“Τσικνοπέμπτη στο σχολείο μας”

Οι όμορφες παραδόσεις πρέπει να συνεχίζονται. Οι μαθητές χάρηκαν μία πανηγυρική ατμόσφαιρα με χορό και παιχνίδι τις τρεις τελευταίες ώρες απολαμβάνοντας από τους γονείς-μέλη του Συλλόγου Γονέων τα σουβλάκια
Η μυρωδιά και η «τσίκνα» από τα σουβλάκια και τα λουκάνικα που έψηναν εκπαιδευτικοί και γονείς του σχολείου κατέκλυσαν το προαύλιο χώρο προσελκύοντας τους μαθητές κοντά στις ψησταριές δίνοντας «χρώμα» στο έθιμο.
Η Τσικνοπέμπτη αποτελεί, ουσιαστικά, την απαρχή των εκδηλώσεων για την Αποκριά, αφού την επόμενη εβδομάδα ακολουθούν το Καρναβάλι και η Καθαρά Δευτέρα. Γιορτάζεται 11 ημέρες πριν από την Καθαρά Δευτέρα και σηματοδοτεί την επίσημη έναρξη της Αποκριάς.
Να αναφέρουμε ότι η ημέρα της Πέμπτης επιλέχθηκε ως ημέρα κρεατοφαγίας καθώς παραδοσιακά οι ημέρες νηστείας είναι η Τετάρτη και η Παρασκευή. Θεωρείται η τελευταία ημέρα που καταναλώνεται το κρέας καθώς σύμφωνα με τη χριστιανική παράδοση προμηνύει την έναρξη της Σαρακοστής, της σαρανταήμερης περιόδου νηστείας πριν από το Πάσχα.
Ευχαριστούμε όλους τους γονείς που συμμετείχαν και βοήθησαν στην διεξαγωγή της σημερινής εκδήλωσης στο χώρο του σχολείου τηρώντας την παράδοση δίνοντας ένα ψυχαγωγικό-παιδαγωγικό χαρακτήρα στους μαθητές που το χάρηκαν αρκετά έχοντας για σύμμαχο τον ηλιόλουστο καιρό
Καλή Τσικνοπέμπτη σε όλους και του χρόνου με υγεία.
123456789101111111213141516171819202122232425262728293130<a

Δημοσιεύθηκε στη Αρχική | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο “Τσικνοπέμπτη στο σχολείο μας”

“Άσκηση για σεισμό”

Ένα φυσικό φαινόμενο που πλήττει συχνά την Ελλάδα και άλλες χώρες του πλανήτη, είναι ο σεισμός.
Η μείωση των επιπτώσεων των σεισμών μπορεί να επιτευχθεί όταν οι πολίτες έχουν ενημερωθεί σχετικά με τα μέτρα αντισεισμικής προστασίας που πρέπει να λάβουν πριν, κατά τη διάρκεια και μετά από έναν σεισμό.
Οι περισσότεροι σεισμοί που γεννιούνται στη χώρα μας δεν προκαλούν ιδιαίτερα προβλήματα, ωστόσο μερικοί από αυτούς είναι πολύ ισχυροί και έχουν επιπτώσεις.
Με στόχο την ετοιμότητα εκπαιδευτικών και μαθητών σε περίπτωση σεισμού έγινε στο σχολείο μας άσκηση. Είχε προηγηθεί ενημέρωση των μαθητών για τον τρόπο αντίδρασης και αντιμετώπισης μια τέτοιας έκτακτης ανάγκης.
Έτσι λοιπόν το συνθηματικό τριπλό χτύπημα του κουδουνιού βρήκε υποψιασμένους τους πάντες και η αντίδραση μαθητών και εκπαιδευτικών κυμάνθηκε σε ικανοποιητικά επίπεδα.

