A ΤΑΞΗ
Oμαλή μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό
Ημερήσια Εκδρομή στον Άγιο Νικόλαο Νάουσας
Την Τρίτη 19 Μαΐου, μαθητές, εκπαιδευτικοί και γονείς του Δημοτικού Σχολείου Νέας Μεσημβρίας μαζί με τους επισκέπτες μας με το πρόγραμμα Erasmus+ από τη Γουαδελούπη είχαμε την ευκαιρία να ζήσουμε μια ξεχωριστή εμπειρία κατά την ημερήσια εκδρομή μας στον πανέμορφο Άγιο Νικόλαο Νάουσας, έναν τόπο γεμάτο φυσική ομορφιά, τρεχούμενα νερά και καταπράσινα τοπία.
Από τις πρώτες κιόλας στιγμές της άφιξής μας, τα παιδιά εντυπωσιάστηκαν από το μαγευτικό περιβάλλον με τα αιωνόβια πλατάνια, τα μικρά γεφυράκια και τα τρεχούμενα νερά που δημιουργούν μια αίσθηση ηρεμίας και ξεγνοιασιάς. Η εκδρομή αποτέλεσε μια όμορφη ευκαιρία για επαφή με τη φύση, παιχνίδι, συνεργασία και δημιουργική κοινωνικοποίηση μακριά από τη σχολική καθημερινότητα. Παράλληλα, οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί μας είχαν τη χαρά να αλληλεπιδράσουν, να γνωριστούν και να μοιραστούν όμορφες στιγμές με τους φιλοξενούμενούς μας από το πρόγραμμα Erasmus+, ενισχύοντας τους δεσμούς φιλίας και συνεργασίας.
Η εκδρομή μας ολοκληρώθηκε με τις καλύτερες εντυπώσεις, όμορφες αναμνήσεις, και την υπόσχεση για νέες κοινές εμπειρίες.
Erasmus Festival – Γιορτή Πολιτισμού & Φιλίας
Ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία το Erasmus Festival – Γιορτή Πολιτισμού & Φιλίας που διοργάνωσε το Δημοτικό Σχολείο Νέας Μεσημβρίας, με αφορμή τη φιλοξενία 3 εκπαιδευτικών και 8 μαθητών από τη μακρινή Γουαδελούπη. 🌍🤝
Η δράση υλοποιήθηκε στο πλαισιο του ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+ «Game On: Η δύναμη της παιχνιδοποίησης», το οποίο συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση.
Μαθητές, εκπαιδευτικοί και γονείς συμμετείχαν με ενθουσιασμό σε μια ξεχωριστή γιορτή συνεργασίας, δημιουργίας και πολιτισμικής ανταλλαγής.
Ιδιαίτερα σημαντική ήταν η παρουσία των γονέων του σχολείου μας, οι οποίοι συμμετείχαν ενεργά σε όλα τα εργαστήρια και συνέβαλαν ουσιαστικά στη δημιουργία ενός ζεστού και φιλόξενου κλίματος για τους φιλοξενούμενούς μας. ❤️
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης πραγματοποιήθηκαν βιωματικά εργαστήρια και δραστηριότητες όπως:
🌳 Δέντρο Φιλίας
💃 Παραδοσιακοί Χοροί
🎨 Εικαστικό Εργαστήριο
🗣️ Γλωσσικό Εργαστήριο
👩🍳 Εργαστήριο Μαγειρικής
🎲 Παραδοσιακά Παιχνίδια
Την εκδήλωσή μας τίμησαν με την παρουσία τους ο Αντιδήμαρχος Παιδείας κ. Αλέξανδρος Χατζόπουλος και ο Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Μέριμνας κ. Θόδωρος Χατζηαποστόλου, τους οποίους ευχαριστούμε θερμά για τη στήριξη και την παρουσία τους.
Τέτοιες συναντήσεις αποδεικνύουν πως το σχολείο μπορεί να γίνει ένας χώρος επικοινωνίας, συνεργασίας, αποδοχής και φιλίας, όπου διαφορετικοί πολιτισμοί ενώνονται μέσα από το παιχνίδι, την τέχνη και τη χαρά της συνύπαρξης. 🇬🇷🇫🇷✨
Ημέρα Φιλίας- Gamification- Erasmus+
Ημέρα Φιλίας στο σχολείο μας!
