοινούς πόρους που μας κληροδότησε η προηγούμενη, αλώβητους και αναβαθμισμένους.
Οφείλουμε, όπως προσέχουμε και προστατεύουμε το σπίτι μας, να προστατέψουμε και το φυσικό περιβάλλον. Ας κάνουμε το περιβάλλον δική μας υπόθεση και ας αλλάξουμε συμπεριφορές για ένα Κόσμο όμορφο και καθαρό. 282291792 114265597965387 1253682289455308625 n283678264 114264821298798 3493593214332975739 n285145918 114265234632090 8038309363618320582 n282132454 114265944632019 1502701116261035691 n

Δημοσιεύθηκε στη Αρχική | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο “Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος”

“Επίσκεψη του Σχολείου μας στο Μουσείο Ορυκτών Πετρωμάτων Β. Ελλάδας”

Το σχολείο μας στις 26 Μαΐου 2022, επισκέφτηκε το Μουσείο Ορυκτών Πετρωμάτων στα Βρασνά. Στη διάρκεια της επίσκεψης, οι μαθητές μας, παρακολούθησαν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα, περιηγήθηκαν στους χώρους του μουσείου και είδαν τις υπέροχες συλλογές. Έμαθαν για την άρρηκτη σχέση ορυκτών και πολιτισμού. Ήρθαν σε επαφή με τα ορυκτά, παρακολούθησαν μια ταινία για τα σπήλαια και έμαθαν πληροφορίες για το σπήλαιο της “Δρακότρυπας”
Στη συνέχεια κάνανε έναν όμορφο περίπατο μέχρι την είσοδο της σπηλιάς, δίνοντας πραγματικά ζωή στο πανέμορφο οικισμό των Βρασνών με την παρουσία τους.
Θα θέλαμε να εκφράσουμε τις ευχαριστίες μας για τη φιλοξενία τους και το θαυμασμό μας για τον κ. Μιχάλη Βλάχο, τη σύζυγό του Ute Gerhard όπως και τις κυρίες Κική Πεσκέλογλου, Πλουμούδη Βενετία και Έλλη Λαζαρούδη.
Το Μουσείο Ορυκτών και Πετρωμάτων Β. Ελλάδος στα Βρασνά είναι ένα μικρό ΄΄διαμάντι΄΄ , που οι ίδιοι με πολύ μεράκι και κόπο δημιούργησαν.
12345678910111213141516171819202122

Δημοσιεύθηκε στη Αρχική | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο “Επίσκεψη του Σχολείου μας στο Μουσείο Ορυκτών Πετρωμάτων Β. Ελλάδας”

“Γενοκτονία των Ποντίων: Όποιος δεν θυµάται τους προγόνους δεν βλέπει απογόνους.”

