Καλοκαιρινή γιορτή και αποφοίτηση μαθητών Στ’ τάξης!
Με επιτυχία, χαρά και συγκίνηση πραγματοποιήθηκε η καθιερωμένη καλοκαιρινή γιορτή και η αποφοίτηση των μαθητών της Στ’ τάξης του Δημοτικού Σχολείου. Όλες οι τάξεις συμμετείχαν σε θεατρικά δρώμενα και όμορφα χορευτικά. Στο τέλος της εκδήλωσης ο Σύλλογος Γονέων μοίρασε αναμνηστικά δωράκια στους μαθητές και στους εκπαιδευτικούς.
Ευχόμαστε σε όλους ένα όμορφο και ξεκούραστο καλοκαίρι!

















