Συνέχεια του προγράμματος σύγχρονής εκπαίδευσης

Αγαπητοί/ες,

σχετικά με την συνέχιση της σύγχρονης εκπαίδευσης από το σχολείο μας σας ενημερώνουμε πως διεξάγεται απρόσκοπτα όσον αφορά την διάθεση μικρών και μεγάλων. Το ίδιο δεν συμβαίνει με την συνδεσιμότητα, καθώς αναφέρονται ακόμα, περιπτώσεις δυσκολιών, τόσο στην σύνδεση όσο και στην χρήση συσκευών και περιφερειακών (ακουστικά ή μικρόφωνα ή κάμερες) που δεν είναι απολύτως κατάλληλα. Επίσης προβλήματα δημιουργούνται ενδεχομένως και με τους διαφορετικούς τύπους ηλεκτρονικών συσκευών (desk top, laptop, tablet, mobile phones) και την έκδοση της κάθε συσκευής.

Από το υπουργείο δεν υπάρχουν προδιαγραφές ούτε και παροχή συσκευών σε βαθμό που να επιτρέπει την κάλυψη πέραν των 2-3 περιπτώσεων με tablet, που προέκυψαν από δωρεά και το σχολείο μπορεί να διαθέσει με κριτήρια (κοινωνικά, εισοδηματικά, ανεργία, πολυτεκνίας κλπ) Αν κάποιο παιδί αδυνατεί πλήρως να συνδεθεί λόγω εξοπλισμού παρακαλώ να δηλωθεί καθώς ήδη διασταυρώνεται από τις συνδέσεις που έχουν πραγματοποιηθεί έως τώρα. Ο εξοπλισμός αυτού του είδους ποτέ δεν είναι αρκετός ή αρκετά μοντέρνος (όπως λέμε) κι έτσι όλοι/ες χρειαζόμαστε κάτι καλύτερο και καλό θα ήταν να το έχουμε καθώς η σχετική τεχνολογία εξελίσσεται ραγδαία.

Για τις ανάγκες της εκπαίδευσης θα έπρεπε να υπάρχουν συγκεκριμένες προδιαγραφές ανάλογες με το έργο που εκπαιδευτικοί και παιδιά καλούμαστε να διεκπεραιώσουμε και ο ανάλογος εξοπλισμός σ΄εσάς κι εμάς να έχει χορηγηθεί και να έχουμε εκπαιδευτεί σχετικά. Δυστυχώς όλοι/ες ήμασταν μάρτυρες ενός καλοκαιριού χωρίς καμιά σχετική κίνηση.

Με μεγάλη λύπη βλέπουμε τις δυσκολίες σας, που είναι και δυσκολίες μας, όχι μόνο μεταφορικά αλλά και αντικειμενικά καθώς ούτε οι δικές μας ανάγκες έχουν καλυφθεί ή είναι καλυμμένες.

Με κατανόηση και αλληλοϋποστήριξη θα πορευτούμε και σ΄ ετούτη την μεγάλη ανάγκη!

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Συνέχεια του προγράμματος σύγχρονής εκπαίδευσης

Καλή αρχή στο ψηφιακό “άλμα…”!

Αγαπητές/οί, σ΄ αυτή τη νέα πραγματικότητα που βρεθήκαμε «από τη μια μέρα στην άλλη», θα προσπαθήσουμε να εξομαλύνουμε την διαδικασία, δίνοντάς σας εξηγήσεις για τον τρόπο που μπορούν τα παιδιά σας να παρακολουθούν την σύγχρονη εκπαίδευση, το ψηφιακό σχολείο, που δημιουργήσαμε εκ του μηδενός μέσα σε δυο μέρες. Σε γενικές γραμμές δεν είναι απαιτητική διαδικασία, αν κάποιος μπορεί να χειριστεί την ηλεκτρονική του συσκευή πράγμα καθόλου αυτονόητο. Πρέπει να αντιστοιχήσετε τους συνδέσμους, που λάβατε στα μαίηλ σας, με τους εκπαιδευτικούς και να ακολουθείτε το ωρολόγιο πρόγραμμα, που είναι στην προηγούμενη ανάρτηση! Τηλεφωνείτε στο σχολείο, πριν θελήσετε να έρθετε, καθώς η διευρυμένη λειτουργία ίσως απαιτεί την απουσία μας από το τηλέφωνό ή το διδακτήριο! Ό,τι νεότερο σε νέα ανάρτηση. Καλή δύναμη σε παιδιά, γονείς/κηδεμόνες και εκπαιδευτικούς!

