ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΒΡΑΒΕΥΣΕΩΝ

Τελετή βράβευσης ΕΘΝΟΑ: Δημιουργικές Εργασίες Έκφρασης – «Ολυμπιακή Παιδεία – 3η Ολυμπιακή Εβδομάδα στα σχολεία» 2022-2023» – «Γνωρίζω τα Ολυμπιακά αθλήματα – μαθαίνω για τη βιωσιμότητα και τον υγιεινό τρόπο να ζείς».

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΒΡΑΒΕΥΣΕΩΝ

Στο πλαίσιο του προγράμματος της 3ης Ολυμπιακής Εβδομάδας  διεξήχθη  ο διαγωνισμός καλλιτεχνικών δημιουργιών με τίτλο: «Γνωρίζω τα Ολυμπιακά αθλήματα – μαθαίνω για τη βιωσιμότητα και τον υγιεινό τρόπο να ζείς».

Έχουμε την χαρά της ενημέρωσης από την ΕΘΝ.Ο.Α (Εθνική Ολυμπιακή Ακαδημία)  ότι το έργο του μαθητή του σχολείου μας, Νικολαΐδη Θωμά , διακρίθηκε και κέρδισε βραβείο. Η τελετή βράβευσης θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 7 Ιουνίου 2023 στο αμφιθέατρο της Ε.Ο.Ε. ( Λεωφ. Δημήτριου Βικέλα 52, Χαλάνδρι) .

Νικολαϊδης Θωμάς 11χρ. Ε Τάξη Δημοτικό Σχολείο Νέας Πέλλας

Με στόχο να εμπνεύσουν, να ευαισθητοποιήσουν και να κινητοποιήσουν τους/τις μαθητές/τριες στη διαμόρφωση συμπεριφορών και δεξιοτήτων, οι οποίες εκπορεύονται από το πνεύμα του Ολυμπισμού , το Δημοτικό Σχολείο Νέας Πέλλας και Δημοτικό Σχολείο Παραλίμνης προγραμμάτισαν Αθλητικές Πολιτιστικές Δράσεις  στο Σχολικό Περιβάλλον και στον Αρχαιολογικό Χώρο Πέλλας στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού προγράμματος της Εθνικής Ολυμπιακής  Ακαδημίας (ΕΘΝΟΑ) : «Ολυμπιακή Παιδεία – 3η  Ολυμπιακή Εβδομάδα στα σχολεία» 2022-2023»,από 8 έως τις 12 Μαΐου 2023 ,σε συνεργασία με σχολεία από την Δ/νση Πρωτ/βάθμιας και Δ/θμιας Εκπ/σης Πέλλας, τον Δήμο Πέλλας , την Εφορία Αρχαιοτήτων Πέλλας, την ΕΘΝ.Ο.Α (Εθνική Ολυμπιακή Ακαδημία)  και το Διεθνές Κέντρο Ολυμπιακής Εκεχειρίας.

Συνδέοντας Διαθεματικά  το μάθημα της Φυσικής Αγωγής με την Ιστορία της άθλησης στην Πέλλα(Πολιτισμό), πρωτεύουσα  της Μακεδονίας ,την  δημιουργική αξιοποίηση του ελεύθερου χρόνου και  την  αξία του εθελοντισμού για την ΥΓΕΙΑ ,μέσα από τις  θεματικές ενότητες  του προγράμματος «Ολυμπισμός σημαίνει ΠαίΖΩ με Ασφάλεια»

Γνωρίσαμε τα  Ολυμπιακά αθλήματα

 Μαθαίνοντας:

Α. Διαδικτυακές συναντήσεις μέσω της πλατφόρμας zoom:-Την Ιστορία της Άθλησης και του Ολυμπισμού -Την έννοια της Βιωσιμότητας με κέντρο τις Αξίες του Ολυμπισμού-Την αξία της καθημερινής άσκησης.-Την δυναμική σχέση της Άσκησης, Διατροφής, και Υγιείς ανάπτυξης με την Υγεία.

Β. Αθλητικές-κινητικές δραστηριότητες: «Ολυμπισμός σημαίνει ΠαίΖΩ με Ασφάλεια»- Εργαστήρια  Ολυμπισμού- Αρχαιολογικός Χώρος Πέλλας :Ωφελούμαι ψυχικά, Ακούω και μαθαίνω, Ζητάω όρια, Προσέχω το σώμα μου.– πώς μπορούμε να αυξήσουμε την Φυσική Δραστηριότητα στο Σχολικό περιβάλλον και έξω από αυτό(ΑΘΛΟΣ)– Πως : Ο Εθελοντισμός για την ΥΓΕΙΑ, όπως και ο Αθλητισμός είναι ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ

Γ. Δημιουργικές Εργασίες Έκφρασης :-Τονίζοντας παράλληλα τον Άξονα  παρέμβασης για την Αειφόρο-Βιώσιμη ανάπτυξητην προστασία της πολιτιστικής κληρονομιάς και την ανάπτυξη του Πολιτιστικού Τουρισμού σε συνδυασμό με τον Εκπαιδευτικό και Αθλητικό Τουρισμό και το Περιβάλλον στην Πέλλα, γενέτειρα του Μεγάλου Αλεξάνδρου.

Νικολαϊδης Θωμάς 11χρ. Ε Τάξη Δημοτικό Σχολείο Νέας Πέλλας

Τα 34 πιο δημιουργικά έργα 15 για τα Δημοτικά και 15 για τα Γυμνάσια (Δύο από κάθε περιφέρεια της Ελλάδας, τα τέσσερα καλύτερα από τα σχολεία της Κύπρου και τα τέσσερα καλύτερα από τα σχολεία της Ομογένειας) θα ενσωματωθούν στη ψηφιακό ημερολόγιο της ΕΘΝΟΑ που θα αναρτηθεί για το 2024

Τα έργα των μαθητών/τριών έχουν μέγεθος Α3 (οριζόντια διάταξη)  έχουν φωτογραφηθεί σε υψηλή ανάλυση. Η ανάλυση είναι 300 dpi (σε μορφή .jpg ή .png αρχείο) με όσο το δυνατόν μικρότερη συμπίεση. Το όνομα του ψηφιακού αρχείου  περιέχει: το ονοματεπώνυμο του μαθητή, την ηλικία του, τη βαθμίδα, την τάξη και το σχολείο.

Αυτή η εργασία έχει άδεια χρήσης Creative Commons Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Όχι Παράγωγα Έργα 4.0.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση