Καλοκαιρινή γιορτή και αποφοίτηση μαθητών Στ’ τάξης!

Με επιτυχία, χαρά και συγκίνηση πραγματοποιήθηκε η καθιερωμένη καλοκαιρινή γιορτή και η αποφοίτηση των μαθητών της Στ’ τάξης του Δημοτικού Σχολείου. Όλες οι τάξεις συμμετείχαν σε θεατρικά δρώμενα και όμορφα χορευτικά. Στο τέλος της εκδήλωσης ο Σύλλογος Γονέων μοίρασε αναμνηστικά δωράκια στους μαθητές και στους εκπαιδευτικούς.

Ευχόμαστε σε όλους ένα όμορφο και ξεκούραστο καλοκαίρι!

IMG 20260625 191310 IMG 20260625 191326 IMG 20260625 191345 IMG 20260625 191359 IMG 20260625 191421 IMG 20260625 191433 IMG 20260625 191453 IMG 20260625 191530 IMG 20260625 191546 IMG 20260625 191609 IMG 20260625 191639 IMG 20260625 191655 IMG 20260625 191706 IMG 20260625 191723

Μονοήμερη εκδρομή στην Ελαφόνησο!

Στις 5 Ιουνίου το σχολείο μας πραγματοποίησε μονοήμερη εκδρομή στην Ελαφόνησο! Μία εκδρομή όπου οι μικροί μαθητές το χάρηκαν με την ψυχή τους και οι μεγάλοι ξαναέγιναν παιδιά!!! Ευχόμαστε στο μέλλον να γίνουν πολλές ακόμα τέτοιες όμορφες εκδρομές! IMG 20260625 183430 IMG 20260605 133227 IMG 20260605 115205 IMG 20260605 110442