Το σχολείο μας γέμισε παιχνίδι, χαμόγελα και συνεργασία μέσα από την Ημέρα Φιλίας, στο πλαίσιο του προγράμματος Gamification-Erasmus+ με στόχο να ενισχύσει την ομαδικότητα, την επικοινωνία και το δίκαιο παιχνίδι μέσα από βιωματικές δραστηριότητες. Οι αίθουσες μετατράπηκαν σε 12 σταθμούς δράσης και οι μαθητές συμμετείχαν κυκλικά σε βιωματικές δραστηριότητες που προώθησαν την ομαδικότητα, την επικοινωνία, την ενσυναίσθηση και το δίκαιο παιχνίδι.
Μια ξεχωριστή σχολική ημέρα, όπου η μάθηση έγινε εμπειρία και το παιχνίδι εργαλείο συνεργασίας και χαράς!
Παγκόσμια Ημέρα Αγκαλιάς
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Αγκαλιάς, οι Α’ τάξεις του σχολείου μας πραγματοποίησαν μια σειρά από δράσεις που διήρκεσαν μία ολόκληρη εβδομάδα, γεμάτη αγάπη, προσφορά και χαμόγελα. Οι μικροί μας μαθητές έμαθαν τη σημασία της αγκαλιάς, της καλοσύνης και των καλών πράξεων μέσα από βιωματικές δραστηριότητες.
Στο πλαίσιο αυτών των δράσεων, επισκεφθήκαμε το ΚΑΠΗ Νέας Μεσημβρίας, όπου τα παιδιά μοίρασαν αγκαλιές, χειροποίητες κατασκευές και γλυκές τρούφες φτιαγμένες με πολλή αγάπη από τα χεράκια τους. Η χαρά και η συγκίνηση στα πρόσωπα των ηλικιωμένων ήταν η μεγαλύτερη ανταμοιβή για όλους μας. Ακόμη διαβάσαμε το παραμύθι «Η αγκαλιά που ψήλωνε» του κου Μαριου Μαζαρη και ζωγραφίσαμε εικόνες από την τρυφερή ιστορία.
Παράλληλα, οι μαθητές μοίρασαν σε όλες τις τάξεις του σχολείου, αλλά και στον διευθυντή, μικρά χαρτάκια με όμορφα μηνύματα, υπενθυμίζοντας σε όλους πόσο σημαντικές είναι οι καλές πράξεις και τα καλά λόγια στην καθημερινότητά μας! ❤️
Χριστουγεννιάτικη γιορτή
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η χριστουγεννιάτικη γιορτή του σχολείου μας με τίτλο «Το Κλειδί των Χριστουγέννων», την οποία παρουσίασαν οι μαθητές και οι μαθήτριες των Α΄ τάξεων. Μέσα από θεατρικά δρώμενα, τραγούδια και μηνύματα αγάπης, τα παιδιά μας ταξίδεψαν στο αληθινό νόημα των Χριστουγέννων, συγκινώντας και χαρίζοντας χαμόγελα σε όλους τους παρευρισκόμενους. Η προσπάθειά τους, το κέφι και η δημιουργικότητά τους άξιζαν θερμά συγχαρητήρια, καθώς και στις εκπαιδευτικούς που τα καθοδήγησαν. Ευχόμαστε σε όλους καλές γιορτές, γεμάτες φως, χαρά και αγάπη. 🎄✨
Οι μικροί μας σεφ!
Οι μικροί μας σεφ σε χριστουγεννιάτικη αποστολή! 🎄🍪
Οι μαθητές της Α΄ τάξης φόρεσαν τις ποδιές τους, έπλυναν καλά τα χεράκια τους και… μπήκαν στην κουζίνα! Με πολλή χαρά, ενθουσιασμό και δημιουργικότητα έγιναν σεφ και ζαχαροπλάστες για μία μέρα.
Μόνοι τους, με φαντασία και συνεργασία, ετοίμασαν λαχταριστά χριστουγεννιάτικα μπισκότα και γλυκά τρουφάκια. Ζύμωσαν, έπλασαν, στόλισαν και φυσικά… δοκίμασαν τις δημιουργίες τους! Η τάξη γέμισε αρώματα, χαμόγελα και γιορτινή διάθεση.
