Το μουσείο της τάξης μας

Στην αρχή της σχολικής χρονιάς οργανώσαμε μερικές “γωνίες” στην τάξη μας. Μια εξ αυτών είναι το “Μουσείο της τάξης“, όπου τα παιδιά θα “εκθέτουν” τις δημιουργίες τους που σχετίζονται με κάποιο μάθημα ή την Τέχνη εν γένει.

Μια πρώτη προσπάθεια -στα πλαίσια του μαθήματος της Ιστορίας της Δ’ δημοτικού και της αναφοράς στην Γεωμετρική Εποχή, αλλά και των γεωμετρικών σχημάτων γενικά (μαθηματικά α’ δημοτικού)- ήταν η επαφή με τον πηλό και η δημιουργία αγγείων με μόνη προϋπόθεση ότι πάνω σ’ αυτά θα έχει ζωγραφιστεί κάποιο γεωμετρικό σχήμα.

 

387343621 674350061143364 6084053348784890479 n 1

 

387339590 982302916198464 7243858647681875226 n 1

 

 

379630783 1296734494371121 4240336305931953123 n 379633456 698878112286968 7155846214301237744 n 379636539 1038518990512175 4487368132919889336 n 379636888 612320601073858 6612231125375604173 n 379640217 870811574386712 5509068441271549147 n

 

 

Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση