Γιατί τα παιδιά δεν αγαπούν το σχολείο!Γιατί τα παιδιά δεν αγαπούν το σχολείο!

Γράφει η Ελένη Μπλιούμη Η κοινωνικοποίηση του παιδιού αρχίζει από την πρώτη οργανωμένη ομάδα της κοινωνίας, την οικογένεια. Ακολουθεί το σχολείο, όπου είναι ένας χώρος ομαλής ένταξης στην κοινωνία και ψυχοκινητικής ανάπτυξης του παιδιού. Το κάθε νέο σκαλί που καλείτε να ανέβει ο μαθητής θα τον βοηθήσει να θεμελιώσει τις προσδοκίες και τα όνειρά του […]

Εισαγωγικό σημείωμα για την έκδοση του 1ου τεύχους εφημερίδας στο Σχολείο μας!Εισαγωγικό σημείωμα για την έκδοση του 1ου τεύχους εφημερίδας στο Σχολείο μας!

¨Η ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ¨ ΤΙΤΛΟΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ: «ΤΑ ΣΑΪΝΙΑ» ΣΧΟΛΕΙΟ: Δημοτικό Σχολείο Λιβαδερού    ΤΜΗΜΑ: Ε΄ ΚΑΙ ΣΤ΄    ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: 2012-2013 ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΔΑΣΚΑΛΕΣ: Κουκουλιάτρα Ζωή της ΣΤ΄ –   Μπλιούμη Ελένη της Ε΄ ΜΑΘΗΤΕΣ (Ε΄): Βέττας Αθανάσιος, Νατσιόπουλος Δημήτριος, Σιούλος Νικόλαος, Τόσκα Τζεσίλα-Ξένη, Τσαράβα Χριστίνα, Τσιανάκα Μαρία, Τσιανάκας Αθανάσιος, Τσιόκανος Αθανάσιος, Χαρέλα Ελένη. ΜΑΘΗΤΕΣ ( […]

ken Ρόμπινσον: Πρόταση για το εκπαιδευτικό σύστημαken Ρόμπινσον: Πρόταση για το εκπαιδευτικό σύστημα

Ο Σερ Κεν Ρόμπινσον,στην ομιλία του το 2006,  κάνει μια διασκεδαστική και έντονα συγκινητική πρόταση για τη δημιουργία ενός εκπαιδευτικού συστήματος που να γαλουχεί (αντί να υπονομεύει) τη δημιουργικότητα και  προτείνει μια στροφή από την τυποποιημένη στην εξατομικευμένη μάθηση, προς αξιοποίηση των φυσικών ταλέντων και κλίσεων των παιδιών.