Άρθρα ανά μήνα: Ιούνιος 2026
Καλό καλοκαίρι

«Ο Σύλλογος Διδασκόντων εύχεται σε όλους Καλή Ξεκούραση και Καλό Καλοκαίρι! Ραντεβού τον Σεπτέμβρη με νέα δύναμη και χαμόγελα!»
Σχολική γιορτή με αφορμή τη λήξη του σχολικού έτους 2025-26
Στις 11 και 12 Ιουνίου 2026 πραγματοποιήθηκαν οι εκδηλώσεις για τη λήξη του σχολικού έτους.
Στις 11 Ιουνίου οι μικροί εισηγητές και εισηγήτριες της Στ΄τάξης παρουσίασαν την εργασία τους από το 18ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής, σε εκδήλωση όπου παρέστησαν ο ιερέας του χωριού, οι εκπρόσωποι της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, οι γονείς των παιδιών και πολλοί παρευρισκόμενοι.
Στις 12 Ιουνίου όλα τα παιδιά του σχολείου, με την καθοδήγηση των δασκάλων τους, παρουσίασαν μουσικοχορευτική παράσταση με τίτλο ” Γεια σου χαρά σου βρε χρονιά, πέτα σαν τον χαρταετό ψηλά” . Στο τέλος της παράστασης πραγματοποιήθηκε μέσα σε κλίμα συγκίνησης ο καθιερωμένος πλέον αποχαιρετισμός των μαθητών/τριών της Στ΄τάξης που θα φοιτήσουν την επόμενη χρονιά στο Γυμνάσιο. Η συμμετοχή των εκπροσώπων της τοπικής αυτοδιοίκησης η μαζική προσέλευση των γονέων/κηδεμόνων καθώς και πολύ κόσμου, ήταν σημαντική. Πολλές ευχαριστίες στο Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων που κάθε χρόνο προσφέρει τα αναμνηστικά των αποφοίτων. Πολλές ευχαριστίες μαζί με τον Σύλλογο και σε όλους τους γονείς ων παιδιών που πρόσφεραν χειροποίητα φαγητά για τον μπουφέ που ακολούθησε το τέλος της εκδήλωσης.
Στις 15 Ιουνίου επιδόθηκαν στους μαθητές και στις μαθήτριες οι Τίτλοι Προόδου και οι Τίτλοι Σπουδών και όλοι δοκίμασαν τα παγωτά που πρόσφερε ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων. Με την ευχή ” Καλό Καλοκαίρι” και “Τα λέμε πάλι τον Σεπτέμβρη”, τα παιδιά αποχαιρέτησαν το σχολείο και τους δασκάλους τους.
Ημερήσια σχολική εκδρομή
Το σχολείο μας και φέτος, στις 9 Ιουνίου 2026, πραγματοποίησε την καθιερωμένη ημερήσια ψυχαγωγική και διδακτική εκδρομή στο Δίον και στην Παραλία Κατερίνης. Το πρόγραμμα περιελάμβανε επίσκεψη των παιδιών και των συνοδών τους καθώς και ξενάγηση από τους εκπαιδευτικούς, στο μουσείο του Δίου. Ακολούθησε μετάβαση στην Παραλία Κατερίνης όπου παρετέθηκε ελεύθερος χρόνος για φαγητό και ψυχαγωγία. Η επιστροφή μας βρήκε με την ευχή-υπόσχεση “και του χρόνου” να επαναλάβουμε την εκδρομή μας. Ευχαριστούμε όλους τους εκπαιδευτικούς και όλους τους συμμετέχοντες μικρούς και μεγάλους.
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ 18ο ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Για άλλη μια χρονιά το σχολείο μας συμμετείχε στο 18ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής, στις 23 Απριλίου 2026, στο ΝΟΗΣΙΣ. Η παρουσίαση της εργασίας μας ” Η σταγόνα ταξιδεύει και τον κύκλο του νερού γυρεύει” παραγματοποιήθηκε από τους εισηγητές/τριες μαθητές/τριες της Στ΄τάξης με υποδειγματικό τρόπο. Μπορείτε να παρακολουθήσετε και το σχετικό βίντεο.