Τον Δεκέμβρη οι μαθητές της ΣΤ τάξης του σχολείου μας εργάστηκαν στο πρόγραμμα tinkercad και πειραματίστηκαν με το σχεδιασμό τρισδιάστατων αντικειμένων με τελικό προϊόν που εκτυπώθηκε στο τρισδιάστατο εκτυπωτή που πρόσφατα απέκτησε το σχολείο μας. Σίγουρα δεν είναι πολλά τα σχολεία που έχουν στην κατοχή τους ένα τέτοιο μηχάνημα, αλλά αυτό που καθιστά την παρουσία του σημαντική είναι κυρίως η σωστή χρήση του και αξιοποίηση του από την ομάδα των εκπαιδευτικών, ώστε να δώσουμε στα παιδιά μας ένα επιπλέον ερέθισμα για το τι μπορούν να φτιάξουν και πόσο η τεχνολογία μπορεί να γίνει αρωγός της δημιουργικότητας. Με αυτό το σκεπτικό, η αξιοποίηση του εκτυπωτή συνέβαλε στην εργασία που πραγματοποιείται στα πλαίσια της συμμετοχής της τάξης στον Εθνικό Διαγωνισμό Γαλλοφωνίας που διοργανώνεται κάθε χρόνο από το Γαλλικό Ινστιτούτο Αθηνών, υπό την καθοδήγηση της καθηγήτριας των Γαλλικών, κυρίας Σαμπρή Μαρίας. Φέτος το θέμα έχει σχέση με το σχεδιασμό ενός καλύτερου μέλλοντος για τον πλανήτη μας και τα παιδιά θα ενσωματώσουν, στην πρόταση που θα υποβάλλουν, ένα τρισδιάστατο 2050! Τίποτα από όλα αυτά δε θα μπορούσε να γίνει χωρίς το δραστήριο διευθυντή μας που ανταποκρίνεται σε κάθε μας επιθυμία και σε συναδέλφους που είναι πάντα εκεί για να συνεισφέρουν. Προσωπικές ευχαριστίες στον κ. Κυριάκο …για τον χρόνο -επαγγελματικό αλλά και προσωπικό- που διέθεσε για να βοηθήσει. Καλή επιτυχία στην προσπάθεια των μαθητών μας!
Φυσικά δεν μπορούμε να μην ευχαριστήσουμε ξεχωριστά τον γονέα του σχολείου μας Α.Μ. για τη δωρεά του τρισδιάστατου εκτυπωτή για τη χρήση του από τους μαθητές της σχολικής μας μονάδας στα πλαίσια των προγραμμάτων που διεξάγονται!