ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ

Ευχαριστούμε τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας και  τον Πρόεδρο του τοπικού διαμερίσματος,  κ. Π. Τσεμπερλίδη για την προσφορά τους, την ημέρα της Τσικνοπέμπτης!

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση