ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ ΣΧ. ΕΤΟΣ 2018-19

 

Ευανθία Κορμέντζα, διευθύντρια   Μαρία Χατζηγιάννη, ΣΤ’ τάξη
Αριστέα Πέτρου, Α΄τάξη Στεφανία Πλάκα, Φυσική Αγωγή
Χίλντα Δημητριάδου, Β’ τάξη Γεωργία Τσιαντούλα, Αγγλικά
Δήμητρα Συρακούλη, Γ’ τάξη Βασιλική Κουτούλα, Πληροφορική
Ευθυμία Τσακανίκα, Δ’ τάξη Δέσποινα Νικολακοπούλου, Γαλλικά
Θεοδώρα Ζέρβα, Ε’ τάξη

Ευχόμαστε σε όλους υγεία,  ψυχική δύναμη και υπομονή για να φέρουν εις πέρας το δύσκολο και πολύ σημαντικό έργο τους.

Η ΤΣΑΝΤΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Ο σύλλογος διδασκόντων του Σχολείου μας, σύμφωνα με τη διαταγή του ΥΠ.Π.Ε.Θ.: Φ.7/ΦΜ/139107/Δ1/28-08-18, υλοποιεί και αυτό το σχ. έτος τη δράση: Η ΤΣΑΝΤΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ. Συγκεκριμένα, οι ημερομηνίες που θα υλοποιηθεί η παραπάνω δράση είναι οι εξής:

ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ: 28                  ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ: 8,   22

ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ: 12,  26                 ΜΑΡΤΙΟΣ: 8,   29

ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ: 9,   30                ΑΠΡΙΛΙΟΣ: 12

ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ: 14                     ΜΑΪΟΣ: 17,   31

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ: 25                      ΙΟΥΝΙΟΣ: 7

Εκμεταλλευτείτε λοιπόν την ευκαιρία που σας δίνετε και περάστε δημιουργικό χρόνο μαζί με τα παιδιά σας, χωρίς την πίεση της μελέτης για το Σχολείο. Αφιερώστε χρόνο σε αυτά και κάντε όλοι μαζί πράγματα που τα βοηθούν  να γίνουν καλύτεροι άνθρωποι και υπεύθυνοι αυριανοί πολίτες.