
Τη Δευτέρα 06-06-2022 το σχολείο μας επισκέφθηκε ο κ Παύλος Κούζουνας, διευθυντής του 1ου Γυμνασίου Γυθείου, ο οποίος ενημέρωσε τους μαθητές και τις μαθήτριες της ΣΤ’ τάξης σχετικά με την ομαλή μετάβασή τους στο Γυμνάσιο. Ο κ Κούζουνας απάντησε σε όλες τις απορίες των παιδιών, ώστε να είναι πιο εύκολη η προσαρμογή τους στο νέο σχολικό περιβάλλον, Γυμνάσιο.
Ευχαριστούμε τον κ Κούζουνα.
Υπεύθυνες Δράσης:
Βασιλούνη Γεωργία (Διευθύντρια)
Κελεπούρη Σταματίνα (Δασκάλα Δ’ τάξης)
Κρητικάκου Κανέλλα (Εκπαιδευτικός Αγγλικής Γλώσσας
)





















