Η σημαία κυματίζει στο χώρο του σχολείου
ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ

-
Πρόσφατα άρθρα
- Οι μαθητές και μαθήτριες της Γ΄ τάξης υλοποίησαν Πολιτιστικό Πρόγραμμα με τίτλο ”Ανακαλύπτουμε μνημεία, μαθαίνουμε Ιστορία, φροντίζουμε τον τόπο μας”
- Ολοκλήρωση του ευρωπαϊκού έργου eTwinning «Life Steps Workshop»
- ”Όταν ο Χειμώνας συναντά την Άνοιξη” από τους μαθητές και τις μαθήτριες της Α΄ τάξης
- Ο Ανακυκλούλης και η Ανακυκλούλα από τους μαθητές και τις μαθήτριες της Α΄ τάξης
- Δράσεις για την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος από τους μαθητές και τις μαθήτριες του Β΄1 τμήματος
Ιστορικό
- Ιούνιος 2026
- Μάιος 2026
- Απρίλιος 2026
- Μάρτιος 2026
- Φεβρουάριος 2026
- Ιανουάριος 2026
- Δεκέμβριος 2025
- Νοέμβριος 2025
- Οκτώβριος 2025
- Σεπτέμβριος 2025
- Ιούλιος 2025
- Ιούνιος 2025
- Μάιος 2025
- Απρίλιος 2025
- Μάρτιος 2025
- Φεβρουάριος 2025
- Δεκέμβριος 2024
- Νοέμβριος 2024
- Οκτώβριος 2024
- Σεπτέμβριος 2024
- Ιούνιος 2024
- Μάιος 2024
- Απρίλιος 2024
- Μάρτιος 2024
- Φεβρουάριος 2024
- Ιανουάριος 2024
- Δεκέμβριος 2023
- Νοέμβριος 2023
- Οκτώβριος 2023
- Σεπτέμβριος 2023
- Ιούνιος 2023
- Απρίλιος 2023
- Μάρτιος 2023
- Φεβρουάριος 2023
- Δεκέμβριος 2022
- Νοέμβριος 2022
- Οκτώβριος 2022
- Σεπτέμβριος 2022
- Ιούνιος 2022
- Μάιος 2022
- Απρίλιος 2022
- Μάρτιος 2022
- Φεβρουάριος 2022
- Ιανουάριος 2022
- Δεκέμβριος 2021
- Σεπτέμβριος 2021
- Ιούνιος 2021
- Μάιος 2021
- Απρίλιος 2021
- Μάρτιος 2021
- Φεβρουάριος 2021
- Ιανουάριος 2021
- Δεκέμβριος 2020
- Νοέμβριος 2020
- Οκτώβριος 2020
- Σεπτέμβριος 2020
- Ιούνιος 2020
- Μάιος 2020
- Απρίλιος 2020
- Μάρτιος 2020
- Φεβρουάριος 2020
- Ιανουάριος 2020
- Δεκέμβριος 2019
- Νοέμβριος 2019
- Σεπτέμβριος 2019
- Μάιος 2019
- Απρίλιος 2019
- Μάρτιος 2019
Kατηγορίες
Σαν σήμερα
27/6/1913: Απελευθέρωση της Καβάλας.
Ναυτική μοίρα με επικεφαλής τον ναύαρχο Παύλο Κουντουριώτη ελιμενίζεται στην Καβάλα, απελευθερώνοντας την πόλη από τη βουλγαρική κατοχή.
- Σχετικές αναρτήσεις
Αρχεία ανά ημέρα: 19 Απριλίου, 2026
Οι μαθητές και μαθήτριες της Β΄ τάξης στο Μουσείο Τύπου
Μια ξεχωριστή εμπειρία έζησαν οι μικροί μας μαθητές της Δευτέρας τάξης με την επίσκεψή τους στο Μουσείο Τύπου. Με μάτια γεμάτα περιέργεια και χαμόγελα, ταξίδεψαν στον κόσμο της εφημερίδας και της ενημέρωσης. Μέσα από την όμορφη και ζεστή παρουσίαση … Συνέχεια
Δημοσιεύθηκε στη ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ
Ετικέτες: Μουσείο Τύπου
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Οι μαθητές και μαθήτριες της Β΄ τάξης στο Μουσείο Τύπου
