Στην αρχή της σχολικής χρονιάς οργανώσαμε μερικές “γωνίες” στην τάξη μας. Μια εξ αυτών είναι το “Μουσείο της τάξης“, όπου τα παιδιά θα “εκθέτουν” τις δημιουργίες τους που σχετίζονται με κάποιο μάθημα ή την Τέχνη εν γένει.
Μια πρώτη προσπάθεια -στα πλαίσια του μαθήματος της Ιστορίας της Δ’ δημοτικού και της αναφοράς στην Γεωμετρική Εποχή, αλλά και των γεωμετρικών σχημάτων γενικά (μαθηματικά α’ δημοτικού)- ήταν η επαφή με τον πηλό και η δημιουργία αγγείων με μόνη προϋπόθεση ότι πάνω σ’ αυτά θα έχει ζωγραφιστεί κάποιο γεωμετρικό σχήμα.