Τελευταία εβδομάδα στο Σχολείο

Η εβδομάδα που αρχίζει είναι η τελευταία. Οι προετοιμασίες για την καλοκαιρινή μας γιορτή κορυφώνονται και τα μαθήματα έχουν σχεδόν τελειώσει. Έτσι στις 14 του μήνα δε θα λειτουργήσει το Ολοήμερο και τα παιδιά θα σχολάσουν 1 ώρα νωρίτερα, αφού στις 18.30 θα πραγματοποιηθεί η γιορτούλα μας. Οι βαθμοί και τα ενδεικτικά θα δοθούν στις 15 Ιουνίου από τις 8.30π.μ. ως τις 10.30π.μ.

ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ

Σχετική εικόνα

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2017-18

Σήμερα 8 Ιουνίου, πρώτη μέρα των πανελλαδικών εξετάσεων, ευχόμαστε σε όλα τα παιδιά ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ, ιδιαίτερα βέβαια στα δικά μας παιδιά, στον Γιώργο, στον Γιώργο, στον Χρήστο, στην Κατερίνα, στην Κατερίνα, στην Κρίνα, στην Ιωάννα, στην Παναγιώτα και στην Κωνσταντίνα, που πριν από 12 χρόνια ήρθαν στο Σχολείο μας και γι’ αυτό τα νιώθουμε σαν δικά μας παιδιά.  Καλή επιτυχία λοιπόν και μακάρι να πραγματοποιηθούν τα όνειρά τους κι οι κόποι τους να πιάσουν τόπο. Στους γονείς τους δε, ευχόμαστε ψυχραιμία και υπομονή.

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΓΟΝΕΙΣ

Στις 24 Μαΐου στην αίθουσα εκδηλώσεων του Δήμου Δωρίδας, πραγματοποιήσαμε  ενημερώτικη συνάντηση με τους γονείς με τη συνεργασία της Εταιρείας Κοινωνικής Ψυχιατρικής & Ψυχικής Υγείας,  του Συλλόγου γονέων & του Σχολ. Συμβούλου. Το θέμα της συνάντησης ήταν:” Σχέσεις και Επικοινωνία  μέσα στην Οικογένεια”. Στη συνάντηση  μίλησαν παιδοψυχολόγοι και παρευρέθηκε και ο Σχολικός μας Σύμβουλος, κ. Σάρρας. Ευχαριστούμε όλους όσους συμμετείχαν και υποσχόμαστε να το επαναλάβουμε στο μέλλον.

 

Οι εκπαιδευτικοι μας

Αριστέα Πέτρου

Θεοδώρα Ζέρβα

Ευθυμία Τσακανίκα

Ουρανία Σουφλιά

Μαρία Χατζηγιάννη

Δήμητρα Συρακούλη

Στεφανία Πλάκα

Κατερίνα Αντωνάκη

Δέσποινα Νικολακοπούλου

Γιάννης Κουλός

Ευανθία Κορμέντζα