Στα πλαίσια του προγράμματος ”Ομαλής Μετάβασης από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό”, πραγματοποιήθηκε επίσκεψη του Νηπιαγωγείου στο χώρο του σχολείου μας και οργανώθηκαν δράσεις και παιχνίδια!
Read More >>Στα πλαίσια του προγράμματος ”Ομαλής Μετάβασης από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό”, πραγματοποιήθηκε επίσκεψη του Νηπιαγωγείου στο χώρο του σχολείου μας και οργανώθηκαν δράσεις και παιχνίδια!
Read More >>