Ταΐστρα πουλιών
Οι μαθητές της Β΄ τάξης και η δασκάλα κα Σταυρούλα Πεταλώτή έφτιαξαν ταΐστρα για τα πουλιά. Ομαδική εργασία, ενθουσιασμός, αναμονή και… επιτυχία!
Οι μαθητές της Β΄ τάξης και η δασκάλα κα Σταυρούλα Πεταλώτή έφτιαξαν ταΐστρα για τα πουλιά. Ομαδική εργασία, ενθουσιασμός, αναμονή και… επιτυχία!
Είμαστε δημιουργικοί, είμαστε ονειροπόλοι, είμαστε έξυπνοι, είμαστε και θεατρόφιλοι! Στην υπέροχη αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας, η Ε’ τάξη παρουσίασε τη θεατρική της παράσταση, ‘Το Βασίλειο για κλάματα’. Εξ ολοκλήρου πρωτοβουλία και δημιουργία των παιδιών, παρουσιάστηκε στους μαθητές της Α’ τάξης. Συγχαρητήρια!
Διαβάσαμε, χαρήκαμε, απολαύσαμε και χορέψαμε με τον Καραγκιόζη όπως παρουσιάζεται στα μαθήματα του βιβλίου της Γλώσσας.
Για ακόμη μια χρονιά, το σχολείο μας συμμετέχει στην προσπάθεια του οργανισμού Make a Wish – Κάνε μια Ευχή Ελλάδας να χαρίσει χαμόγελα. Αγοράσαμε τα αστεράκια των ευχών, στολίσαμε με αυτά το δέντρο μας αλλά και τις καρδιές μας και, οι μαθητές και μαθήτριες της Α’ τάξης, εμπνευστήκαμε για τη συμμετοχή μας στον δημιουργικό διαγωνισμό που διοργανώνεται…
Την Παρασκευή, 25 Νοεμβρίου 2022, υλοποιήθηκε το εργαστήριο στους μαθητές των Γ’ και Δ΄ τάξεων, στο πλαίσιο του έργου GREENOVATE και της δράσης «Πρασινίζω και ομορφαίνω την πόλη μου», που εντάσσεται στην Ευρωπαϊκή πρωτοβουλία New European Bauhaus.
Σήμερα ετελέσθη η γιορτή της επετείου της 17ης Νοέμβρη 1973 με όσα διαδραματίστηκαν στον χώρο του Πολυτεχνείου. Οι παλιοί θυμήθηκαν, οι νέοι έμαθαν. Μπράβο σε όλους τους μαθητές που συμμετείχαν στη γιορτή!
Το ΔΗ.Π.ΕΘΕ. Κοζάνης και οι Παραμυθούδες έδωσαν σήμερα στο σχολείο μας δύο παραστάσεις του λαϊκού, κεφαλλονίτικου παραμυθιού «Το πιο γλυκό ψωμί». Πρόκειται για ένα αλληγορικό παραμύθι όπου ο βασιλιάς έχει ανορεξιά. Πώς θα καταφέρει να την καταπολεμήσει;
Με αφορμή το Oktoberfest, το μεγαλύτερο λαϊκό πανηγύρι που γίνεται κάθε Οκτώβριο στο Μόναχο της Γερμανίας, η Ε’ τάξη πήρε μια μικρή.., γεύση.
Η κ. Κάτια Βόντσα, η καθηγήτρια γαλλικής γλώσσας του σχολείου μας, μαζί με τους μαθητές της ΣΤ’ τάξης έστησαν έναν μπουφέ πρωινού με πάμπολλα καλούδια τα οποία, στη συνέχεια, απόλαυσαν. Αφορμή γι αυτή τη δράση αποτέλεσε σχετικό μάθημα στο βιβλίο γαλλικής γλώσσας.
Την 5η Οκτωβρίου του 1912 ο ελληνικός στρατός, με σκοπό την απελευθέρωση της Μακεδονίας από τον τουρκικό ζυγό, ξεκίνησε τον αγώνα του.