123457

ΑΦΙΣΑ ΣΕΙΣΜΟΥ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ
ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΣΚΗΣΗ ΣΕΙΣΜΟΥ
ΜΑΘΑΙΝΩ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ…

Δημοσιεύθηκε στη Αρχική | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο “Άσκηση για σεισμό”

“Τρεις Ιεράρχες – Οι Προστάτες των Γραμμάτων και των Μαθητών”

giorti trion ierarxon telos sxoliki argia 696x418 1 Πολλούς μεγάλους Ιεράρχες έχει η Εκκλησία μας. Ξεχωριστά όμως γιορτάζει τρεις: Το Μέγα Βασίλειο, το Γρηγόριο Θεολόγο (Ναζιανζινό) και τον Ιωάννη το Χρυσόστομο.
Καθένας έχει τη δική του γιορτή, αλλά και τους τρεις μαζί τους γιορτάζουμε στις 30 Ιανουαρίου, γιατί έχουν πολλά κοινά γνωρίσματα: Ζούσαν απλή ζωή χωρίς πολυτέλειες. Αφιέρωσαν τη ζωή τους στους φτωχούς συνανθρώπους τους και στους δυστυχισμένους. ήταν και οι τρεις σοφοί. Αγάπησαν τα γράμματα και τον πολιτισμό των αρχαίων Ελλήνων.
Έγιναν μεγάλοι – πολύ μεγάλοι – δάσκαλοι, πραγματικοί φωστήρες. Αλλά και σπουδαίοι ρήτορες. Για τη σοφία τους και την καλοσύνη τους, ο λαός τους εκτιμούσε και τους αγαπούσε.
Η γιορτή των Τριών Ιεραρχών είναι γιορτή των δασκάλων και των μαθητών, των σχολείων και των γραμμάτων, των βιβλίων και της μάθησης.
Τι κι αν πέρασαν τόσα χρόνια από τότε που έζησαν: Το παράδειγμά τους είναι πάντα νέο, πάντα φωτεινό για να μας δείχνει το δρόμο.
Ο Μέγας Βασίλειος γεννήθηκε στη Νεοκαισάρεια του Πόντου το 330 μ.Χ.. Μεγάλωσε και ανατράφηκε μέσα σε χριστιανικό περιβάλλον, κάτω από τη φροντίδα της μητέρας του, Εμμέλειας. Όταν οι περίφημες σχολές της Καισάρειας δεν είχαν τνα του προσφέρουν τίποτα περισσότερο, ο Βασίλειος έφτασε στην ξακουστή Αθήνα. Τόση ήταν η φιλομάθειά του, που σπούδασε ιατρική, ρητορική, αστρονομία, γεωμετρία, θεολογία. Περισσότερο όμως προόδευσε στην αρετή και τη χριστιανική ζωή. Έτσι αρνήθηκε τη δόξα των ανθρώπων και τη φήμη του σοφού κι αφιερώθηκε στον Θεό. Έγινε ο γνωστός αρχιεπίσκοπος Καισαρείας, που έμεινε στην ιστορία ως Μέγας και ως Επίσκοπος της αγάπης, με τη γνωστή Βασιλειάδα. Στο έργο αυτό της φιλανθρωπίας αφιέρωσε όλα του τα πλούτη και όλη του τη ζωή, μέχρι την κοίμησή του το 350.
Ο Γρηγόριος ο Θεολόγος ήταν φίλος και συσπουδαστής του Βασιλείου, συνομήλικός του. Σπούδασε κι έγινε κάτοχος όλης της γνωστής σοφίας. Γρήγορα όμως τ΄ άφησε όλα και αφοσιώθηκε στον Χριστό. Ως επίσκοπος της Ναζιανζού και ως Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως πολέμησε με ευγλωττία και γενναιότητα όλες τις αιρέσεις και κράτησε την πίστη μας ανόθευτη. Για την προσφορά του στην ορθοδοξία ονομάστηκε Θεολόγος» και είναι ο δεύτερος που παίρνει αυτόν τον «τίτλο» μετά τον ευαγγελιστή Ιωάννη. Λιγότερο γνωστό, αλλά αξιόλογο, είναι το ποιητικό του έργο, που σήμερα πολλοί το μελετούν και το θαυμάζουν.
Ο Ιωάννης ο Χρυσόστομος γεννήθηκε λίγο αργότερα, γύρω στο 350, στην Αντιόχεια της Συρίας. Ο ξακουστός δάσκαλος Λιβάνιος τον προόριζε για διάδοχό του στην Αντιόχεια. Μα ο Ιωάννης προτίμησε να αφιερωθεί στον Θεό. Με φλογερά και δυνατά κηρύγματα έσπειρε το λόγο του Θεού σε πολλά μέρη αλλά και στην Κωνσταντινούπολη ως Πατριάρχης. Σε κάθε ομιλία του μαζευόταν πλήθος πολύ., Χάρη στην ευγλωττία του πήρε το όνομα Χρυσόστομος. Όμως οι εχθροί της αλήθειας, μεταξύ των οποίων και η αυτοκράτειρα, την οποία έλεγχε για τις αδικίες της, τον έστειλαν στην εξορία τρεις φορές. Την Τρίτη φορά πέθανε από τις κακουχίες, δοξολογώντας τον Θεό.
Τρεις_Ιεράρχες

