ΜΙΑ ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ ΗΜΕΡΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ

Τι πιο όμορφο από το να υποδέχεσαι χαρούμενα προσωπάκια, μελωδικές -ρυθμικές φωνούλες, σπινθηροβόλα βλέμματα με όρεξη για μάθηση αλλά και μια μικρή αγωνία για την επόμενη χρονιά!!! Σήμερα  το Σχολείο μας άνοιξε τις αγκάλες του στα νήπια  που την επόμενη χρονιά θα φοιτήσουν στην Α Δημοτικού, συνοδευόμενα από τις εκλεκτές  συναδέλφους του Νηπιαγωγείου. Τα παιδιά ξεναγήθηκαν σε όλους τους χώρους του Δημοτικού Σχολείου, έκαναν προσομοίωση μαθήματος με τις δασκάλες της Α τάξης, κυρίες Κυριακίδου Ελένη και Φωτιάδου Ειρήνη, έκαναν κοινή δραστηριότητα με τα Πρωτάκια κι έλαβαν ,ως δώρα, ένα κολάζ κι ένα κέρασμα.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΘΕΡΜΑ ΤΙΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΤΟΥΣ: ΚΑΤΑΧΙΩΤΗ ΕΛΕΝΗ,ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΚΟΡΑΒΟΥ,ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΝΑΣΤΟΥ ΚΑΙ ΣΟΦΙΑ ΚΑΤΣΑΟΥΝΗ !!!

IMG 20240528 0001

 

Δημοσιεύθηκε στη ΔΡΑΣΕΙΣ | Ετικέτες: | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΜΙΑ ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ ΗΜΕΡΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ

ΜΟΥΣΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ Δ.Σ.Ν.ΜΑΡΜΑΡΑ

Σήμερα παρακολουθήσαμε μία εξαιρετική παρουσίαση μουσικών έργων των παιδιών που στελέχωσαν το μουσικό εργαστήρι του Σχολείου μας υπό την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού Μουσικής του Σχολείου μας, κας Ανδρονίκης Ρουσάκη. Τα παιδιά μάς μάγεψαν με τις ικανότητές τους στο πιάνο, στο τραγούδι, στη χορωδία και κίνηση. Το αποτέλεσμα ήταν συγκινητικό και τα συναισθήματα υπέροχα!
Νιώθουμε πολύ τυχεροί με την ύπαρξη όλων των ειδικοτήτων στα Σχολεία που παράγουν πολιτισμό, καλαισθησία , ομορφαίνουν το χώρο και συγκινούν όλες τις αισθήσεις των παιδιών. Το Σχολείο μετατρέπεται έτσι σε μια πραγματικά ελκυστική εκπαιδευτική κυψέλη.
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΑΝΔΡΟΝΙΚΗ!!!
Η ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΒΙΝΤΕΟΣΚΟΠΗΘΗΚΕ. ΟΠΟΙΟΣ/Α ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΑΒΕΙ, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΣΤΙΚΑΚΙ ΜΝΗΜΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΑΝΤΙΓΡΑΨΟΥΜΕ.

εικόνα Viber 2024 05 27 14 21 52 041 1εικόνα Viber 2024 05 27 14 21 52 016 1εικόνα Viber 2024 05 27 14 21 52 105εικόνα Viber 2024 05 27 14 21 52 041εικόνα Viber 2024 05 27 14 21 52 080

Δημοσιεύθηκε στη ΔΡΑΣΕΙΣ | Ετικέτες: | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΜΟΥΣΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ Δ.Σ.Ν.ΜΑΡΜΑΡΑ

ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΜΑΘΗΤΡΙΑΣ ΚΟΦΤΕΡΟΥ ΚΑΛΛΙΟΠΗΣ ΣΕ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑΣ


Λήψη αρχείου

 

Δημοσιεύθηκε στη ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ | Ετικέτες: | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΜΑΘΗΤΡΙΑΣ ΚΟΦΤΕΡΟΥ ΚΑΛΛΙΟΠΗΣ ΣΕ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑΣ

