Μαθαίνουμε…παίζοντας (2)

Μαθηματικά και Γλώσσα με παιχνίδι και δημιουργία

Εποπτικά μέσα: μαρκαδόροι και εφαρμογή wordwall (εξάσκηση και εμπέδωση)

Προσπαθούμε μέσα από την εμπλοκή των παιδιών σε παιγνιώδεις και διαδραστικές δραστηριότητες, να ενισχύσουμε τη θετική στάση προς τη μαθησιακή διαδικασία και την ενεργή συμμετοχή τους σ’ αυτήν. Επιπλέον, ενθαρρύνεται η δημιουργικότητα και η φαντασία, καθώς και η ανάπτυξη της  κριτικής σκέψης.

Μαθηματικά: παιχνίδι με τους μαρκαδόρους και περαιτέρω εξάσκηση σε εφαρμογή της εκπαιδευτικής ιστοσελίδας wordwall.

ς 404052911 1290490024945626 8360902036982091301 n 

404093159 262827586412175 5124317653594161855 n 404275223 3663082020615300 689496813688874628 n 404215507 2962964817175396 8435061045022022355 n 

Γλώσσα: Δημιουργία βιβλίου του γράμματος “Θ,θ”. Εμπέδωση, αυτοαξιολόγηση και καλλιτεχνική έκφραση των παιδιών.

404166983 714728007205368 1265127063091386533 n 404485207 305742395695863 3537035503429499975 n   

404353072 1034170584480968 3820140297785312661 n   

Γράφοντας με εικόνες, Βιβλίο δραστηριοτήτων

Τα παιδιά φαντάζονται και δημιουργούν. Καθ’ όλη τη διάρκεια της σχολικής θα δουλεύουμε υλικό που αφορά στη δημιουργία κόμικς. Στην παρακάτω δραστηριότητα κλήθηκαν να φανταστούν και να ζωγραφίσουν τι “βλέπει” ή σκέφτεται ο ήρωας.

403950274 1401743807092070 8504377646356390177 n 403829080 1042940600289329 5715647122301474189 n 404067186 732888064966644 646237501142755512 n

Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση