Σήμερα ασχοληθήκαμε με τους χρονικούς συνδέσμους στη γλώσσα της Δ’ δημοτικού. Τα παιδιά χρησιμοποίησαν αποτελεσματικα τους συνδέσμους μέσα σε κείμενα τα οποία δημιούργησαν με τις καρτέλες αφήγησης (τυχαία επιλογή), τις εικόνες αφήγησης (τυχαία επιλογή) καθώς και τα «χαρτάκια» που διάλεξαν τυχαία (σύνδεσμοι και επιπλέον λέξεις/στοιχεία για τις ιστορίες τους). Στο τέλος, μετέτρεψαν την ιστορία τους σε κόμικ.
Ακολουθήθηκε διαφοροποιημένη μέθοδος διδασκαλίας, ώστε οι μαθήτριες να κατανοήσουν και να κατακτήσουν με παιγνιώδη τρόπο το γραμματικό φαινόμενο. Καθόλη τη διάρκεια της δραστηριότητας τα παιδιά ενεπλάκησαν ενεργά στη διαδικασία, ενώ συνεργάστηκαν, ανταλλαξαν ιδέες και βοήθησαν στη διόρθωση των κειμένων.