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΓΕΩΦΥΣΙΚΟΥ ΧΑΡΤΗ ΕΛΛΑΔΑΣ ΑΠΟ ΤΟ Ε1

Δημοσιεύθηκε στη ΜΑΘΗΜΑΤΑ | Ετικέτες: | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΓΕΩΦΥΣΙΚΟΥ ΧΑΡΤΗ ΕΛΛΑΔΑΣ ΑΠΟ ΤΟ Ε1

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ Δ.Σ.Ν.ΜΑΡΜΑΡΑ ΜΑΪΟΥ -ΙΟΥΝΙΟΥ 2024

1.Εκδήλωση μουσικού εργαστηρίου (ΡΟΥΣΑΚΗ ΑΝΔΡΟΝΙΚΗ) τη Δευτέρα 27-05-2024 και ώρα 10:00 π.μ. στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων. Θα την παρακολουθήσουν όλα τα παιδιά του Σχολείου

  1. Ειρηνο…ποιούμε (Μελωδία της Ευτυχίας, Έκθεση ζωγραφικής, προβολή βίντεο, ΖΑΡΦΕΙΑΔΗΣ ΦΙΛΙΠΠΟΣ) με τη Δ1 τάξη , την Πέμπτη 30-05-2024 και ώρα 10:00 π.μ. Θα την παρακολουθήσουν όλα τα παιδιά του Σχολείου. Επίσης θα ακολουθήσει θέατρο Σκιών Καραγκιόζη από τους μαθητές Κουτρουμπίνα Κωνσταντίνο του Β2 και Χαρπαντίδη Αντώνη του Γ2.
  2. Ολοήμερη εκδρομή στους Ταγαράδες Θεσσαλονίκης τη Δευτέρα 03-06-2024

4.Κλειστά σχολεία, λόγω Ευρωεκλογών, στις 7 και 10 Ιουνίου

5.Παιχνίδι γνώσεων (ΣΟΥΡΜΕΛΙΔΟΥ ΑΓΓΕΛΑ) την στο Ανοιχτό θεατράκι στις 20:00 μ.μ. την Τετάρτη 12-06

  1. Αποχαιρετιστήρια απογευματινή γιορτή (χοροί, παιχνίδια) όλων των τάξεων (ΚΑΣΣΑΝΔΡΙΝΟΥ-ΒΟΚΟΤΑΣ) την Πέμπτη 13-06 και ώρα έναρξης 20:00 μ.μ.
  2. Αποχαιρετιστήρια γιορτή ΣΤ τάξης (ΤΣΑΝΑΣΙΔΟΥ-ΛΕΙΒΑΔΙΩΤΟΥ) κι επίδοση τίτλων προόδου μαθητών την Παρασκευή 14-06-2024 και ώρα 09:00 π.μ.
  3. Αφιέρωμα στον ελληνικό κινηματογράφο του Γ2 (ΡΕΒΕΝΙΚΙΩΤΗ ΕΥΔΟΞΙΑ) ,στο ανοιχτό θεατράκι την Παρασκευή 14-06-24 και ώρα 20:00 μ.μ
Δημοσιεύθηκε στη ΔΡΑΣΕΙΣ | Ετικέτες: | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ Δ.Σ.Ν.ΜΑΡΜΑΡΑ ΜΑΪΟΥ -ΙΟΥΝΙΟΥ 2024

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΟΡΧΗΣΤΡΑΣ Δ.Σ.Ν.ΜΑΡΜΑΡΑ-ΔΕΥΤΕΡΑ 27-05-2024


Λήψη αρχείου

 

Δημοσιεύθηκε στη ΔΡΑΣΕΙΣ | Ετικέτες: | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΟΡΧΗΣΤΡΑΣ Δ.Σ.Ν.ΜΑΡΜΑΡΑ-ΔΕΥΤΕΡΑ 27-05-2024

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ ΣΤΟ ECO FESTIVAL ΟΡΜΥΛΙΑΣ

Οι μαθητές/τριες της Δ τάξης του Σχολείου μας συμμετείχαν στο οικολογικό φεστιβάλ Ορμύλιας, που διοργανώθηκε από το Δ. Σ. Ορμύλιας. Τα παιδιά παρουσίασαν έργα αργαλειού από  ανακυκλώσιμα υλικά και συνοδεύτηκαν από την Υποδιευθύντρια του Σχολείου μας, κα Φερενίδου Ξένια και από τον εκπαιδευτικό Εικαστικών, κ. Καράμπελα Αθανάσιο.

