Αγαπητοί γονείς & κηδεμόνες ,
Σας ενημερώνω ότι σύμφωνα με το υπ.αρ. Φ.6/45054/Δ1-18-4-2022 έγγραφο του Υ.ΠΑΙ.Θ. που αφορά τις ενέργειες προγραμματισμού του εκπαιδευτικού έργου των Δημοτικών Σχολείων για το σχολικό έτος 2022-2023 – Προγραμματισμός λειτουργίας Ολοήμερου Προγράμματος – Λήξη διδασκαλίας μαθημάτων σχολικού έτους 2021-2022, μέχρι την Παρασκευή 13 Μαΐου 2022 πρέπει να έχει οριστικοποιηθεί ο αριθμός μαθητών/τριών στα τμήματα της Πρωινής Ζώνης και του Ολοήμερου Προγράμματος κατόπιν σχετικής αίτησής-δήλωσής σας σύμφωνα με το παρακάτω έντυπo.
Σύμφωνα με το Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Σχολείου μας η αποχώρηση των μαθητών/τριών πραγματοποιείται στις 15:00΄. Παρακαλώ όσοι ενδιαφέρεστε να γράψετε τα παιδιά σας στο Ολοήμερο Πρόγραμμα για το σχολικό έτος 2022-2023, να συμπληρώσετε την αίτηση έως την Πέμπτη 12/05/22.
Από τη Δ/νση