Μέσα από τα εργαστήρια Δεξιοτήτων, και όχι μόνο, ασχολούμαστε φέτος με την Κοινωνικο-συναισθηματική εκπαίδευση των παιδιών λίγο πιο βιωματικά και οργανωμένα. Η προηγούμενη Παρασκευή ήταν ευκαιρία να συνδέσουμε Γλώσσα-Εικαστικά-Συναισθηματική Εκπαίδευση-Θρησκευτικά. Αφού λοιπόν είδαμε στη Γλώσσα τις παρομοιώσεις μέσα από ένα πορτραίτο του μεγάλου ζωγράφου Μοντιλιάνι, χρησιμοποιήσαμε πίνακες για να μάθουμε πώς να αναγνωρίζουμε τα συναισθήματά μας.
Τα παιδιά παρατήρησαν το πρόσωπο, το σώμα και το περιβάλλον των πινάκων και συζήτησαν πώς ένιωθαν βλέποντας τον πίνακα.
Την επόμενη ώρα, στα Θρησκευτικά, ασχολούμενοι με την Παναγία και πιο γενικά με την αγάπη ανάμεσα στη μητέρα και το παιδί της, ζωγραφίσαμε δικές μας μητέρες-Παναγίες, επηρεασμένοι αρκετά από το στυλ του. Μοντιλιάνι- ή από τη σούπεργούμαν.
Στο επόμενο μάθημα φορέσαμε τεράστια αφτιά, σαν του Μ.Φ.Γ., για να μάθουμε να ακούμε καλύτερα τον άλλο. Εξασκηθήκαμε στον δημοκρατικό διάλογο και στην έκφραση των συναισθημάτων και των απόψεών μας με τρόπο που να σέβεται τα συναισθήματα και τις απόψεις των άλλων.