Ημέρα πρώτη 1η

15:10 Αρχή έγινε με κάποια τμήματα αλλά στη συνέχεια (από 14:20) τα πράγματα δεν πάνε καλά…πολλά τμήματα δεν μπορούν να πραγματοποιήσουν σύνδεση. Δεν γνωρίζουμε τον λόγο παρά μόνο να τον υποθέσουμε (υπερφόρτωση;)

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Καλή αρχή στο ψηφιακό “άλμα…”!

Δείτε το πρόγραμμα της σύγχρονης εκπαίδευσης του σχολείου!

 

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Δείτε το πρόγραμμα της σύγχρονης εκπαίδευσης του σχολείου!

ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Νο 2

Αγαπητοί γονείς,

Μετά από απόφαση του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων από τη Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 2020 και για δύο εβδομάδες τα δημοτικά σχολεία θα παραμείνουν κλειστά.

Το σχολείο μας ακολουθώντας  αυτή την απόφαση προχωρά σε εξ αποστάσεως εκπαίδευση από την Τετάρτη 18 Νοεμβρίου.

Τα μαθήματα θα γίνονται καθημερινά από τις 2:10-5:20 το απόγευμα.

Επίσης, κάθε πρωί στις 9  η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ -από τη συχνότητα της ΕΡΤ2- θα έχει την εκπομπή «ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ» όπου θα γίνεται διδασκαλία που θα αφορά όλες τις τάξεις του δημοτικού. Το πρόγραμμά της δείτε πιο κάτω για τις δυο πρώτες ημέρες της εβδομάδας

Δεν έχουμε ενημερωθεί ακόμη για τις λεπτομέρειες  λειτουργίας της τηλε-εκπαίδευσης αλλά σας προτρέπουμε να ενημερώνεστε από την ιστοσελίδα του σχολείου μας τακτικά και να παρακολουθείτε τα e-mails σας που μας έχετε δηλώσει. Καλό θα ήταν να ελέγχετε και στην ανεπιθύμητη αλληλογραφία και τα spam μιας και έχει διαπιστωθεί ότι σε κάποιους γονείς τα mails από το myschool καταλήγουν εκεί.

Γνωρίζοντας τη δυσκολία του εγχειρήματος που ξεκινάμε και έχοντας την πεποίθηση ότι η δια ζώσης διδασκαλία μέσα στις αίθουσες δεν αντικαθίσταται ευχόμαστε δύναμη, κατανόηση, υπομονή και προπάντων ΥΓΕΙΑ σε όλους μας .

Καλή  αντάμωση…!

Τηλέφωνο επικοινωνίας:  2610520596

e-mail: mail@dim-mintil.ach.sch.gr

…………………………………………………………………………………………………………………………

Το πρόγραμμα της ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ από τη συχνότητα της ΕΡΤ2 :

ΔΕΥΤΕΡΑ 16/11/2020

09:00 ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ
– Γλώσσα Α’ – Β’: Σύμφωνα που μπερδεύονται (Φ-Θ)
– Διαθεματικό Α’ – Β’: Γλώσσα – Μαθηματικά
– Διαθεματικό Α’ – Β’: Αγαθά και επαγγέλματα
– Μαθηματικά Γ’ – Δ’ Τα τρίγωνα
– Διαθεματικό Γ’ – Δ’: Η ελιά
– Θεατρική αγωγή Γ’ – Δ’: Δημιουργώντας απ’ την ιστορία του τόπου μου
– Γλώσσα Ε’ – ΣΤ’: Παράγραφος και κειμενικοί δείκτες
– Μαθηματικά Ε’ – ΣΤ’: Εισαγωγή στα κλάσματα – Μέρος 1ο
-ΤΠΕ Ε’ – ΣΤ’: Εισαγωγή στον προγραμματισμό

