Προκήρυξη θέσης εθελοντή σχολικού τροχονόμου.
Η ανακοίνωση έχει αναρτηθεί και στον πίνακα ανακοινώσεων του σχολείου.
Σχετικό έγγραφο:
Ο φυλλομετρητής σας δεν υποστηρίζει προβολή PDF. Κατεβάστε το αρχείο PDF.
Προκήρυξη θέσης εθελοντή σχολικού τροχονόμου.
Η ανακοίνωση έχει αναρτηθεί και στον πίνακα ανακοινώσεων του σχολείου.
Σχετικό έγγραφο:
Ο φυλλομετρητής σας δεν υποστηρίζει προβολή PDF. Κατεβάστε το αρχείο PDF.
Δημιουργώ και καινοτομώ – Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία
«Οι μικροί αστροναύτες ταξιδεύουν στο διάστημα»
«Τα αστέρια της Δ΄ ταξιδεύουν στο διάστημα»
Σκοπός αυτών των εργαστηρίων ήταν να κατανοήσουν οι μαθητές το ηλιακό μας σύστημα, την εναλλαγή μέρας νύχτας, την εναλλαγή των εποχών καθώς και να ασχοληθούν με την κατασκευή μακέτας.
Μερικές από τις δράσεις που κάναμε στα πλαίσια των εργαστηρίων είναι οι ακόλουθες:
1. Κατασκευή μακέτας του ηλιακού συστήματος
2. Κατασκευή που απεικονίζει πως περιστρέφεται η γη γύρω από τον ήλιο και η σελήνη γύρω από τη γη
3. Κατασκευή πυραύλου
4. Αναπαράσταση της περιστροφής της γης γύρω από τον ήλιο και της σελήνης γύρω από τη Γη από τους μαθητές
Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Νικολίτσα Αλεξοπούλου, Φωτεινή Βασιλόγιαννου
Μια ακόμη σχολική χρονιά έφτασε στο τέλος της και ο αποχαιρετισμός είναι πάντα δύσκολος. Όμως ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας φρόντισε να απαλύνει λίγο το συγκινητικό κλίμα οργανώνοντας μια όμορφη αποχαιρετιστήρια εκδήλωση την Παρασκευή 17 Ιουνίου 2022.
Συγχαρητήρια για την ωραία βραδιά που χαρίσατε σε μικρούς και μεγάλους. Τον Καραγκιόζη, τα αναμνηστικά, το φαγητό, τον χορό, τη μουσική και τέλος τα απίθανα μπαλόνια-φαναράκια με τα οποία «τα εκτάκια μας» ταξίδεψαν τα όνειρά τους και φώτισαν τον ουρανό του μικρού μας χωριού.
Αγαπημένοι μας μαθητές της έκτης τάξης,
Από όλους εμάς, δασκάλους και γονείς, έχετε χίλιες ευχές να σας συντροφεύουν. Καλή πρόοδο στο Γυμνάσιο.
Σαλπάρετε για νέα λιμάνια… Ας είναι άσπρα καράβια με ούριο άνεμο οι ζωές σας…
Ο φυλλομετρητής σας δεν υποστηρίζει προβολή PDF. Κατεβάστε το αρχείο PDF.
Την Πέμπτη 19/5/2022 οι μαθητές του τμήματος Γ1΄ είχαν την ευκαιρία να ανακαλύψουν την εκπαίδευση STEM. Συμμετείχαν στο βιωματικό εργαστήριο ” Εισαγωγή στην εκπαιδευτική ρομποτική με LEGO” , έγιναν μικροί μηχανικοί, έφτιαξαν το πρώτο τους ρομπότ και μετέτρεψαν τη γνώση σε διασκέδαση. Στη συνέχεια πραγματοποίησαν επίσκεψη και προσκύνημα στον ιερό ναό του πολιούχου της Πάτρας, Άγιο Ανδρέα.
Υπεύθυνη εκπαιδευτικός : Κωστάντζα Παπαδοπούλου

Με το σύνθημα «Οι καθαρές ακτές και η ασφάλεια των κολυμβητών είναι υπόθεση όλων μας», την Παρασκευή 27 Μαΐου 2022 οι μαθητές παρακολούθησαν στο χώρο του σχολείου μας πρόγραμμα του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού. Στόχος του προγράμματος ήταν να πάρουν οι μαθητές χρήσιμες πληροφορίες για την ασφαλή κολύμβηση και την προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος. Παρακολούθησαν με ιδιαίτερο ενδιαφέρον, αφού όσα έμαθαν θα τους είναι χρήσιμα στην μετέπειτα ζωή τους.


Στις 17-5-2022 οι μαθητές της Β’ τάξης πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στο Μουσείο Επιστημών και Τεχνολογίας, στο Πανεπιστήμιο Πατρών και συμμετείχαν στην εκπαιδευτική δράση: “Τα μηνύματα κρύφτηκαν στο Μουσείο”. Στόχος της δράσης ήταν να προσεγγίσουν τα παιδιά την έννοια της τεχνολογικής εξέλιξης και τη συμβολή της στη διάδοση των μηνυμάτων και να βιώσουν το Μουσείο ως χώρο μάθησης και ψυχαγωγίας μέσα από παιχνίδια ρόλων, εξερευνήσεις, ομάδες συνεργασίας.
Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Τυράσκη Νίκη
Συνοδός: Μπάτσικα Αναστασία





Στο πλαίσιο του εργαστηρίου δεξιοτήτων με θέμα «Γνωρίζω το σώμα μου» οι μαθητές της Γ1, ΣΤ1 και ΣΤ2 τάξης γνώρισαν τα όργανα του ανθρώπινου σώματος και τις λειτουργίες τους. Επίσης, προβληματίστηκαν για τους τρόπους φροντίδας του ανθρώπινου σώματος. Μέσα από δημιουργικές ομαδικές δραστηριότητες συνεργασίας, αντιλήφθηκαν πως η διατροφή, η άθληση και η σωστή υγιεινή ενισχύουν και θωρακίζουν τον ανθρώπινο οργανισμό.
Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Γκρίλλα Μαρία

Βιωματικό μάθημα Μελέτης Περιβάλλοντος και Γεωγραφίας έκαναν στο σχολείο της φύσης οι μαθητές του Γ2 τμήματος και Ε τάξης του Σχολείου μας, την Τετάρτη 11 Μαΐου 2022. Επισκέφθηκαν το Κέντρο Περιβαλλοντικής Πληροφόρησης κι απόλαυσαν τις ομορφιές του ορεινού τοπίου στους πρόποδες του Παναχαϊκού όρους.
Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Φάνια Δρακιά, Αγγελική Σγούρα.




Με το σύνθημα « Η πρόληψη είναι υπόθεση όλων! Γινόμαστε εμείς η αλλαγή που θέλουμε να δούμε στον κόσμο», την Τετάρτη 11 Μαΐου 2022 οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης παρακολούθησαν το πρόγραμμα του Κέντρου Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας, Π.Ε. Αχαΐας, «Καλλίπολις», στο χώρο του σχολείου μας. Τα θέματα του προγράμματος ήταν «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» και «Πρόληψη εξαρτησιογόνων ουσιών, αλκοόλ – καπνός». Στόχος του προγράμματος ήταν να ευαισθητοποιήσει τους μαθητές σε θέματα πρόληψης των εξαρτήσεων μέσα από βιωματικές δραστηριότητες και ρόλους. Οι μαθητές παρακολούθησαν με ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Συνεργάστηκαν σε ομάδες και πήραν τις δικές τους αποφάσεις.
Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Κολλιόπουλος Βασίλης, Τζηραλή Κανέλα
