Μαθαίνω τα σχήματα με την Ταξινομία του Bloom

Γνωρίζω τα σχήματα 

Τα παιδιά της Α’ τάξης του 2ου δημοτικού έμαθαν τα γεωμετρικά σχήματα με τη βοήθεια της Ταξινομίας του Bloom 

 Ταξινομία του bloom – Επίπεδο 1: Θυμάμαι 

(Βρίσκω, εντοπίζω, ανακαλώ, ταιριάζω, αναγνωρίζω)  

Οι μαθητές με κλειστά μάτια εντοπίζουν ποιο σχήμα κρατάνε 

1 

Έπειτα εξερευνούν το χώρο του σχολείου και εντοπίζουν το ίδιο σχήμα σε φυσικό περιβάλλον.  

unnamed2

unnamed3

Ταξινομία του bloom – Επίπεδο 2: Κατανοώ 

(   Συγκρίνω – κατηγοριοποιώ – ομαδοποιώ – ερμηνεύω- εκφράζω) 

    Με κινητικά παιχνίδια κατηγοριοποιούν – ομαδοποιούν και συγκρίνουν τα σχήματα.

unnamed4

  Ταξινομία του bloom – Επίπεδο 3: Εφαρμόζω 

(εκτελώ – παρουσιάζω- χρησιμοποιώ – πειραματίζομαι – παίζω) 

 Με κινητικά παιχνίδια παίζουν, χρησιμοποιούν τα σχήματα και πειραματίζονται αναπτύσσοντας τη συμβολική τους σκέψη.

unnamed5 unnamed6

Ταξινομία του bloom – Επίπεδο 4: Αναλύω 

(αποδομώ – διαχωρίζω – εξηγώ)  

Οι μαθητές  σε ομάδες δημιουργούν και αποδομούν σχήματα.  

image 3 image 4

     Επέκταση του γνωστικού αντικειμένου στο κομμάτι της «διαφορετικότητας». Τα παιδιά παρακολουθούν το παραμύθι – τραγούδι ένα τρίγωνο στη χώρα των κύκλων.

https://www.youtube.com/watch?v=ocSM7VwEQIw  

Ταξινομία του bloom – Επίπεδο 5: Αξιολογώ 

(συζητώ – υποθέτω- αναλογίζομαι -εκδίδω) 

  Παιχνίδι αξιολόγησης μέσω του τροχού της τύχης στο wordwall.  

       Με αφορμή το βίντεο «Ένα τρίγωνο στη χώρα των κύκλων» η κάθε ομάδα συνδυάζει τα σχήματα   και δημιουργεί διαφορετικούς ανθρώπους .

Ταξινομία του bloom – Επίπεδο 6: Δημιουργώ 

(συνθέτω – σκηνοθετώ – παίζω ρόλο) 

 Η κάθε ομάδα παρατηρεί τον «διαφορετικό» άνθρωπο και δημιουργεί σκηνικά δρώμενα πάνω στο ερώτημα:

« Τι θα γινόταν εάν ο διαφορετικός αυτός άνθρωπος εμφανιζόταν ανάμεσά μας;» 

unnamed7 unnamed8