Αγαπητοί γονείς
σας προσκαλούμε στην διαδικτυακή επιμόρφωση του Νηπιαγωγείου μας την Τρίτη 15.03.2022 στις 19:00 με θέμα τα αναπτυξιακά στάδια ομιλίας παιδιών προσχολικής ηλικίας και την επικοινωνίας τους καθώς και την οριοθέτηση και το ρόλο της στην επικοινωνία. Ομιλήτριες θα είναι η κα. Αλίκη Τσιτιρόκη λογοθεραπεύτρια και η κα Γκαντέ Γιώτα ειδική παιδαγωγός και ψυχολόγος .