.jpg Η Γενοκτονία των Ποντίων θεωρείται μια από τις πρώτες σύγχρονες γενοκτονίες. Η γενοκτονία ήταν ένα προμελετημένο έγκλημα, το οποίο η κυβέρνηση των Νεότουρκων έφερε σε πέρας με συστηματικότητα. Οι μέθοδοι που χρησιμοποίησε ήταν ο ξεριζωμός, η εξάντληση στις κακουχίες, τα βασανιστήρια, η πείνα και η δίψα, και τα στρατόπεδα θανάτου στην έρημο. Ένα εκλεκτό τμήμα του Ελληνισμού ζούσε στα βόρεια της Μικράς Ασίας, στην περιοχή του Πόντου, μετά τη διάλυση της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας. Η άλωση της Τραπεζούντας το 1461 από τους Οθωμανούς δεν τους αλλοίωσε το φρόνημα και την ελληνική τους συνείδηση, παρότι ζούσαν αποκομμένοι από τον εθνικό κορμό. Μπορεί να αποτελούσαν μειονότητα -το 40% του πληθυσμού, αλλά γρήγορα κυριάρχησαν στην οικονομική ζωή της περιοχής, ζώντας κυρίως στα αστικά κέντρα.
Η οικονομική τους ανάκαμψη συνδυάστηκε με τη δημογραφική και την πνευματική τους άνοδο. Το 1865 οι Έλληνες του Πόντου ανέρχονταν σε 265.000 ψυχές, το 1880 σε 330.000 και στις αρχές του 20ου αιώνα άγγιζαν τις 700.000. Το 1860 υπήρχαν 100 σχολεία στον Πόντο, ενώ το 1919 υπολογίζονται σε 1401, ανάμεσά τους και το περίφημο Φροντιστήριο της Τραπεζούντας. Εκτός από σχολεία διέθεταν τυπογραφεία, περιοδικά, εφημερίδες, λέσχες και θέατρα, που τόνιζαν το υψηλό τους πνευματικό επίπεδο.
Το 1908 ήταν μια χρονιά – ορόσημο για τους λαούς της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας. Τη χρονιά αυτή εκδηλώθηκε και επικράτησε το κίνημα των Νεότουρκων, που έθεσε στον περιθώριο τον Σουλτάνο. Πολλές ήταν οι ελπίδες που επενδύθηκαν στους νεαρούς στρατιωτικούς για μεταρρυθμίσεις στο εσωτερικό της θνήσκουσας Αυτοκρατορίας.
Σύντομα, όμως, οι ελπίδες τους διαψεύστηκαν. Οι Νεότουρκοι έδειξαν το σκληρό εθνικιστικό τους πρόσωπο, εκπονώντας ένα σχέδιο διωγμού των χριστιανικών πληθυσμών και εκτουρκισμού της περιοχής, επωφελούμενοι της εμπλοκής των ευρωπαϊκών κρατών στο Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο. Το ελληνικό κράτος, απασχολημένο με το «Κρητικό Ζήτημα», δεν είχε τη διάθεση να ανοίξει ένα ακόμη μέτωπο με την Τουρκία.
Οι Τούρκοι με πρόσχημα την «ασφάλεια του κράτους» εκτοπίζουν ένα μεγάλο μέρος του ελληνικού πληθυσμού στην αφιλόξενη μικρασιατική ενδοχώρα, μέσω των λεγόμενων «ταγμάτων εργασίας» («Αμελέ Ταμπουρού»). Στα «Τάγματα Εργασίας» αναγκάζονταν να υπηρετούν οι άνδρες που δεν κατατάσσονταν στο στρατό. Δούλευαν σε λατομεία, ορυχεία και στη διάνοιξη δρόμων, κάτω από εξοντωτικές συνθήκες. Οι περισσότεροι πέθαιναν από πείνα, κακουχίες και αρρώστιες.
Αντιδρώντας στην καταπίεση των Τούρκων, τις δολοφονίες, τις εξορίες και τις πυρπολήσεις των χωριών τους, οι Ελληνοπόντιοι, όπως και οι Αρμένιοι, ανέβηκαν αντάρτες στα βουνά για να περισώσουν ό,τι ήταν δυνατόν. Μετά τη Γενοκτονία των Αρμενίων το 1916, οι τούρκοι εθνικιστές υπό τον Μουσταφά Κεμάλ είχαν πλέον όλο το πεδίο ανοιχτό μπροστά τους για να εξολοθρεύσουν τους Ελληνοπόντιους. Ό,τι δεν κατάφερε ο Σουλτάνος σε 5 αιώνες το πέτυχε ο Κεμάλ σε 5 χρόνια!
Το 1919 οι Έλληνες μαζί με τους Αρμένιους και την πρόσκαιρη υποστήριξη της κυβέρνησης Βενιζέλου προσπάθησαν να δημιουργήσουν ένα αυτόνομο ελληνοαρμενικό κράτος. Το σχέδιο αυτό ματαιώθηκε από τους Τούρκους, οι οποίοι εκμεταλλεύθηκαν το γεγονός για να προχωρήσουν στην «τελική λύση».
Στις 19 Μαΐου 1919 ο Μουσταφά Κεμάλ αποβιβάζεται στη Σαμψούντα για να ξεκινήσει τη δεύτερη και πιο άγρια φάση της Ποντιακής Γενοκτονίας, υπό την καθοδήγηση των γερμανών και σοβιετικών συμβούλων του. Μέχρι τη Μικρασιατική Καταστροφή το 1922 οι Ελληνοπόντιοι που έχασαν τη ζωή τους ξεπέρασαν τους 200.000, ενώ κάποιοι ιστορικοί ανεβάζουν τον αριθμό τους στις 350.000.
Όσοι γλίτωσαν από το τουρκικό σπαθί κατέφυγαν ως πρόσφυγες στη Νότια Ρωσία, ενώ γύρω στις 400.000 ήλθαν στην Ελλάδα. Με τις γνώσεις και το έργο τους συνεισέφεραν τα μέγιστα στην ανόρθωση του καθημαγμένου εκείνη την εποχή ελληνικού κράτους και άλλαξαν τις πληθυσμιακές ισορροπίες στη Βόρειο Ελλάδα.

H ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΤΩΝ ΠΟΝΤΙΩΝ

Δημοσιεύθηκε στη Αρχική | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο “Γενοκτονία των Ποντίων: Όποιος δεν θυµάται τους προγόνους δεν βλέπει απογόνους.”

“Ανακοίνωση για την Ημερήσια Εκδρομή”

.jpg Από αύριο Τρίτη 10/5/2022 μέχρι και την Παρασκευή 13/5/22, θα συγκεντρώνονται στο σχολείο τα χρήματα για την ημερήσια εκδρομή στην Ουρανούπολη-Άγιο Όρος, που θα πραγματοποιηθεί στις 9/6/22.
Η τιμή είναι 20 ευρώ το άτομο (10 € το λεωφορείο και 10 € το καραβάκι). Κάθε μαθητής/τρια θα συνοδεύεται από τον κηδεμόνα του.
Για τον κηδεμόνα που έχει δύο παιδιά στο Δημοτικό Σχολείο η τιμή είναι 50 ευρώ.

Ο Διευθυντής του Σχολείου

Δημοσιεύθηκε στη Αρχική | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο “Ανακοίνωση για την Ημερήσια Εκδρομή”

“Επιστροφή Μαθητών στο Σχολείο”

Νέων Βρασνών Αγαπητοί γονείς Χριστός Ανέστη,
Οι μαθητές θα επιστρέψουν στις τάξεις μετά τις διακοπές του Πάσχα, την Τρίτη 3 Μαΐου 2022 και με ένα νέο πλαίσιο λειτουργίας.
Συγκεκριμένα από 3 Μαΐου 2022, καταργούνται τα self tests για τους μαθητές, ωστόσο η χρήση μάσκας παραμένει υποχρεωτική. Εάν ένα παιδί νοσήσει από κορονοϊό εντός σχολείου, τότε θα υποβάλλονται σε τεστ οι συμμαθητές του δύο φορές:
Το πρώτο τεστ θα γίνεται την πρώτη μέρα που γνωστοποιείται το κρούσμα και το δεύτερο την 4η ημέρα. Και τα δυο αυτά self test θα χορηγούνται δωρεάν από το σχολείο.
Σε περίπτωση στενής επαφής με κρούσμα εκτός σχολικού πλαισίου, Οι εμβολιασμένοι μαθητές επιστρέφουν κανονικά στο σχολείο, διενεργούν Self Test την 5η ημέρα με δική τους δαπάνη και χρησιμοποιούν μάσκα υψηλής αναπνευστικής προστασίας (Ν95 ή ΚΝ95 ή FFP2) ή διπλή μάσκα για 10 ημέρες.
Οι μη εμβολιασμένοι μαθητές τίθενται σε καραντίνα και διενεργούν Self Test την 5η ημέρα με δική τους δαπάνη προκειμένου να επιστρέψουν στο σχολείο. Μετά την 5η ημέρα, εφόσον το τεστ είναι αρνητικό και επιστρέψουν στο σχολείο, χρησιμοποιούν μάσκα υψηλής αναπνευστικής προστασίας (Ν95 ή ΚΝ95 ή FFP2) ή διπλή μάσκα για τουλάχιστον άλλες 5 ημέρες.

Δημοσιεύθηκε στη Αρχική | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο “Επιστροφή Μαθητών στο Σχολείο”