Επίσκεψη οδοντιάτρου

Την Τετάρτη 21 Μαΐου επισκέφθηκε το σχολείο η οδοντίατρος κ. Δερμιτζάκη. Αρχικά, πραγματοποιήθηκε οδοντιατρικός έλεγχος σε κάθε μαθητή. Στην συνέχεια, ενημερώθηκαν για τη στοματική κοιλότητα και...

Read More >>