Ευχαριστούμε θερμά το Διευθυντή του Δ.Σ. Ορμύλιας κ. Λαμπρόπουλο Βαγγέλη και την υπεύθυνη εκπαιδευτικό του προγράμματος, κα Νικήτα Παναγιώτα για την άψογη φιλοξενία τους και την άριστη διοργάνωση του προγράμματος.

Δημοσιεύθηκε στη ΔΡΑΣΕΙΣ | Ετικέτες: | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ ΣΤΟ ECO FESTIVAL ΟΡΜΥΛΙΑΣ

ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ

Σήμερα οι μαθητές και μαθήτριες των ΣΤ τάξεων μαζί με τις εκπαιδευτικούς τους, Μαρία Λειβαδιώτου και Ευδοκία Τσανασίδου πραγματοποίησαν επίσκεψη στους χώρους του Γυμνασίου Ν. Μαρμαρά, στο πλαίσιο της μετάβασης από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο.

Τα παιδιά ξεναγήθηκαν στο χώρο του Γυμνασίου από τη Γυμνασιάρχη, κα Γαβριηλίδου Αφροδίτη και στο χώρο του κλειστού Γυμναστηρίου από το Γυμναστή κ. Τσακαλίδη Κωνσταντίνο.

Δημοσιεύθηκε στη ΔΡΑΣΕΙΣ | Ετικέτες: | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ

ΥΙΟΘΕΣΙΑ ΦΩΚΙΑΣ

Οι μαθητές και μαθήτριες του Α2 υιοθέτησαν μια φώκια.

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΕ ΣΑΣ ΚΑΙ ΣΤΗ ΔΑΣΚΑΛΑ ΣΑΣ, ΚΥΡΙΑ ΕΙΡΗΝΗ!


Λήψη αρχείου

 

Δημοσιεύθηκε στη ΔΡΑΣΕΙΣ | Ετικέτες: | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΥΙΟΘΕΣΙΑ ΦΩΚΙΑΣ

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΜΟΥΣΙΚΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ

“Τι φτιάξαμε στο Μουσικό Εργαστήρι? Ένα μουσικό σύνολο!
Φτάνοντας στο τέλος της μουσικοεκπαιδευτικης σχολικής χρονιάς, έχουμε την χαρά και τιμή να αποχαιρετιστούμε, δασκάλα και μαθητές μουσικά, τη Δευτέρα 27/5  και ώρα 12:30 μ.μ., παρουσιάζοντας στους συμμαθητές και διδακτικό προσωπικό του σχολείου μας τα πειράματα του μουσικού εργαστηρίου μας. Εργαστήκαμε με μεράκι όλη τη χρονιά και ανακαλύψαμε κρυμμένα ταλέντα σε μουσικά όργανα και φωνές. Πειραματιστήκαμε και ανακαλύψαμε , μουσικές από κινηματογράφο, παραδοσιακές ,κλασσικούς συνθέτες. και άλλες μουσικές εκπλήξεις…..
Από το μουσικό σύνολο-εργαστήρι του δημοτικού σχολείου Ν Μαρμαρά , σας ευχόμαστε καλό (και εύηχο) Καλοκαίρι!!!!”
Η εκδήλωση επιμελείται από τη  Μουσικό  του Σχολείου μας , κα Ανδρονίκη Ρουσάκη!!!
ΠΟΛΛΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΚΑΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ!!!
Σχέδιο χωρίς τίτλο 3 1200x640 1
Δημοσιεύθηκε στη ΔΡΑΣΕΙΣ | Ετικέτες: | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΜΟΥΣΙΚΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