Ζωγραφίζουμε κατά της βίας

Οι μαθητές του Δ1, στα πλαίσια του μαθήματος της Μελέτης Περιβάλλοντος, δημιούργησαν υπέροχες αφίσες με μηνύματα κατά της βίας στους αθλητικούς χώρους. Ο αθλητισμός πρέπει να ενώνει και όχι να

Της παρέας ο σκοπός!

Η συμμετοχή της Στ’ τάξης στις δράσεις για την Πανελλήνια ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού:

Κάθε φορά που γελάς, όταν δίπλα μου περνάς
Κοροϊδεύειs, με σκουντάς και ειρωνικά κοιτάς

Είναι τότε στ’ αλήθεια πιο πολύ που με πονάς
Τη βοήθεια που χρειάζομαι εντελώς ξεχνάς.

Δεν είμαστε όλοι ίδιοι, τι κι αν είμαι αλλιώς;
Ίσως κι εσύ στα εμπόδια να φαίνεσαι μικρός.

Εγγραφές μαθητών/μαθητριών στην Α’ τάξη

ΟΙ ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΠΑΡΑΤΕΙΝΟΝΤΑΙ ΜΕΧΡΙ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ 27/3/2023 Οι αιτήσεις για την εγγραφή των μαθητών/τριών που φοιτούν για πρώτη φορά στην Α ́ τάξη του δημοτικού σχολείου, για το σχολικό έτος

Επίσκεψη στο Ολυμπιακό Μουσείο Θεσ/νίκης

Στις 16 Φεβρουαρίου, οι μαθητές των Γ’ και Δ’ τάξεων του σχολείου μας επισκέφθηκαν το Ολυμπιακό Μουσείο. Μέσα από αθλητικές δοκιμασίες ήρθαν σε επαφή με τον κόσμο των Παραολυμπιακών Αγώνων

“Ασφαλώς κυκλοφορώ”

Στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων, οι μαθητές του Δ’2 τμήματος ασχολήθηκαν με την Κυκλοφοριακή Αγωγή. Στο τέλος  των εργαστηρίων και στα πλαίσια της αυτοαξιολόγησης δημιούργησαν το δικό τους ψηφιακό κουίζ

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση