ΤΙΤΛΟΥΣ ΕΡΓΟΥ: “ΠΑΛΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΙΑ”
Ένα συνεργατικό ευρωπαϊκό πρόγραμμα με τη συμμετοχή των σχολείων:
Δημοτικό Σχολείο Νέας Πέλλας, 4ο Δημοτικό Σχολείο Κρύας Βρύσης, 3ο Δημοτικό Σχολείο Κρύας Βρύσης, Δημοτικο Σχολείο Εσωβάλτων, Δημοτικό σχολείο: Osnova Skola “Car Konstantin” από το Nis της Σερβίας.
ΣΚΟΠΟΣ: Να ενθαρρύνει την ενεργή, αυτόνομη μάθηση. Οι μαθητές να μετέχουν ενεργά στη διαδικασία της μάθησης.
Να μάθουν να αλληλοεπιδρούν, να επικοινωνούν και να συνεργάζονται με άλλους μαθητές και δασκάλους
από άλλα σχολεία εντός και εκτός Ελλάδας
Να επικοινωνούν και να συνεργάζονται με πολλές διαφορετικές δραστηριότητες,
που πρόκειται να ενσωματωθούν στο πρόγραμμα σπουδών μας.
ΣΤΟΧΟΙ:
1) Να γνωρίσουν τόσο οι εκπαιδευτικοί όσο και οι μαθητές την πλατφόρμα του e-Twinning.
2) Κίνητρο για μάθηση
3) Ενίσχυση της αυτοαντίληψης και της αυτονομίας
4) Ενσωμάτωση της τεχνολογίας στις δραστηριότητες της τάξης
5) Να αξιοποιήσουν ποικίλες πηγές πληροφόρησης στο διαδίκτυο και να ενισχύσουν τις επικοινωνιακές σχέσεις.
6) Να μελετήσουν τα επαγγέλματα μέσα από ένα θέμα που τους ενδιαφέρει.
7) Να αναπτύξουν ενδιαφέρον για την καλλιτεχνική δημιουργία.
8) Να εξοικειωθούν με τον ηλεκτρονικό υπολογιστή και τα προγράμματά του.
ΔΡΑΣΕΙΣ:
Νοέμβριος: Γνωριμία με το eTwinning και την πλατφόρμα του τόσο οι εκπαιδευτικοί όσο και οι μαθητές.
Δεκέμβριος: Κατασκευή Χριστουγεννιάτικης κάρτας, επίσκεψη σε ζαχαροπλαστείο και Παρασκευή χριστουγεννιάτικων γλυκισμάτων.
Ιανουάριος: Γνωριμία με το επάγγελμα του γαλατά. Φεβρουάριος: Γνωριμία με το επάγγελμα του πεταλωτή
Μάρτιος: Γνωριμία με το επάγγελμα του καλαθά
Απρίλιος: Γνωριμία με το επάγγελμα του τσαγκάρη
Μάιος: Γνωριμία με το επάγγελμα του παγοπώλη και παγωτατζή
Ιούνιος: Αξιολόγηση του έργου
Στο πρόγραμμα συμμετέχουν οι τάξεις : Β με την εκπαιδευτικό Χαριτωνίδου Μαρία και η ΣΤ με την εκπαιδευτικό Ίμπα Όλγα