Με αφορμή την ημέρα μνήμης της γενοκτονίας των Ελλήνων του Μικρασιατικού Πόντου, το Σχολείο μας διοργάνωσε εκδήλωση με απαγγελία ποιημάτων, παραδοσιακούς ποντιακούς χορούς και προβολή ιστορικού ντοκιμαντέρ . Την εκδήλωση επιμελήθηκε το τμήμα Δ1 και η εκπαιδευτικός Ξένια Φερενίδου.
Για να ξέρω πού πηγαίνω πρέπει να γνωρίζω από πού έρχομαι…..
ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ!!!













