ΤΡΙΤΗ 17/11/2020

09:00 ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ
– Γλώσσα Α’-Β΄: Παραγωγή προφορικού λόγου
– Διαθεματικό Α’ – Β’: Μαθαίνω την ώρα
– Ευέλικτη ζώνη Α’ – Β’: «Παίζουμε κινηματογράφο»
– Γλώσσα Γ’- Δ’: Οικογένειες λέξεων
– Μαθηματικά Γ’- Δ’: Δεκαδικοί αριθμοί
– Αγγλικά Γ’ – Δ’: Plural number
– Γλώσσα Ε’ – ΣΤ’: Από την πρόταση στο κείμενο – Μέρος 1ο
– Μαθηματικά Ε’ – ΣΤ’: Εισαγωγή στα κλάσματα – Μέρος 2ο
– Μουσική Ε’ – ΣΤ’: Η μουσική και άλλες τέχνες

Με λύπη διαπιστώνουμε πως δεν υπάρχει τίποτα για τα διαχρονικά αιτήματα και τη επετείο της εξεγέρσης του Πολυτεχνείου του ΄73 γι΄αυτό θυμίζουμε:

ΨΩΜΙ-ΠΑΙΔΕΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ!

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Νο 2

Σχετικά με την βεβαίωση μετακίνησης των παιδιών “προς” και “από” το σχολείο

Σχετικά με την βεβαίωση μετακίνησης των παιδιών “προς” και “από” το σχολείο, η οποία παρελήφθη στις 10:30πμ την Παρασκευή και δεν κατέστη δυνατό να προσαρμοστεί και να αναπαραχθεί για να μοιραστεί σε 144 παιδιά, από την Δευτέρα θα σας σταλεί μέσω των παιδιών, για όποια/ον γονέα δεν θα μπορέσει να τυπώσει και να συμπληρώσει το κάτωθι έγγραφο, που συντάχθηκε με βάση το υπόδειγμα που παραλάβαμε. Εάν έχετε την δυνατότητα να τα τυπώσετε, συμπληρώστε το και δώστε το στα παιδιά για να υπογραφεί/σφραγιστεί!

https://blogs.sch.gr/dimminti/files/2020/11/Φόρμα-μετακίνησης-μαθητή-converted-1.pdf

Η μετακίνηση της Δευτέρας θεωρούμε πως μπορεί να γίνει με μήνυμα με κωδικό 4 (Κίνηση για … συνοδεία ανηλίκων μαθητών από/προς το σχολείο.) στο 13033

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Σχετικά με την βεβαίωση μετακίνησης των παιδιών “προς” και “από” το σχολείο

Εκδηλώσεις για την επέτειο της Εθνικής Εορτής της 28ης Οκτωβρίου

Όπως ενημερωθήκαμε από την Φ7/ΦΜ/143840/Δ1 στις 21/10/2020 “Σε όλα τα σχολεία Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης γίνονται εκδηλώσεις, σύμφωνα με τις παρ. 2 και 6 του
άρθρου 3 του Προεδρικού Διατάγματος 79/2017. Για το σχολικό έτος 2020-21, οι εν λόγω εκδηλώσεις θα λάβουν χώρα την Τρίτη 27 Οκτωβρίου 2020 και θα πραγματοποιηθούν εντός του κάθε τμήματος, όπως προβλέπεται στην παρ. 4 του άρθρου 3 της με αρ. πρωτ. Δ1α/ΓΠ.οικ. 55339/8-9-20 Κ.Υ.Α (Β’ 3780).”

Οι μαθητές θα προσέλθουν το πρωί κανονικά 8:00-8:15 το πρωί και θα παραμείνουν για τις δύο πρώτες διδακτικές ώρες.

Θα αποχωρήσουν με ευθύνη των γονέων τους με τη λήξη του πρώτου δίωρου στις 9:40πμ και όπως προβλέπεται “Οι μαθητές που παρακολουθούν το Ολοήμερο Πρόγραμμα, συμμετέχουν στις εκδηλώσεις του σχολείου και αποχωρούν με τους άλλους μαθητές.”

Δηλαδή δεν θα πραγματοποιηθεί ολοήμερο καθόλου την παραμονή της Εθνικής Εορτής.

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εκδηλώσεις για την επέτειο της Εθνικής Εορτής της 28ης Οκτωβρίου

Αποχώρηση/Σχόλασμα

Κατά την μεσημεριανή αποχώρηση (σχόλασμα) παρακαλούμε τους γονείς να βοηθήσουν στην ομαλότερη διεξαγωγή του, με τους κανόνες της χρονικής  και υγειονομικής συγκυρίας. Μην συνωστίζεστε στην πόρτα κατά το δυνατόν και με ηρεμία επικοινωνείτε με τα παιδιά και τους εφημερεύοντες, ώστε να αποχωρείτε με τάξη και αποστάσεις. Η εξειδίκευση θα γίνει με οδηγίες ανά τμήμα και οικογένεια καθώς και τρόπο αποχώρησης (ταξί, συνοδοί, αυτόνομα). Ευχαριστούμε!

 

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Αποχώρηση/Σχόλασμα

Μεσογειακός κυκλώνας “Ιανός” – Κλειστά τα σχολεία σε Αιτωλοακαρνανία, Αχαΐα, Ηλεία!

Αγαπητοί/ες,

“Με απόφαση του Περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας, Νεκτάριου Φαρμάκη, κλειστά θα παραμείνουν τα σχολεία στις τρεις Περιφερειακές Ενότητες της Δυτικής Ελλάδας την Παρασκευή 18 Σεπτεμβρίου 2020. Η απόφαση ελήφθη κατόπιν ενημέρωσης και συνεργασίας με τη Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας για λόγους πρόληψης και εξαιτίας του επικείμενου σφοδρού κύματος κακοκαιρίας που αναμένεται να πλήξει περιοχές της Δυτικής Ελλάδας, αναφέρει η ανακοίνωση της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας

Προσοχή οι πολίτες της περιοχής ιδιαίτερα όσοι κατοικούν κοντά σε παράκτιες περιοχές ή περιοχές με ποτάμια και μεγάλα ρέματα ή περιοχές που έχουν υποστεί κατά το παρελθόν σοβαρά προβλήματα από πλημμύρες ή ισχυρούς ανέμους, να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί, να αποφύγουν τις άσκοπες μετακινήσεις και τις υπαίθριες εργασίες και εάν είναι δυνατό, να μετακινηθούν σε οικίες και περιοχές που βρίσκονται μακριά από ακτές και μεγάλα ποτάμια.

Ιδιαίτερα όμως, όλοι ας έχουμε στο νου μας και τον διπλανό μας, ιδιαίτερα όσους ανήκουν σε ευπαθείς πληθυσμιακές ομάδες, τους ηλικιωμένους και τα παιδιά.”

https://www.thebest.gr/article/593742-kleista-ta-scholeia-sti-dutiki-ellada-tin-paraskeui-18-septembriou

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Μεσογειακός κυκλώνας “Ιανός” – Κλειστά τα σχολεία σε Αιτωλοακαρνανία, Αχαΐα, Ηλεία!

Αγιασμός

Ο Αγιασμός του Δημοτικού Σχολείου Μιντιλογλίου θα πραγματοποιηθεί Δευτέρα 14/9/20 ως εξής: Τα παιδιά θα προσέλθουν στις 11πμ. Παρακαλούμε κατά την είσοδό τους να φορούν μάσκα (δείτε στο τέλος)! Οι γονείς τα συνοδεύουν μέχρι την είσοδο του προαυλίου και δεν εισέρχονται. Εκτός του Αγιασμού τα παιδιά θα πάρουν και τα βιβλία τους οπότε ας έχουν την σχολική τους τσάντα ή σακούλα γερή μαζί τους! Μετά τον Αγιασμό θα αποχωρήσουν.Προβλεπόμενη ώρα αποχώρησης 12:15μ.μ «Η χρήση μη ιατρικής μάσκας είναι υποχρεωτική για τους μαθητές σε όλες τις τάξεις, τους εκπαιδευτικούς και το λοιπό προσωπικό,…λόγω των αναγκαίων μέτρων πρόληψης διασποράς του ιού COVID-19» (Εγκύκλιος Αρ. Πρωτ.: Φ7/ 118240 /Δ1 του Υπουργείου Παιδείας)

Μάσκα: εννοούμε την μιας χρήσης και την υφασμάτινη. Όποια μάσκα δηλαδή φορούμε για καταστήματα, σούπερ μάρκετ, δημόσιες υπηρεσίας, τμήματα ασφαλείας, εκκλησίες κλπ

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Αγιασμός

Πολιτική Προστασία-λειτουργία των σχολείων Σεπτέμβρη΄20

 

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πολιτική Προστασία-λειτουργία των σχολείων Σεπτέμβρη΄20