Εκδρομή στην Αθήνα

20240407 11211720240407 11202720240407 11494220240407 12260320240407 12272020240407 15055420240407 15533420240407 16041620240407 171359

Την Κυριακή 7 Απριλίου πήγαμε εκδρομή στην Αθήνα με τους δασκάλους και τους γονείς.

Ξεκινήσαμε στις 6:15 το πρωί και μετά από κάποιες ώρες φτάσαμε στην Αθήνα. Το πρώτο μέρος που είδαμε ήταν η Βιβλιοθήκη και το Πανεπιστήμιο Αθηνών. Αφού μας είπε ο κύριος δύο λόγια για κάθε κτήριο που βλέπαμε περπατήσαμε ως το Σύνταγμα και είδαμε την αλλαγή των ευζώνων. Έπειτα πήγαμε στο Μετρό για να μας πάει στην Ακρόπολη. Δεν μπορέσαμε όμως να ανέβουμε στην Ακρόπολη γιατί είχε μεγάλη ουρά και πολλούς τουρίστες. Στη συνέχεια επισκεφθήκαμε το Μοναστηράκι και δώσαμε ραντεβού να συγκεντρωθούμε στο Σύνταγμά ώστε μετά το φαγητό να πάμε στο Καλλιμάρμαρο στάδιο. Εκεί αφού τρέξαμε στο γήπεδο μπήκαμε μέσα σε μια υπόγεια στοά όπου μας οδήγησε σε μία αίθουσα όπου είδαμε στις δάδες των Ολυμπιακών αγώνων.  Στη συνέχεια πήγαμε στο Πλανητάριο και είδαμε μια «ζωντανή ταινία». Στο τέλος είχαμε και ένα ατύχημα με το λεωφορείο, άνοιξε η οροφή και έμπαινε νερό της βροχής. Εύχομαι να ξαναπάμε εκδρομή  γιατί μου άρεσε πάρα πολύ. Εύχομαι να μην το ξανά πάθουμε αυτό με το λεωφορείο. Χαράλαμπος Δημητράτος, Δ΄Τάξη, 9/04/2024

Την Κυριακή βρεθήκαμε με τη μαμά μου και το σχολείο μου στην Αθήνα

Το σχολείο μου οργάνωσε εκδρομή στην Αθήνα στην οποία συμμετείχαμε και τα μέρη που επισκεφθήκαμε ήταν το Πλανητάριο, η Ακρόπολη, το Μοναστηράκι, το Παναθηναϊκό Στάδιο, το Μετρό και το Πανεπιστήμιο και την Ακαδημία Αθηνών. Απ’ όλα τα μέρη που επισκεφθήκαμε αυτό που μου έκανε μεγαλύτερη εντύπωση ήταν το Πλανητάριο γιατί η οθόνη ήταν τόσο μεγάλη που έδινε την αίσθηση ότι αυτό που έβλεπα ήταν πραγματικότητα. Επίσης εντύπωση μου έκανε το Μετρό γιατί ήταν η πρώτη φορά και πήγαινε πολύ γρήγορα. Στο Μοναστηράκι διαπίστωσα ότι έχει πολύ κόσμο και πολλούς τουρίστες κάτι που δεν βλέπω  στο χωριό. Ήταν υπέροχη η εκδρομή και μου άρεσε η Αθήνα σαν πόλη. Θα μου άρεσε πολύ να την ξανά επισκεφθώ.   Χριστίνα Χριστοπούλου, Δ΄Τάξη

Με τον δάσκαλο του σχολείου μας διοργανώσαμε την πιο ωραία εκδρομή στην Αθήνα.

Ξεκινήσαμε πρωί το ταξίδι μας για να προλάβουμε να επισκεφθούμε τα μέρη που θέλαμε. Κατεβήκαμε στο κέντρο της Αθήνας περάσαμε από την βιβλιοθήκη , το Πανεπιστήμιο και επισκεφθήκαμε τη Βουλή. Εκεί είδαμε το πιο εντυπωσιακό θέαμα, την αλλαγή φρουράς στον Άγνωστο στρατιώτη. Στη συνέχεια μπήκαμε στο Μετρό για να πάμε στην Ακρόπολη δεν τα καταφέραμε όμως να την επισκεφτούμε γιατί είχε πολύ μεγάλη ουρά από κόσμο. Όμως ήταν τόσο ωραία που μόνο ότι την είδαμε από τον πεζόδρομο μας άρεσε πολύ. Είδαμε πολλά αρχαία κτήρια και στη συνέχεια πήγαμε στο Μοναστηράκι για φαγητό. Ένα μέρος που επισκεφτήκαμε ήταν το Παναθηναϊκό στάδιο που και αυτό μας άρεσε πάρα πολύ. Στο τέλος πήγαμε στο Πλανητάριο όπου είδαμε ταινία και μας ενθουσίασε. Περάσαμε πού ωραία και αν μου δοθεί η ευκαιρία θα  ξαναπήγαινα. Ελένη  Θεοδωροπούλου, Δ΄Τάξη 9/04/2024

Την Κυριακή 7 Απριλίου πήγαμε εκδρομή στην Αθήνα με το σχολείο μας. Όταν φτάσαμε στην Αθήνα πήγαμε στο Πανεπιστήμιο, στη Βουλή όπου και είδαμε τους τσολιάδες να φυλούν το μνημείο του Αγνώστου Στρατιώτη και μετά στην Ακρόπολη. Εκεί είδαμε τον Παρθενώνα και το Μουσείο της Ακρόπολης. Επίσης μπήκαμε στο Μετρό και κάναμε την πρώτη μας βόλτα με αυτό το μέσο. Πήγαμε στο Παναθηναϊκό Στάδιο και στο τέλος πήγαμε στο Πλανητάριο το οποίο με εντυπωσίασε. Ήταν μια αξέχαστη μέρα. Εύχομαι το σχολείο μας να οργανώσει κι’ άλλες φορές εκδρομή στην Αθήνα. Μαρκόπουλος Αλέξανδρος Δ΄Τάξη