Δημοσιεύθηκε στη Αρχική | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο “Τρεις Ιεράρχες – Οι Προστάτες των Γραμμάτων και των Μαθητών”

“Το Ελληνικό Παιδικό Χωριό στο Φίλυρο, Ευχαριστεί τους Μαθητές μας!”

ΕΠΙΣΤΟΛΗ page0001

Δημοσιεύθηκε στη Αρχική | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο “Το Ελληνικό Παιδικό Χωριό στο Φίλυρο, Ευχαριστεί τους Μαθητές μας!”

«Ευχαριστήριο Μήνυμα»

2 Ο  Σύλλογος Διδασκόντων του Σχολείου μας, ευχαριστούν θερμά το Σύλλογο Γονέων & Κηδεμόνων αλλά και μεμονωμένους γονείς για την προσφορά εποπτικού υλικού στο σχολείο μας.
Η ενέργεια αυτή φανερώνει το εξαιρετικό ενδιαφέρον και την ευαισθησία σας για τα παιδιά σας.
Η πολύτιμη προσφορά του εποπτικού αυτού εξοπλισμού, θα διευκολύνει σημαντικά το έργο της εκπαιδευτικής μας διαδικασίας και θα εκσυγχρονίσει τη διαδικασία της μάθησης στο Σχολείο μας.
Είμαστε ευγνώμονες για την πολύτιμη βοήθειά σας κι ευελπιστούμε και στο μέλλον στη συνέχιση αυτής της συνεργασίας προς όφελος της εκπαιδευτικής κοινότητας του Σχολείου μας.

Δημοσιεύθηκε στη Αρχική | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο «Ευχαριστήριο Μήνυμα»

“Ευχές από τον Σύλλογο Διδασκόντων”

Χριστουγεννιάτικη

Δημοσιεύθηκε στη Αρχική | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο “Ευχές από τον Σύλλογο Διδασκόντων”

“Παραδοσιακά κάλαντα και ευχές από τους μαθητές του σχολείου μας”

Στα πλαίσια κοινωνικών δράσεων του σχολείου μας οι μαθητές μας σήμερα μοίρασαν απλόχερα χαρά και αγάπη βγαίνοντας στις γειτονιές του χωριού μας, στο Δημαρχείο Σταυρού, στο Δημοτικό κατάστημα Νέων Βρασνών και στον Πολιτιστικό Σύλλογο Νέων Βρασνών, λέγοντας τα παραδοσιακά «Κόλντα» και τα κάλαντα των Χριστουγέννων.
Ο Δήμαρχος Βόλβης κ. Λιάμας Διαμαντής τους απόλαυσε στο γραφείο του και τους κέρασε γλυκιές εκπλήξεις για να τους ευχαριστήσει.
Ανάλογη «υποδοχή» έτυχαν οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας από τον Πρόεδρο της Τοπικής Κοινότητας κ. Σοφοκλή Πλουμούδη και τους συνεργάτες του, από την αντιδήμαρχο Βόλβης κ. Στέλλα Σαλέπη, από τον πρόεδρο του ΟΠΑΠ κ. Επιτρόπου Παναγιώτη, από την κ. Μπακογλίδου Δέσποινα και Θεοδωρούδη Ιωάννη εκ μέρους του Πολιτιστικού Συλλόγου και από το σύνολο των εργαζομένων στο Δημαρχείο Βόλβης.
Τους ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ και τους ευχόμαστε καλές γιορτές
12374581112151316

