Τι πιο όμορφο από το να υποδέχεσαι χαρούμενα προσωπάκια, μελωδικές -ρυθμικές φωνούλες, σπινθηροβόλα βλέμματα με όρεξη για μάθηση αλλά και μια μικρή αγωνία για την επόμενη χρονιά!!! Σήμερα το Σχολείο μας άνοιξε τις αγκάλες του στα νήπια που την επόμενη χρονιά θα φοιτήσουν στην Α Δημοτικού, συνοδευόμενα από τις εκλεκτές συναδέλφους του Νηπιαγωγείου. Τα παιδιά ξεναγήθηκαν σε όλους τους χώρους του Δημοτικού Σχολείου, έκαναν προσομοίωση μαθήματος με τις δασκάλες της Α τάξης, κυρίες Κυριακίδου Ελένη και Φωτιάδου Ειρήνη, έκαναν κοινή δραστηριότητα με τα Πρωτάκια κι έλαβαν ,ως δώρα, ένα κολάζ κι ένα κέρασμα.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΘΕΡΜΑ ΤΙΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΤΟΥΣ: ΚΑΤΑΧΙΩΤΗ ΕΛΕΝΗ,ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΚΟΡΑΒΟΥ,ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΝΑΣΤΟΥ ΚΑΙ ΣΟΦΙΑ ΚΑΤΣΑΟΥΝΗ !!!


































