Στις 2 Απριλίου, το σχολείο μας τίμησε την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου με όμορφες δράσεις που είχαν στόχο να φέρουν τους μαθητές πιο κοντά στον κόσμο της ανάγνωσης και της δημιουργικής έκφρασης.
Συνεργασία Α’ και Β’ Τάξης για την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου
Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου, καθώς και την επίσκεψη των οδοντιάτρων του ΙΚΑ Γιαννιτσών για την ενημέρωση των μαθητών/ τριών για τη στοματική υγιεινή , οι μαθητές της Α’ και Β’ τάξης με μεγάλη προσοχή άκουσαν το παραμύθι του Ευγένιου Τριβιζά ” Ο κροκόδειλος πήγε στον οδοντίατρο”.
Στη συνέχεια, μέσα από μια δημιουργική δραστηριότητα, χωρίστηκαν σε ομάδες και ανέλαβαν να φανταστούν και να σχεδιάσουν το εξώφυλλο του βιβλίου, δίνοντας τη δική τους εικαστική προσέγγιση στην ιστορία. Μέσα από αυτή τη διαδικασία, τα παιδιά ανέπτυξαν τη φαντασία τους, συνεργάστηκαν και εκφράστηκαν καλλιτεχνικά, αποδεικνύοντας πως το διάβασμα μπορεί να γίνει μια συναρπαστική και δημιουργική εμπειρία!
Μετά την ολοκλήρωση των έργων τους, πραγματοποιήθηκε ψηφοφορία μεταξύ των μαθητών, μέσα από την οποία αναδείχθηκαν οι δύο πιο ξεχωριστές ζωγραφιές. Πρώτη σε ψήφους αναδείχθηκε η 6η ζωγραφιά, ενώ η 2η ζωγραφιά ξεχώρισε για την καλλιτεχνική της προσέγγιση. Όλες οι δημιουργίες, όμως, απέδειξαν το ταλέντο, τη φαντασία και τη δημιουργικότητα των παιδιών!
Ανακαλύπτοντας «Την Αρκούδα της Γκριζλή»
Οι μαθητές των δύο τμημάτων της Γ’ τάξης διάβασαν μαζί με τη δασκάλα του Τμήματος Ένταξης το βιβλίο «Η Αρκούδα της Γκριζλή».
Μέσα από την ανάγνωση, τα παιδιά ταξίδεψαν στον κόσμο της ιστορίας, συζήτησαν τα μηνύματα του βιβλίου και ανέπτυξαν τη φαντασία και την κριτική τους σκέψη. Ήταν μια όμορφη εμπειρία που ενίσχυσε την αγάπη τους για το διάβασμα και τη συνεργασία μέσα στην τάξη!
Το «Τερατάκι των Χρωμάτων» και η Συναισθηματική Έκφραση
Επιπλέον, στα υπόλοιπα τμήματα, η δασκάλα του Τμήματος Ένταξης διάβασε στους μαθητές το βιβλίο «Το τερατάκι των χρωμάτων» της Anna Llenas. Μέσα από αυτή τη γλυκιά ιστορία, τα παιδιά γνώρισαν τα συναισθήματα, τα συζήτησαν και τα επεξεργάστηκαν δημιουργικά μέσα στην τάξη.
Μετά την αφήγηση, οι μαθητές συμμετείχαν σε δραστηριότητες που τους βοήθησαν να εκφράσουν και να κατανοήσουν τα συναισθήματά τους. Μέσα από ζωγραφιές, χειροτεχνίες και συζητήσεις, έμαθαν πώς να αναγνωρίζουν τα συναισθήματα τόσο τα δικά τους όσο και των άλλων, ενισχύοντας τη συναισθηματική νοημοσύνη και την ενσυναίσθησή τους.
Μέσα από αυτές τις δράσεις, το σχολείο μας προάγει όχι μόνο την αγάπη για το βιβλίο, αλλά και τη συναισθηματική έκφραση, τη συνεργασία και την κατανόηση. Ευχόμαστε κάθε μέρα να είναι μια ευκαιρία για νέα αναγνωστικά και δημιουργικά ταξίδια!
