Σήμερα πραγματοποιήθηκε η σχολική μας γιορτή για να θυμηθούμε και να τιμήσουμε τις ηρωικές θυσίες των προγόνων μας.
Σὲ γνωρίζω ἀπὸ τὴν κόψι τοῦ σπαθιοῦ τὴν τρομερή, σὲ γνωρίζω ἀπὸ τὴν ὄψι, ποὺ μὲ βία μετράει τὴν γῆ. Ἀπ’ τὰ κόκκαλα βγαλμένη τῶν Ἑλλήνων τὰ ἱερά, καὶ σὰν πρῶτα ἀνδρειωμένη, χαῖρε, ὢ χαῖρε, Ἐλευθεριά! Η γιορτή της Β΄ τάξης με τη συμμετοχή της Στ΄ τάξης.