Αγαπητοί/ες,
σχετικά με την συνέχιση της σύγχρονης εκπαίδευσης από το σχολείο μας σας ενημερώνουμε πως διεξάγεται απρόσκοπτα όσον αφορά την διάθεση μικρών και μεγάλων. Το ίδιο δεν συμβαίνει με την συνδεσιμότητα, καθώς αναφέρονται ακόμα, περιπτώσεις δυσκολιών, τόσο στην σύνδεση όσο και στην χρήση συσκευών και περιφερειακών (ακουστικά ή μικρόφωνα ή κάμερες) που δεν είναι απολύτως κατάλληλα. Επίσης προβλήματα δημιουργούνται ενδεχομένως και με τους διαφορετικούς τύπους ηλεκτρονικών συσκευών (desk top, laptop, tablet, mobile phones) και την έκδοση της κάθε συσκευής.
Από το υπουργείο δεν υπάρχουν προδιαγραφές ούτε και παροχή συσκευών σε βαθμό που να επιτρέπει την κάλυψη πέραν των 2-3 περιπτώσεων με tablet, που προέκυψαν από δωρεά και το σχολείο μπορεί να διαθέσει με κριτήρια (κοινωνικά, εισοδηματικά, ανεργία, πολυτεκνίας κλπ) Αν κάποιο παιδί αδυνατεί πλήρως να συνδεθεί λόγω εξοπλισμού παρακαλώ να δηλωθεί καθώς ήδη διασταυρώνεται από τις συνδέσεις που έχουν πραγματοποιηθεί έως τώρα. Ο εξοπλισμός αυτού του είδους ποτέ δεν είναι αρκετός ή αρκετά μοντέρνος (όπως λέμε) κι έτσι όλοι/ες χρειαζόμαστε κάτι καλύτερο και καλό θα ήταν να το έχουμε καθώς η σχετική τεχνολογία εξελίσσεται ραγδαία.
Για τις ανάγκες της εκπαίδευσης θα έπρεπε να υπάρχουν συγκεκριμένες προδιαγραφές ανάλογες με το έργο που εκπαιδευτικοί και παιδιά καλούμαστε να διεκπεραιώσουμε και ο ανάλογος εξοπλισμός σ΄εσάς κι εμάς να έχει χορηγηθεί και να έχουμε εκπαιδευτεί σχετικά. Δυστυχώς όλοι/ες ήμασταν μάρτυρες ενός καλοκαιριού χωρίς καμιά σχετική κίνηση.
Με μεγάλη λύπη βλέπουμε τις δυσκολίες σας, που είναι και δυσκολίες μας, όχι μόνο μεταφορικά αλλά και αντικειμενικά καθώς ούτε οι δικές μας ανάγκες έχουν καλυφθεί ή είναι καλυμμένες.
Με κατανόηση και αλληλοϋποστήριξη θα πορευτούμε και σ΄ ετούτη την μεγάλη ανάγκη!






