Εργασία για τον χειμώνα. Οι μαθητές της Ε΄ και Στ΄ τάξης έφτιαξαν μια ωραία ζωγραφιά -κατασκευή για τον χειμώνα, προσθέτοντας όλες τις λεπτομέρειες του δέντρου με διακορευτή. Η συγκεκριμένη κατασκευή βοήθησε την εκπαιδευτικό να λάβει πρόσθετες πληροφορίες για την ψυχοσύνθεση του κάθε μαθητή.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.