Δημοσιεύθηκε στη Αρχική | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο “Παραδοσιακά κάλαντα και ευχές από τους μαθητές του σχολείου μας”

“Εκκλησιασμός και Θεία Κοινωνία μαθητών Δημοτικού Σχολείου”

1

Στον Ιερό Ναό του Αγίου Κωνσταντίνου & Ελένης, εκκλησιάστηκαν σήμερα οι μαθητές, οι μαθήτριες και οι εκπαιδευτικοί του Δημοτικού Σχολείου Νέων Βρασνών με την ευκαιρία της εορτής της Αγίας Αναστασίας της Φαρμακολύτριας.

Καλά Χριστούγεννα

Δημοσιεύθηκε στη Αρχική | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο “Εκκλησιασμός και Θεία Κοινωνία μαθητών Δημοτικού Σχολείου”

“Ευχαριστήριο Μήνυμα σε Γονείς του Σχολείου μας”

e1608763588129Ο Σύλλογος Διδασκόντων του Δημοτικού Σχολείου Νέων Βρασνών, θέλει να εκφράσει  τις θερμές του ευχαριστίες στους γονείς του σχολείου μας, κ. Μοαβίνη Ιωάννη και Μπάρτζα Αθανάσιο για τις εργασίες που έκαναν στο σχολείο μας. (Επιδιόρθωση και αναβάθμιση του δικτύου internet στις σχολικές αίθουσες και ξυλουργικές εργασίες) αφιλοκερδώς.
Ενέργειες σαν αυτές φανερώνουν τη μεγάλη ευαισθησία για τα παιδιά μας και το σχολικό περιβάλλον τους, καθώς και για τις συνθήκες μόρφωσης και αγωγής τους.
Πρωτοβουλίες τέτοιου είδους από ενεργούς πολίτες συμβάλουν θετικά στην προσπάθεια που κάμουμε όλοι οι εκπαιδευτικοί να διαμορφώσουμε τους αυριανούς πολίτες σε μια ανταγωνιστική κοινωνία, με όλα εκείνα τα εφόδια ώστε να μπορέσουν να ζήσουν με αξιοπρέπεια σε ένα πιο ανθρώπινο περιβάλλον.
Είμαστε ιδιαίτερα ευγνώμονες.

Δημοσιεύθηκε στη Αρχική | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο “Ευχαριστήριο Μήνυμα σε Γονείς του Σχολείου μας”

“Επίσκεψη στο Χριστουγεννιάτικο Πάρκο Δράμας”

5 6 Η αντίστροφη μέτρηση για τα Χριστούγεννα έχει αρχίσει! Θέλουμε μόλις 6 μέρες για αυτά και η διάθεση όλων έχει αλλάξει.
Των παιδιών, γιατί περιμένουν τα δώρα των μεγάλων και των μεγάλων, γιατί γίνονται μαζί με τα παιδιά τους για λίγο κι αυτοί παιδιά!
Ένας χώρος που δίνει χαρά σε μικρούς και μεγάλους και κρατάει ζωντανή τη γιορτινή ατμόσφαιρα είναι η «Ονειρούπολη Δράμας».
Αη Βασίλης, ξωτικά, γλυκίσματα, λιχουδιές, τραγούδι, εικαστικά, ταξίδι στους αστερισμούς και ό,τι άλλο λαχταρά κάθε παιδί ήταν εκεί για να δημιουργήσουν ένα μαγικό περιβάλλον χαράς και διασκέδασης.
Οι μαθητές μας είχαν την ευκαιρία να περιηγηθούν στα φιλόξενους χώρους του πάρκου και να έρθουν πιο κοντά, μέσα από δράσεις στο εορταστικό πνεύμα των Χριστουγέννων.
Ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ σε μαθητές και γονείς για την άψογη συμπεριφορά τους σε όλη τη διάρκεια της εκδρομής.
Καλές Γιορτές!

Δημοσιεύθηκε στη Αρχική | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο “Επίσκεψη στο Χριστουγεννιάτικο Πάρκο Δράμας”