Και η χρονιά μας κλείνει γλυκά με την τελευταία δράση σε συνεργασία με γονείς της τάξης μας. Παρασκευή παγωτού χωρίς ζάχαρη!!!

Με ελάχιστα υλικά καταφέραμε να φτιάξουμε καταπληκτικό παγωτό!
Παγωμένη Φράουλα+ παγωμένη μπανάνα+ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ= Καταπληκτικό παγωτό που έλαβε την πρώτη θέση στην καρδιά και στον ουρανίσκο μας!
Δεύτερη γεύση : μπανάνα, φουντουκοβούτυρο και κακάο = ενδιαφέρουσα γεύση, αλλά δεν προτιμήθηκε από πολλούς.
Γεύση έκπληξη… μπισκοτοπαγωτό- δώρο από μια αγαπημένη γειτόνισσα, το οποίο απολαύσαμε εμείς και κερασαμε και την Β και Δ τάξη. Το παγωτό που παρασκευάσαμε έμεινε στην κατάψυξη για να το ξαναδοκιμάσουμε τη Δευτέρα και να κεράσουμε και τις υπόλοιπες τάξεις!
Ευχαριστούμε πολύ την μαμά-Γαβριέλα για την βοήθεια και το χαμόγελό της!







