ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ ΣΧ. ΕΤΟΣ 2018-19
| Ευανθία Κορμέντζα, διευθύντρια | Μαρία Χατζηγιάννη, ΣΤ’ τάξη |
| Αριστέα Πέτρου, Α΄τάξη | Στεφανία Πλάκα, Φυσική Αγωγή |
| Χίλντα Δημητριάδου, Β’ τάξη | Γεωργία Τσιαντούλα, Αγγλικά |
| Δήμητρα Συρακούλη, Γ’ τάξη | Βασιλική Κουτούλα, Πληροφορική |
| Ευθυμία Τσακανίκα, Δ’ τάξη | Δέσποινα Νικολακοπούλου, Γαλλικά |
| Θεοδώρα Ζέρβα, Ε’ τάξη |
Ευχόμαστε σε όλους υγεία, ψυχική δύναμη και υπομονή για να φέρουν εις πέρας το δύσκολο και πολύ σημαντικό έργο τους.