Μέσα από τη δραστηριότητα αυτή τα παιδιά διασκέδασαν, ανέπτυξαν δεξιότητες συνεργασίας και αυτονομίας και έζησαν το πνεύμα των Χριστουγέννων με τον πιο γλυκό τρόπο.
Συγχαρητήρια στους μικρούς μας ζαχαροπλάστες! 🎉✨
Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία υλοποιήθηκε δράση από την εκπαιδευτικό Παράλληλης Στήριξης, με τη συμμετοχή των παιδιών της Α΄ Δημοτικού.
Αρχικά, τα παιδιά παρακολούθησαν την ταινία μικρού μήκους «The Present (Το Δώρο)», η οποία αποτέλεσε αφορμή για συζήτηση γύρω από την αποδοχή και τη διαφορετικότητα. Στη συνέχεια, μέσα από μια βιωματική δραστηριότητα συνεργάστηκαν, μπήκαν στη θέση παιδιών με διαφορετικές δυσκολίες και κατανόησαν τη σημασία της ισότιμης συμμετοχής.
Η δράση ολοκληρώθηκε με τη δημιουργία μιας ομαδικής αφίσας, μέσα από την οποία τα παιδιά έστειλαν το δικό τους μήνυμα σεβασμού και συμπερίληψης.
Επίσκεψη Οδοντιάτρων στο σχολείο μας
Την Πέμπτη 27/11 είχαμε τη χαρά να φιλοξενήσουμε στο σχολείο μας οδοντιάτρους από το Κέντρο Υγείας Διαβατών. Η επίσκεψή τους αποτέλεσε μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα και χρήσιμη εμπειρία για όλους τους μαθητές μας.
Οι οδοντίατροι ενημέρωσαν τα παιδιά για τη σημασία της σωστής στοματικής υγιεινής και μίλησαν αναλυτικά για τις τροφές που συμβάλλουν στην υγεία των δοντιών. Παράλληλα, παρουσίασαν τον σωστό τρόπο βουρτσίσματος, δίνοντας πρακτικές συμβουλές και απαντώντας σε όλες τις απορίες των μαθητών.
Στο τέλος, εξέτασαν προληπτικά τους μαθητές, ενθαρρύνοντάς τους να φροντίζουν καθημερινά το χαμόγελό τους.
Ευχαριστούμε θερμά το προσωπικό του Κέντρου Υγείας Διαβατών για τον χρόνο και την πολύτιμη προσφορά τους!
- A ΤΑΞΗ
- ERASMUS
- ETWINNING
- TAITH PROJECT
- ΑΓΓΛΙΚΑ
- ΑΛΛΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
- Ανακοινώσεις
- Β' ΤΑΞΗ
- Β1
- Β2
- Γ1
- Γ2
- ΓΑΛΛΙΚΑ
- Γενικά
- ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ
- ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ
- Δ1
- Δ2
- Δράσεις
- Ε1
- Ε2
- ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ
- Εκδηλώσεις
- Εκπαιδευτικά προγράμματα
- ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
- Εργαστήρια Δεξιοτήτων
- ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
- ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΕΓΩΓΗ
- ΜΟΥΣΙΚΗ
- ΝΕΑ – ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
- ΟΛΟΗΜΕΡΟ
- ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
- ΣΤ1
- ΣΤ2
- ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ
- ΤΜΗΜΑ ΕΝΤΑΞΗΣ
- ΤΜΗΜΑ ΥΠΟΔΟΧΗΣ
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΕΑΣ ΜΕΣΗΜΒΡΙΑΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚ
Το Δημοτικό Σχολείο Νέας Μεσημβρίας το σχολικό έτος λειτουργεί ως 11/θ με 165 μαθητές και 28 εκπαιδευτικούς.
Παρακάτω θα βρείτε το πρόγραμμα του σχολείου.

































































































